Mille silinder?
#1

Ega ma muud ei oskagi lisada peale paari pildi, et läbimõõt on 65mm ja üldkõrgus on ~133mm.
[Pilt: IMG_3919.jpg]
[Pilt: IMG_3920.jpg]
[Pilt: IMG_3923.jpg]
Kui saaks teada, et millele silinder kuulub siis saaksin ma ka ühtlasi teada mille jäänuseid ma taga ajan. Oleks abiks ühesõnaga.
Vasta
#2

Vastus on - mina ei tea! Toungue
2 - taktilise "ninaga" kolviga , ilmselt mootorratta mootori silinder. Ilmselt 200 või 250 ccm töömahuga, tõenäoliselt 250 ccm ? Suurematest tegijatest DKW-l ja NSU 2-taktilistel justkui 65 mm läbimõõtu originaalis ei olnud aga vb jämedamaks aetud. Ajajärk peaks olema 20-ndate viimased aastad või tõenäolisemalt 30-ndate esimene pool, kuna silindripea eraldi ja alumiiniumist. Kuna pea käib silindri külge ilmselt M10 poltidegaWink , siis inglise asjad võiks välistada ? Ühe tuletoruga , mis paikneb vasakul küljel? kui karbuss on tagapool. Varasemad Zündappid Z ja EM või mis nad olid, neil oli üks toru, aga neil oli vist karbuss paremal küljel? ja väljalase taga.
Sellel silindril käib väljalase 2 poldiga või ilmselt käib sinna selline alumiiniumist "vahekamber" nagu DKW/L 300-l ?
Nüüd väheke konkreetset juttu kaBig Grin . On omal olemas sarnane silinder, aga suurem. Läbimõõt 70 mm, kõrgus 150 mm. Sealt ka tarkus, et al. pea ja M10 poldidToungue Ka kolb olemas, tagurpidi silindris sees kinni. Sõrm võiks olla 15 mm läbimõõduga. Minu silinder siis äkki 300 ccm? Igatahes mingi suhteliselt levinud asi mitme suurusega mootoritega. Äkki ikka midagi DKW baasil? Pole nende vanemate DKW-dega kokku puutunud, mingeid kirju - märke silindril-peal ei ole näha, kolvi käiku ei oska ka määrata, kolb ilusasti akendel ees ja sees kinni. pikk jutt, .....
Vasta
#3

http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v4...1-1925.jpg
Pakun et DKW E206 1925.a. mudel, hilisematel oli sisselase vasakus servas koos deflektoriga, silindri diameeter ka enam-vähem kõlbab (peaks olema 64, võib-olla on kulunud, võib-olla remondimõõt, võib-olla mõõtmise viga)
Bauzeit: 1925 - 1928
Stückzahl: ca. 49000
Motorentyp:ZL 64/64
Hubraum:206 ccm
Bohrung/Hub:64/64 mm
Leistung: 4 PS
Max. Geschwindigkeit: 70 km/h
Vasta
#4

Tänud!
Siis on neid (jälitatavaid) ilmselt kaks. Ma salamisi lootsin, et äkki kuulub kokku selle raamiga
[Pilt: 20060529_0001.jpg]
(kah kunagi ühest teisest foorumist läbi käinud, ühene vastus jäigi vist saamata, et millega täpselt tegu) kuna pärit on nad samast lakast. Küllap seal keegi harutas neid laiali siis lihtsalt ja peitis saepuru sisse.
Vasta
#5

Ei julge Sassiga nõustuda aga tegeleme veel selle küsimusega.Smile
Vasta
#6

OkWink.
Nii, et siis võib ikkagi olla, et raam ja silinder omavahel seoses. Samast kohast tuli tookord välja ka esilaterna võru ja ratta kõõr (või mis iganes siinkandis selle kohta öeldakse. Meil on see see osa mille külge lähevad kodarad ja mille peale omakorda rehv). Kui sellest on kasu siis võin homme need detailid üles otsida ja pildid lisada. Ptüi kurja, meelde tuli, et mingi fragment esiotsast oli ka. kas ma selle üles ka enam oma laost leian see on muidugi juba eraldi teema..
Vasta
#7

