Denso kataloog sattus esimesena pihku:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/globa...cc=&FF=100
Oluline on siin see, et just 1983a mootori tuunimise ajal nad muutsid (4G11>4G16 mootorite ) küünalde hõõgarvu. Kusjuures see arv on
jube oluline. Olen just samasuguse, pealtnäha väikese vahe (W16 või W20) pärast hulk aega tühja tööd teinud (MITU KUUD, tegelikult, vaata, et kellelegi ei räägi, jubepiinlik on) otsides õli/kütuseviga. (see oli küll Jaguari R6)
Kui aga ainult kolm tagumist "läikima" hakkavad ja esimene on ilus, on see kahtlane.
(Vblla esimene ei saagi kütet kätte (ja siis peitub siin ka seninägematu potensiaal? - nali))
Samas, ma kohe kuidagi ei usu, et ühe vända otsas olevatest kolbidest/õlirüngastest/klapisäärtest kulub kolm ära ja üks jääb uueks...Võimatu.
Kui ikka oluline vahe süütamises, siis vaataks pigem juhtmete/surveastmeta poole - kas seal midagi viltu pole? (juhe halb, klapp ei sulgu jne)
Kuidas, aga, siis on, kui need tagumised õlised ära pesed, ära kuivatad, läbi kuumutad ja peale tagasi paned, ajades esimese (ilusaga) paigutuskoha sassi...?
Kas on sama jama, et kolm tagumist tatistavad?