Ettevalmistused Talveralliks .
#81

http://www.raceretro.co.uk/

Et ka siin palju häid pilte ja palju huvitavat . Ning miksmitte isegi seda üritust Märtsi kuus külastada Smile
Vasta
#82

see flayer on ka minu köögilaual, aga siiski kui mitte see aasta, siis järgmine kindlasti peab sammud hoopis sinna seadma (krt üks kord ma sinna lähen) : http://www.goodwood.co.uk/site/content/f...fault.aspx
Vasta
#83

Täna siis peale pikka( 11kuud) kombineerimist, aretamist ja otsimist sain mootoriremondist kätte oma w115 240Dieseli ...! Teatavasti lõppes eelmine talveralli ploki mõranemisega...Rolleyes

Kenasti rõõmsalt siis ülevaatusele ja umbes 500m töökojast suri masin ära Sad Starter mootori vedada ei jõudnud .Esimene mõte nonii mootor kinni.
Sai siis juba abiväge kutsuma hakatud kuid igaksjuhuks proovides hakkas starter mootorit ikkagi ringivedama . Sumpsist lõi hirmsa musta londi välja ja nüüd töötab ilusasti . Ei tea kas kütusesüsteemis oli õhk sees ...

TÜV tehtud ja eelmisel rallil purunenud amordi kinnitused vahetadud .

Kiirusomadused kah mõõdetud: 0-90 km/h 29 sec
top speed 90 km/h
Teistele püüdmatud kiirusomaduste saladusteks on automaatkast ja bensuka differ .
Vasta
#84

nymmik Kirjutas:Nii, minu võistlusautol on teostatud eile täna järgnevad tööd:

Kõik piduritorud vahetatud, tagasilla vardad vahetatud,
tagapidurisilindrid uued, uus käsipiduritross, õlivahetus, uus ujuki nõel, uued küünlad juhtmed, uued filtrid, kapotitross vahetatud.

Vaja veel jagaja üle vaadata, sest süüde sõidab kui stroboga vaadata. Rullikutega turvavööd panna poomispaela asemele, juhi aknatõstuk vahetada. Siis peaks juba nii enamvähem olema.
Oeh, rallikasse on rohkem raha juppidena läinud kui auto väärt :d

elektrooniline jagaja
kommutaator
süütepool
karburaatori rem. komplekt
uus leegitoru
mootoripadjad
sportrool
soojenduse radika kraan
kaardilamp
amordid
piduriklotsid esimesed
kardaani muhv

nipet näpet peoga veel juurde läinud.
Vasta
#85

nymmik Kirjutas:
nymmik Kirjutas:
Oeh, rallikasse on rohkem raha juppidena läinud kui auto väärt :d

Mina igastahes loobun muudest projektidest(panen konservi) hetkel ja hakkan järgmiseks aastaks tõsiselt oma replicaga tegelema .
Vasta
#86

Kuna selleks aastaks on ettevalmistused suures osas lõppenud, siis ükspäev saime naabrimehega aega tegeleda ka järgmise, 2010 aasta talveralli potensiaalse "kliendi" ettevalmistamisega.
Praegu tundub küll et trendid vähemalt sinnasuunas liiguvad...

[Pilt: imgp0640hq7.jpg]

...et kui sul ei ole Avtoexport kirja autol peal, siis pole sa mingi rallimees....Cool
Küll leiab ka selle kirja. sajuus, muidugi, ka...

Kuna kellelegi ei meeldi rallika juures tegeleda mingite mõttetute elektrivigade otsimisega (seal muudki teha), siis sai algusest lõpuni ehitatud uus juhtmestik, aku pagassi, kõvad peavoolulülitid jne...

Siin lada peaaegu originaalpowerbuilder, "väljamaalt tutvuste kaudu hangitud varuosadega":

[Pilt: imgp0644vg2.jpg]

Teha jääb veel 1000 asja, aga kiiret ka ei ole, aega on ju üle aasta....Cool
Vasta
#87

Ehk siis järgmisest aastast oleks hädavajalik kehtestada kaks võistlusklassi, "Turist" ja "Sport". Sihtgrupile selgemalt väljendudes: kleepsudega ja ilma... Ilma kleepsudeta turisti klassi sõitjatel pole mõtet aega võtta ja kiiruskatseid läbida, küll aga võiks kogu pikkuse lihtsalt kaardi järgi maha matkata. See kergendaks ka kohtunike tööd.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#88

Väravamehaanik Kirjutas:Ehk siis järgmisest aastast oleks hädavajalik kehtestada kaks võistlusklassi,

See on küll üks uvitav avaldus. (justnimelt, "u"-ga kirjutatakse)

Niikaua, kui turistiõpilast sõita (= autodega, mis kurvis ümber võivad minna, = a`la Jag Mark7 ) ja nö. mosseliigad konkurentsitult ruulivad, ei ole midagi lahti, aga niipea, kui puuri ja kahe Weberiga VFTS-i koopiat korraks nurga tagant näitad, siis on vaja kõik võistlusklassid kohe ümber teha....Cool
Ai-ai.
Vasta
#89

Ilmselt ei pääse ka klassist "Intourist", mis hõlmaks siis üritusel osalevad vanatehnikalembeseid väliskülalisi. Boonusena võib kaaluda mõningate abimaterjalide ingliskeelset tõlget, küll aga kehtivad iseenesest mõistetavalt kõik piirangud, mis vanadel headel aegadel. Kui trass läbib piiritsooni jms. kohti, kuhu välisturistil on keelatud siseneda, siis peavad nad oma plusspunktid kuidagi teisiti teenima. Ja kui neis ei ole kübetki nõukogude inimesele omast nutikust muganduda olukorraga, siis võivad jäädagi vajalikud punktid saamata. Eelnevalt on soovitav läbida välisturistil ajalooline ekskursioon hotelli "Viru" kodulehel või veel parem kui hotellis koha peal. Mõnel, et värskendada mälu aga mõnel, et saada ilmselt esmane kultuuriðokk teadmisest, kuidas asjad tegelikult käisid. Ühesõnaga, küll me seda veel täna-homme PlyVal64-ga arutame...
Vasta
#90

Jessssss!
Kui asjalood hakkavad sinna suunda minema, siis pole üldse paha. Kuid siin on palju väga suuri "agasid"...
Selline areng tähendab juba targemate ja kogenenumate inimestega konsulteerimist ning asja oluliselt suuremapinnalist legaliseerimist. Turist ja Intourist, need on ikka, nagu nad on. Aga sportlikuma klassi tulekul tuleb põhjalikult läbi töödelda FIA reeglid, need Eestile söödavaks teha ja tasa-targu alustada igati ontlikult EALis regamist. Siiani ei ole olnud ei mõtet ega isegi alust "historic regularity rally" üldtuntud põhimõtteid kasutades saada lõbusale koosviibimisele peale Vabaduse pst.13 majast pootstaak. Miks? Sest siis lähevad korralduskulud kohe suuremaks ainuüksi rahvusvaheliste AKP'de, LK'de ja raja märgistamisega. Muust rääkimata.

Praegu suudame me kambakesti ehk piisava osalejate massi juures kõik koos (korraldajad ja osalejad) korrektselt läbi viia konkurentsitult Eesti kõige odavamat natukenegi autosporti meenutavat võiduajamist. See ongi tore, olnud eesmärk ja soov. Ropu raha eest tehtavaid asju on niigi, käid aga tuhandetes kõbinat välja ja oled "ilge tegija". Samas tuleb mingi tont ja hakkab silmaga Sinu rehvinaaste kaaluma ja Sinu tehtud tööd nullima... kahjuks täiesti fakt Eesti idee järgi lõbusast rahvalikust ajaviitest.

Nii ma hetkel üldse ei imesta, et majanduskriisi tingimustes toimuva Uunikute Talveralli 103 vahendi ja ligi 300 osalejani ulatuv nimekiri sai täis kuu ja rohkem enne võiduajamise reaalset toimumist aga vaadates nädal varem toimuva Koeru Talv'09 rahvaralli reganuid nädal enne regamise tähtaega, leian ma sealt 66 autot. Lapsed veel maha, 57 täiskasvanute tiimi... Loodaks, et sealgi vähemalt 100 kokku tuleb, korraldajad on ühed äraütlemata muhedad sellid. No ja paar päeva enne EMV esimest rallit, Antsla Rallit, on seal osalemas üldse vaid 52 ekipaaþi....

Seega tuleb talverallitajatel väga tõsiselt suhtuda Uunikute Talveralli kirjutatud ja kirjutamata reeglitesse:
1. see ei ole võidu peale sõitmise üritus!
2. see ei ole avalikel teedel enda väljaelamise koht!
3. kiiruslikud lisakatsed on lõbus vahepala ja tulemustes väheoluline!
4. Talveralli eesmärk on RISTSÕNA lahendamine ja õige VASTUSE saamine võiduajamise põhiküsimusele REEGLITEGA etteantud tegevuste (kiirus ja tulemuste arvutus!) piires! Eesmärk on jõuda koos lahendusega TERVELT lõpp-punkti ja seal õhtul meeldivalt bändi saatel aega viita.

Neist kõige olulisem on just viimane punkt. See aasta ei taha me näha mitte ühte lahenduse proovita RISTSÕNA, isegi paari vastusega läheb otsejoones prügikasti. Kui sellised mulle ette satuvad, on igavene keeld sellel seltskonnal peal! Kes tahavad kihutada ja rallitada, siis rahva- ja sportrallide nimekirjad ootavad pikenemist.
Vasta
#91

oi pagan, kuna ma see aasta ei viitsi roolida, vaid loen kaarti siis tuleb ilmselt ohtralt "onu uuno-sid" varuda, et saaks harjutada, järgmisteks aastateks bänni ei tahaks küll saada.
PS ka endal plaan see aasta ühe historic rep. -iga algust teha, ehk siis 2011 aastaks pigem, kuna väga mahukas asi, niigi juba ca 2 aastat juppe korjatud
Vasta
#92