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=26839
Selles teemas on Heiki Saksamaalt toodud sügisene DKW E..., pilt suurem ja selgem. Umbsilindriga, silinderja ribistusega (ribid ühesuguse läbimõõduga), sisselase/väljalase madalamal. Minu silindril alumiiniumpea ja dekompr. auku pole. Pole aega praegu süveneda teemasse aga ei tohiks eriti raske küsimus olla, ei raam ega silinder.
Vasta
#8

Raam meenutab mu rikutud fantaasia tõttu veidi NSU oma, Z-seeria ehk, tagumine porilaud eriti, sadula kinnitused sobiksid, sadulaalused topeltpulgad, eraldioleva käigukasti kinnitus ehk kuidagi ka. Pole küll jällegi selliste 2-taktilistega kokku puutunud, tagaratta kinnituse koht ka ei pruugi sobida aga kahtlus on. 200 Z silindri mõõt 63 mm, 250 ccm 70 mm (samas om väidetud, et valmist ainult paarsada tk, muidu silindril sarnaseid jooni onRolleyes. Ei leia korralikke pilte hetkel, niru kvaliteediga ja selle kuvariga täpistööd ei tee. Kui aega rohkem, uurib edasiWink
http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_z.htm
siit saaks harutada NSU teemat, kel huvi ja aega.
Vasta
#9

Uurisin seda lehte ja vaatasin selle kroompaagiga 201 pilte, eriti seda kus on näha, et esiotsa saab ka nelja polti(pigem vist kaks läbi polti) lahti keerates eemaldada raamist ja silindrit muidugi ning ka paagi kinnitust altpoolt (neli polti kokku) tundub tõesti sama olevat mu raami ja juppidega.
10 minutit hiljem...Smile
Kuna hing ei andnud rahu siis käisin laos ära veel nüüd pimedas (leidsin muuseas ka ühe surnud roti, ilmselt mürki saanud - kui keegi tahab annan tasuta äraBig Grin ) ja uurisin sadula alust raamiosa vasakul küljel nagu seal lehel kirjas. Leidsingi raaminumbri värvi alt. Kraapisin seda lagedamaks ja kui nüüd õieti kokku veerisin (loen päevavalges ikka üle igaks petteks) siis nr on 846930 ja sobiks aastasse 1930 selle järgi. NSU 201 Z siis ilmselt taga-aetav objekt. Aitüma Kass!! Smile
Vasta
#10

Võta heaks! Tundub , et asi võiks vast tõesti NSU 201 Z olla. Ehk Eestist uuena ostetudki ? On mul Tormoleni firma eestikeelne reklaam, ilmselt 31-se aasta saksa reklaami järgi tehtud. Seal konkreetselt küll 175 Z ja 250 Z pildikesed. 175 on maksnud 630 krooni, 251 vastavalt 760 krooni. (4-taktiline 601 TS on maksnud 1270.-)
Seega võiks minu silinder olla 251 Z oma ja jutt , et neid tehti mõnisada ei vasta tõele (kusagil vilksas , et neid toodeti ikka mitmel aastal ). On olemas ka mõnede NSU kolbide mõõdud, kahjuks pole seal 251 Z kolbi (ei olnud ikka eriti levinud? Tegu Bruno v.Festenberg-Pakisch Mootorratta tagavaraosade kataloogiga, NSU on punkti 109. all, lk kusagil164 jne. Oleks päris hea materjal kui saaks terve selle kataloogi kätte, peale 36-ndat aastat, ja enne 38 ilmselt). 201 -el sobiliku kolvi joonis olemas, sõrme läbimõõt 15 mm nagu minu kolvil.

Nagu spetsialistidBig Grin armastavad küsida - mis muidu plaanis on nende asjadega peale hakata? Natuke polte peoga juurde ja penssu paaki ning tuld ?
Mõningad jupid võivad hakata ka teistelt NSU mudelitelt. Kuluks ära mootor ja käigukast, siis oleks asjal juba jumetCool Vb tuleb saepuru ja rottide vahelt veel tükke välja. Lambivõrust ja veljest oleks huvitav pilte näha küll ja esiotsast ja kõigest muust. Reklaam ütleb - Mantlid...SS madalsurve 25x3", kas on 40 kodaraga velg ?
Rotist pole huvitatud aga tänan pakkumastSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne