05-02-2009, 11:11 AM
omapärastena jäid 90 keskpaiku tallinnas silma ka politseivärvides, ilmselt rootsist saadud paar volvo 240 sedaani, millel oli kõrvalistuja jaoks lisapeegel paigaldet
Killer666 Kirjutas:kas seda tpp numbrit on tava autodele ka antud? ise olen 2hte näinud.
kalacompany Kirjutas:Anti ka veidi suurematele liiklusvahenditele:Killer666 Kirjutas:kas seda tpp numbrit on tava autodele ka antud? ise olen 2hte näinud.Täits olemas peres TPP erasõiduk .
XTA Kirjutas:Püüaks ka veidi EW politsei (operatiiv)autosid üles tähendada...Väga hea nimekiri, kuid minumeelest just 90-ndate keskel tuli ka Subaru Impreza,Subaru Forrester ja ka poliseivärvides Sharan(e).Kahjuks pole kursis, kellele ja kui palju...Igatahes Forrester oli veel umbes 4 aastat tagasi Pärnu politseis ja seda Sharani olen oma silmadega näinud(just seda politseivärvides,mida enam pole õnnestunud kahjuks näha);seda musta liikluskaameraga on siiski tihedamini näha).
1992 ports Opel Asconasid, olid vist Saksa politsei humanitaarabi. Numbrid olid 2**AAR.
1992-93 mitu partiid VAZ-21043 ja 21053-sid, numbrid olid 8**ABM, 1**ACN, 4**ADY, 5**AEP (kõige rohkem) jm. Eriti on meelde jäänud 05 numbriga 150ACN, mis 90ndate keskel pidevalt kesk-päälinnas ringi kärutas. Aastat 8-9 hiljem oli mul põhimõtteliselt võimalik kuvaldaga sama auto keret veidi kokku pakkida, aga, kahju hakkas.
1994 tulid juba uued Opel Astrad ja Vectrad, lisaks mõned Mazda 626-d. Viimaste nr.d olid 47*-48* HAC.
1995 algus - Suzuki Vitarad, enamuste nr.d 1**AGZ.
1996 alguses toodi Tartusse mõned Lada 21053 Novad (00*TBT) ja põhja poole paar uut VAZ-2106-te - need olid vist EP viimased Vene autod. 1996 esimeses pooles tulid veel mõned kaubikud Mercedes-Benz 212D (4**AKC) ja teises pooles ports Opel Vectraid (5**AKV).
1997 alguses tuli 10tk või rohkem 2.8 V6 mootoriga Volkswagen Vento VR6-sid (5**MBL). Neid kasutasid vist enamasti julgestusteenistused vms., patrullis neid eriti näha ei olnud.
1997 tuli ka ports Opel Astraid - nii sedaane kui Caravane - juba TPP numbritega, lisaks mõned VW Golf Variandid.
1997-2000 mitu partiid Mazda 626-sid, 8**AMD, 6**-7**AOC jt.
1998 lõpus mõned Ford Transitid, 3**FMK. Üks neist peaks tänaseni käigus olema Põltsamaa politseiosakonnas.
1998 lõpp-1999 algus - taas hulk Opel Astrasid, 4**-5**MCB, 6**-7**TCY ja võibolla midagi veel.
2000-01 Opel Vectrad, 1**MCL, 3**TDJ jt.
2002 mingi kogus Ford Mondeosid (1**ARN, 2**ARO), Suzuki Lianasid (6**-7**ARN) ja Fiat Ducato busse.
2003 mõned Opel Vectra 2.2-d (8**YVV) ja Subaru Impreza 2.0-d.
2005-06 - suur hulk Nissan Primerasid (2**MFJ, 2**MGR jt.).
2006 lõpp - mõned VW Transporter bussid.
2008 lõpp-2009 algus - suur hulk Ðkoda SuperB-sid (***MLU).
Said vist kõik levinumad mudelid kirja.
LCPD1 Kirjutas:minumeelest just 90-ndate keskel tuli ka Subaru Impreza,Subaru Forrester ja ka poliseivärvides Sharan(e).Kahjuks pole kursis, kellele ja kui palju...Igatahes Forrester oli veel umbes 4 aastat tagasi Pärnu politseis ja seda Sharani olen oma silmadega näinud(just seda politseivärvides,mida enam pole õnnestunud kahjuks näha);seda musta liikluskaameraga on siiski tihedamini näha).Jah, Foresterid jäid ennist välja. Tulid nad siis 2001 sügisel ja neid oli 13 tk, numbrid enamusel 9**APN. Imprezad (16 tk, enamus 3**ASO) tulid kõik 2003 teises pooles, Varasemast on kirjas üks '95 Subaru Legacy (076AAK), selle värvi ei tea.
tonis Kirjutas:Hiiumaalt on pärit kolm minu käes olevat Opel KadettE sedaani ust, millel on krunt politseivärvidele peale lastud - kas oli "kohalik"?sm.Poljakov Kirjutas:Hiiumaal oli 90 ndate alguses rootsist (vist humanitaar abina) saadetud volvo (240?).
Hiiumaal oli 90 ndatel ka Politsei värvides BMW E30, katsun pildi leida.
LCPD1 Kirjutas:Ma kustutasin selle eelmise lingi maha sellest Impreza'st, kuna kvaliteet ei olnud kõige parem. Nüüd leidsin uue ja parema. Lisaks veel 2 põnevat sõidukit. http://nagi.ee/photos/LCPD100/9423097/Sellest Lada samarast on ka mudel tehtud. http://store.diecast.ru/product_info.php...cts_id=425
Telepoiss Kirjutas:masin oli 4,3L R6? mootori ja manuaalkastiga. noor, terava jalaga juht ei jõudnud käiguvahetustega mootorile järele, teist käiku ei kasutand pea kunagi- 1.-lt kolmandale kohe
Telepoiss Kirjutas:need psv poolt nimetet S10 blazerid olid mõned aastad tagasi kogutud rondistatutena nõmmele kaitseliidu hoovile. oli vist sinist värvi autosid ka.
meenub üks sõit tallinna linnas 90-ndate keskpaigast ühe nendest autodest (roheline oli) tagaistmel,
masin oli 4,3L R6? mootori ja manuaalkastiga. noor, terava jalaga juht ei jõudnud käiguvahetustega mootorile järele, teist käiku ei kasutand pea kunagi- 1.-lt kolmandale kohe
valdo Kirjutas:Telepoiss Kirjutas:masin oli 4,3L R6? mootori ja manuaalkastiga. noor, terava jalaga juht ei jõudnud käiguvahetustega mootorile järele, teist käiku ei kasutand pea kunagi- 1.-lt kolmandale kohe
Ja palju see noor terava jalaga poiss auto lõhkumise eest ülemuste poolt lisatasudest jm hüvedest ilma jäi?
Tsitaat:Üks BRDM'idest on veel alles kah.
Siim007 Kirjutas:Muidugi omal jõul. Need olid ju registreeritud ja omasid täitsa reg. nr.-dki. Kuskil on mul pilt kahest kõrvuti seismas.Tsitaat:Üks BRDM'idest on veel alles kah.
Siin siis ka veidi juttu sellest BRDMist http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3500
Endal on mul samuti olnud au vist 2003 aastal istuda selles BRDMis. Nimelt oli siis toimumas mingisugune päästeameti üritus, kuhu toodi tuletõrjetehnikat, õpetati siduma, politsei demonstreeris oma auto vilkureid jne. Kusjuures kõige kõvem oli ikkagi see BRDM. Seest oli ta ikka vene sõjaväerohelist, vaid peal olid poitsei kirjad. Ning pakun ,et Tallinast või Sauelt liikus ta Sakku omal jõul. Vähemalt ei olnud kusagil näha treilerit ning ka platsilt sõitis ta ise minema. Kellegi pilte pole tollest Saue (vist?) masinast?