K:kompressor

agent007 Kirjutas:... paakide maht 22L ...

Soovitan tollele lisapaaki, sest pikaajalisel tööl pole surve stabiilne(on selle massinaga kogemusi olnud).
Vasta

Kui suurt paaki soovitate

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

agent007 Kirjutas:Tänud hea info eest. Tootlikus 201l/min. Hmm... Mulle jääb veidi lahjaks.

vähim tootlikus 3 m3/h, see teeb ju tunnis 3000L, minutis 500L
3000 l/h = 50 l/min
Vasta

ruut Kirjutas:
agent007 Kirjutas:Tänud hea info eest. Tootlikus 201l/min. Hmm... Mulle jääb veidi lahjaks.

vähim tootlikus 3 m3/h, see teeb ju tunnis 3000L, minutis 500L
3000 l/h = 50 l/min

Seda küll. Kontrollisin isegi üle.
50L/h oleks aga selle kompressori kohta imevähe.
Isegi mu väike Metabo, mis on ühekolvine kompressor, lööb 110l/min
Isiklikult pakun välja, et algandmed on valed. Pakun, et tegelik tootlikus uuest peast on tal 30m3/h ehk minutis siis 500L. See oleks veidi reaalsem.

EDIT:
Veidi infot veel. Paistab, et venelane toodab kompressoreid sama kolvisüsteemi peale.
Link kah: http://66.196.80.202/babelfish/translate...s-com.html

Sellel kompressoril on tootlikuseks antud 550L/min.

Praktikas tean, et masin pidi lööma 160L paaki 5atti umbes poole minutiga!

Ise mõtlen, et krutiks sellele agregaadile kuskil 300L paagi alla. Mis arvate?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

Käepärast CO-7A pass, tootlikus 0,5 m3/min , rõhk 6 at.
Vasta

kass Kirjutas:Käepärast CO-7A pass, tootlikus 0,5 m3/min , rõhk 6 at.

Vot need andmed on juba paremad. Nende järgi tulebki ju 500L/min.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

Nii nüüd aga tekkis mül küsimus.
Kuna kompressoril millest ülal ka juttu teen puudub automaatika siis oleks mul see hädasti vaja sinna peale panna.
Seega mida mul on vaja selleks, et seade ennast rõhu langemisel teatud piirini sisse lülitaks, ning teatud rõhu saavutamisel välja lülitaks? Olen aru saanud, et vajan ainult rõhulülitit. Kuid mis eesmärki täidab tõmberelee?
Mootor töötab 380V pealt, seega on süsteem kolmefaasiline. Kas ma saan kasutada ühefaasiliste kompressorite automaatikat? Kui siis kuidas peaksin selle ühendama mootori ja sisse tuleva voolujuhtmega?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

agent007 Kirjutas:Nii nüüd aga tekkis mül küsimus.
Kuna kompressoril millest ülal ka juttu teen puudub automaatika siis oleks mul see hädasti vaja sinna peale panna.
Seega mida mul on vaja selleks, et seade ennast rõhu langemisel teatud piirini sisse lülitaks, ning teatud rõhu saavutamisel välja lülitaks? Olen aru saanud, et vajan ainult rõhulülitit. Kuid mis eesmärki täidab tõmberelee?
Mootor töötab 380V pealt, seega on süsteem kolmefaasiline. Kas ma saan kasutada ühefaasiliste kompressorite automaatikat? Kui siis kuidas peaksin selle ühendama mootori ja sisse tuleva voolujuhtmega?
Selle jaoks seda tõmbereleed (või magnetkäivitit) vaja ongi, et 1-e faasi asemel 3-e lülitada. Rõhuautomaatika lülitab käiviti elektromagnetit, see omakorda sildab 3-e faasi ahela...
Vasta

Mõtlesin, et kirjutan siia ka oma tegemistest.