Ei suuda ka enam hinge kinni hoida .....selline putukas on replicana loomisel ..eeldaks muidugi ringrada Smile
Vasta
#93

Koos Sm. supp-iga seda ristsöna asja juba 4a püüdnud ära lahendada aga alati kipub ikka kuskilt midagi valesti minema.Ehk siis see aasta püüame rohkem ja kövemini Cool
Vasta
#94

Kuna veebruar koputab uksele, siis oli viimane aeg oma mustale muhule hääled sisse ajada. Käima läks teine suht kenasti ja proovisõit sai kah tehtud. Suverehvid toimisid jää peal suurepäraselt, seda suuresti tänu "vaese mehe veojõukontrollile" ehk mootorile, mil vöimsust 13kW.
Miilitsa pärast peab vist miskit kiviajast pärit talverehvi moodi asjad alla panema, loodan, et pidamine väga palju hullemaks lähe. Kui kellelgi on pakkuda 135/80 vöi 145/70R12 naastrehve, siis üks paar kuluks ära küll. Eelmisel talirallil oli tänu liiga kõrgetele papudele ikka palju tegemist, et rehvi poolt esikoopa pahupidi pööratud servi tagasi taguda. Sel aastal vast teed siledamad.
Möödunud aasta talveralli 20km-l pooleks läinud ja samas ka uuesti kokku keevitatud tagumine õõtshark pidas kenasti ka suveralli vastu. Kuid rohkem küll sellega enam ei julge (kallis kaasa ju peal), loodan, et uued õõtsad jõuavad ikka õigeaegselt kohale. Katkise õõtshargiga sõitmise tulemusel on purunenud ka nn al-kummist poolteljeliigend.
Päev enne suverallit tükkideks lennanud esilaagri asemele sai tol hetkel kohalikust kaubandusvõrgust leitud parim võimalikest ehk 1mm väiksema läbimõõduga laager. Nüüdseks hakkab seda puuduvat vahet täitnud õllepurgi plekk väsimuse tundemärke ilmutama.
Seega vahetusse kõigi rataste laagrid, piduriklotsid, tagaõõtsad ja veel 9 väiksemat vidinat. Ülejäänud 47 puudust kuulub likvideerimisele aja möödudes.
Loodan, et kere veel sel rallil pooleks ei lähe, keevitus sai juba peale tõstetud Smile

Cinquecento
Vasta
#95

Ülevaatus TEHTUD Zigullil.
Vaja veel starter sättida (vahepeal ei võta järgi) ning tolmuimejaga salongi puhastada ning karpat seadistada.
Üldiselt OK pill ja küllaltki mugav võrreldes sapakaga.
Vasta
#96

Masina värvimistööd on kiirkorras teostatud, st. kaugelt võib isegi vaadata... Aga see selleks, õli vahetatud, pidurid üle käidud, uus suport jooksis õlist tühjaks... vana kestab selle ralli ja veel mõned ehk... tagavedrud peab uued saama, ralli sõidan praegustega ära, kuigi masin kergelt lääpas... rallil näeme rsk!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#97

Tahtsin parimat, aga välja tuli nii nagu alati...minicooper igatahes selleks ralliks valmis ei saa. Niiet teil köigil avaneb suurepärane vöimalus silmitseda FC-150 elusast peast, rohkem neid siinkandis ja naaberriikides pole.
Ralli tundub tulevat jällegi kena tööpäev selle koleda uazi seljas, 400+km ja veel pea sama palju kojusöit peaks igaveseks kustutama tahtmise sellesse purki vabatahtlikult ronida.....
Panen ka aja kinni seljaarsti juures.
Ajuga on raskem, ilmselt ravimatud kahjustused....
Ettevalmistustega alustan u.nädal enne sündmust, et ei oleks vaja pikalt stressata mingite mötetute asjade pärast. Käima ta läheb, ja see on köik mis loeb.
Bloody hell....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#98

Nii , liitsime sõber Helitehnikuga võistkonnad ja tulemuseks saime KubWan.
Nüüd tervelt V8 kahe R4 asemel kokku saadud. Kulude kokkuhoiuks seda just nimetada ei saa kuna kütet läheb kah topelt aga lõbusam peaks kohe kindlasti olema. Vaja natuke elevust ja konkurentsi ju Eriautobaaasi naiskonnale pakkuda. Tehnika saabub esmaspäeval tehnilisest kontrollist , siis veel väike iluravi ja asi võibki rajale tulla. Positiivsest küljest niipalju , et üks stardikoht kaasvõistlejate jaoks vaba. Korraldajatele peaks samuti sobima kuna rajal üks "pidur" juures.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#99

Sapikaklubi tiimil pidurid kadund, elektrisüsteem ütles üles ning esisild laguneb- tüüpiline sapakasSmile



Vasta

Masin valmib - http://fotoalbum.ee/photos/unicman/sets/676875

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne