Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Vana mootor sai kuuma ja ei hoia vett sees ning ei käivitu. Kui kalliks võib minna kapitaalremont või on mõistlikum töökorras mootor osta! Võibolla kellegil on mõni üleliigne mootor kuuri all?
Postitused: 116
Teemad: 28
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Kindlasti mõistlikum osta töötav mootor. Ostsin endale näiteks paz bussi pealt 5K.
Kap remont läheb kindlasti kallimaks.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Lehekuulutusi nagu eriti pole, kas on mõni koht kus neid oleks mõistlik otsida?
Postitused: 865
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
vanaisa töö juures pandi 53 kaelkirjakule tutikas mootor peale maksis mingi 40t
Postitused: 112
Teemad: 3
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Mul üks üle,ca viis aastat tagasi jäi üks auto juhi puudumise tõttu seisma ja seisab siiani.Endal pole bensumootoriga midagi teha nii et minu pärast on ta saadaval.
Lõtk ei ole loks!
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
oi oi mul neid pärnus palju ...
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Äkki saaks hinnad postkasti panna, oleks väga tänulik! Info@blpkatuseehitus.ee Üle eesti viin minema!
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
ei tea hindasid öelda kuna need juba varemalt kokku ostetud masinate peal 4 viis aastat tagasi soetatud !!! muidu tookord sattusin VOLGA kauplusesse ja sea oli uuel hind küljes 35000............
Postitused: 1
Teemad: 2
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kolvigrupp 2700.-;tihendid 300.- plokikaane lihvimine? lisaks tööraha
ca 10000 võid arvestada.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Võiksid selle lingi siia panna kus seda tehnikat näha on.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Ranno Kirjutas:Võiksid selle lingi siia panna kus seda tehnikat näha on.
Peaks see olema
http://www.haamer.net/auction.php?ixAuction=251
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Nagu näha, on Kaitseväel päris huvitav GAZide park - erinevad kütuseveokid 52 ja 53e baasil. Pole selliseid küll kunagi liikumas näinud, aga ilmselt seisavad need juba aastaid. Mis puutub leheküljel esitatud sõidukite tehnilistesse andmetesse, siis paraku on selles osas üsna palju vigu.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
28-01-2009, 02:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2009, 02:33 AM ja muutjaks oli
Mister X.)
Siin on vaid mõned esmapilgul nähtavad vead (kindlasti leidub neid veel, teadlikumad foorumikasutajad ehk märkavad teisigi ebakohti):
1. Esimese GAZi mudelitähis ei saa olla 3507 - tegemist on vanemat kabiini kandva masinaga, 3507 on uue, nn. kandilse kabiiniga isendi tähis.
2. GAZ 52-01 baasil ehitatud tankurauto mudelitähiseks on ilmselt MZ-3607.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Ega midagi, ma nüüd jälle targem. Tänud informatsiooni eest.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Mister X Kirjutas:1. Esimese GAZi mudelitähis ei saa olla 3507 - tegemist on vanemat kabiini kandva masinaga, 3507 on uue, nn. kandilse kabiiniga isendi tähis.
Ükski uuekabiiinga mudel ei tohiks omada markeeringut 3507. Kuid "sosssepad" ikka leidsid mõned isendid üles. Tehases just 1990a mudeliga on küsimused. Sest siis tuli paraleelselt mõlema kabiiniga isendeid. Viimased vanakabiiniga mudelid tulid ka 1991a välja.
Uuekabiiniga mudeli tähis peaks olema muidu ERANDITULT 3307 - see siis kallur 53. Mitte puitkastiga vms, mida paljud pakuvad.
Vanakabiiniga mudel oli jälle VAID 3507 mudelimarkeeringuga ja paberites enamjaolt SAZ 3507 mitte gaz 3507.
Nb mootoritel on ka omakorda vahe sees. Kas on tsentrifuugiga või juba õlifiltriga. Mootoritel ka erivõimsused ja näiteks plokikaantes on vahe sees.
Üldiselt on nii, et kui viitsid otsida leiad endale mõne kapremonditud mootori 4-5tuh eest, mis tahab "kergelt ülekäimist" sarnaselt vene ajale.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.