Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Selline värk,
Kuna lamelliga kiilakal natuke libeda võitu ja naelikuid meil pole.
Seega kas äkki keegi on nõus meile laenama 5x108 auguvahega naelu ralli ajaks või vahetama korralike lamellide vastu?
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Eelmine aasta sai lamellidega laamendatud.Sama mure ka siin,kas kelelgi on müüa naastrehve 125 või 135 R15.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Kas 165R15 ei pressi alla...?
Selliseid saaks. Pigem küll Saab 96 mõõt...aga paras niit on ikkagi.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
kui juba läks päringuteks. siis endal ka vaja leida 165-185 R14 naaste.
Kui midagi ei leia siis Ameerika maa M&S rehvid lähevad alla.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Kuusalu Autobaasi luuleklubi "LADA" on valmis seatud. Kõik 1982. aasta VAZ 2106 originaalliistud on paigaldatud, isegi tagaluugi kiri "Þiguli 1600" sai kolmest tükist kokku liimitud, sest uut pole saada. Udukatele on õmmeldud popid katted. Tehnilise poole pealt on läbitud TÜV, paigaldatud korralikud rehvid Continental Viking Stop 4000. Mõõt 165/80R13 tundus talvistel külavahe teedel etemini pidavat ja paremini kraapivat kui originaalis ettenähtud 175 laiusega rehvid. See muidugi ainult tundus nii, aga ilmselt tundmused ongi sellisel juhul olulisemad päris teadmistest.
Sarnaselt Virumaa meestele ei ole plaanis enne starti tehnikat kokku küpsetada, piirdume kiiremate tiirudega koduhoovis. Kriitilised kohad on sidur ja generaator, sest neid ei ole ammu vahetanud. Ja nõukogude autol tedupoolest ükski agregaat ilma remontimata vastu ei pea, aga ei pea vajalikuks ka pidevalt autot parandada kui ikka reaalselt katki ei ole. Ega ma mingi noorte tehnikute klubi liige pole...
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Viga mootoris oli ette aimatav kuna kompressioon erines silindrites 100-des protsentides. Lihtsalt oli vaja seda lõppu kiirendada, et mitte lollilt Tallinn-Narva maanteel Loksa risti kandis 21 hommikul arutleda mis valesti läks.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Paneks siis pildi uuest soendusest. Osutus päris efektiivseks, juhil hakkas peale esimest 15 km palav. Salong sai jagatud sexika kardinaga kaheks.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 59
Teemad: 6
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Oo-jee. Tänasain tsikliga ka nii kaugele, et hommepäev võiks starti ronida. Kubadi bussijuhile niipalju, et pangu ikka korralikud vildid jalga.
HONDA GL 1000-1976
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Ziguli areneb. Vahepeal nöökiv pendiks andis täiesti otsad ja kärises lihtsalt. Panin ka teise starteri peale mis sügisel veel toimis aga sama teema.
Nii uus pendiks starterile peale pandud.
No ja siis ka starter külge installitud. Vahepeal autot grammigi liigutatud pole, peale viimast starterijebimist. Starter küljes ja klemmid peale ja käivitama. Otseloomulikult esimese korraga käima ei lähe sigull ja natukene sain ketrata mõned sekundid kui hakkas vaikselt üle käristama ning veel mõned sekundid hiljem lälle käriseb tühja ja kõik.
No hooratas olla eisaa, sest alguses see starter vana pendiksiga käristas tühja selle kohapeal, siis teine starter käristas tühja ja nüüd uue pendiksiga hakkas vedama natukeseks ajaks ning vaatasin hammakaid, paistsid nagu okey, kuigi tervet hooratast ei näinud, eitea mis mujal olukord on.
Suht kindel, et uus pendiks kah tuksis. Sest ennemgi on ostetud siia uus pendiks mis peale mõnd käivitamist maha sureb. Viimane pendiks kestis 8a vastu.
Võrreldes seda mis 8a kestis ja seda praegust on näha et praegune kellegil põlveotsas tehtud, ei ole mingeid numbreid ega tehase märke ega miskit peale löödud ja kvaliteet kah noh jah...
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Masin leitud ja ka isiksuse kujundus muudetud ....
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ka mina kasutan selle nädala algusest oma masinat igapäevaselt, tõsi ta on, ikka aegaajalt tuleb starteri pihta koputada - siia maani on koputused ka vastuseid leidnud, lisaks sai installitud linoleumist karterikaitase lume vastu. Lisaks on õhtul töölt koju sõites alati adneraliin nii üleval, et õhtusõõk läheb vaevaga alla. auto nagu sõidab aga samas tuletab ennast ka meelde, kainelt mõeldes ja masina kõike liikuvaid osasid õhtul õlle kõrvale mõttes näppudel loendades, peaks nagu kõik korras olema. Aga iialgi ei tea, mis oli nende rootslaste mõttes, kes selle volvo omalajal hollandlastele toota andsid. Igaksjuhuks panen homme hommikul siniumustvalge lõhnakuuse kaitseks peegli külge.