Ostsin siis sellise kompressori ära nagu teemaalgatajal oli. Koju jõudes hakkasin täpsemalt uurima kus mis vajab vahetust või parandust. Esimese asjana kuulsin ära klõbina silindris ja võtsin silindripea maha. Põhjuseks oli ühe klapi puudumine. Ning teisi vaadates tundusid need ka suhteliselt nutused. Seega tegin kõik uued. Materjalina kasutasin veidi paksemat rauasaelehte. Lohmisin ilusti kokku tagasi. Panin käima ning hoopis teine hääl. Kuulda oli ainult klappide sahinat. Siiski puudus masinal automaatika. Sain oma valdustesse rõhulüliti ühe väiksema kompressori pealt + 3f tõmberelee. Skeemi järgi sai siis asi kokku ühendatud ning paigaldamiseks keevitatud paagilt väljavõte. Reguleerisin nii, et 6,5bar pealt lülitab sisse ja 9bar pealt välja. Hakkas ilusti tööle ning töötab siiamaani. Probleem tekkis aga kolvide käimatõmbamisega 6,5bar peal. Hakkas rihmu suitsetama ning see polnud eriti meeldiv. Kiire idee ja joonis valmis ning kasutusse läks sama kompressori peal olev "peeretaja" ehk ülerõhuklapp kuna seal oli kõik vajaminev olemas (kuul, vedru ja kuulipesa mis ilusasti sissetöödanud end). Kuna küljepeal on sel klapil pisikesed augud kust ta originaalis õhku välja laseb need minu plaaniga kokku ei läinud ning said täis keevitatud. Vedru oli ka veidi liiga jäik, avanes ju alles 6,5bar peal kui õigesti mäletan. Tegin paar keerdu lühemaks ning testimise tulemusena avanes ta nüüd kuskil 3,5 - 4bar juures, mis mulle sobis veidi paremini. Järgmise asjana relakas silindreid ja rõhupaaki ühendava toru sisse ning jupp välja. Ühte otsa see polt ja teise otsa emane kus kuul ja vedru pesitsevad. Paigaldasin nii, et kuul jäi silindrite poole ning vedru selle all. Keevitasin siis laksti kinni ja esimene test. Töötab! Lööb ilusti õhu läbi, kuid tagasi silindri peale ei lase. Võin julgelt väita, et ka tootlikus suurenes kuna ei pea nii suurel vasturõhul ju lööma. Käivitumisega ka enam mingeid probleeme pole. Kuna originaalis on masinal suhteliselt väiksed rõhupaagid all siis vajasin mingit suuremat anumat mis hoiaks mõnda aega piisavat rõhku. Leidsin siis 4mm seinaga juraka tagahoovist, kunagi vist veepaagina kasutatud. Tükk vahelt välja, ringkeevitus ja valmis kuna sobivad keermestatud otsad olid juba olemas. Selle paagi mahutavus sai vast kuskil 150 - 175L, rõhku 9bar. Sellise varuga saab tükk aega mässata ennem kui kompressor hakkab 6,5bar pealt 9ni taguma.
Originaalis on nendel masinatel vist rihmakate ja jahutus nagu 2 in 1. Mul polnud kumbagi! Toungue Järelikult peab midagi välja mõtlema. Kiire idee tulemusena Ziguli paak lõhki, 2 vaia, kokku 3 kinnitust ning väike õhukanal silindrile olemas. Töötab superhästi!

Midagi halba masina kohta öelda ei saa, teenib ausalt. Vajab vaid veidi kaasajastamist!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

mul sama kompressor nagu teemaalgatajal aga jama järgmine:sai autot krunditud kuid,ühel hetgel kompressor üle 1bari ei löönud..!
sai see ülemine kaan maha võetud ja need klapid on samassugused nagu antud pildil:http://fotoalbum.ee/photos/tomm49/21419363 kas need klapid peavad sellised kumerad olema ?
mingeid remondi kolvirõngaid kuskilt ehk saada ?
või mille ma ära vahetama peaks et mu kompressor uuesti korralikult tööle hakkaks ?
Vasta

Kindlasti vaata kas need pisikesed lehtklapid on seal üldse olemas.
Ma arvan, et traktori käivitusmootori rõngad istuvad ka omavahel. Mõtlen hetkel MTZ80 peal olevat käilat.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

agent007 Kirjutas:Kindlasti vaata kas need pisikesed lehtklapid on seal üldse olemas.
Ma arvan, et traktori käivitusmootori rõngad istuvad ka omavahel. Mõtlen hetkel MTZ80 peal olevat käilat.

Selle leedukate kompressori kolvi läbimõõt peaks olema 78 mm. Käivitusmootori ПД-10 kolvi läbimõõt on kõikidel variantidel 72 mm. Kuna venelased ei ole oma tootmises just eriti kiired uuendusi ellu viima, siis vaevalt, et nad seda kolvi läbimõõtu muutnud on. See ПД-10 peaks olema tootmises aastast... no 1948 äkki Rolleyes T 40-e käivitusmootori kolb oli 62 mm, "Jossil" 92. Nii et käivitusmootori kolvirõngad vist ei sobi sellele kompressorile.
Vasta

Klapid olen alati teinud mingist vanast metalljoonlauast. Kolvirõngasteks sobivad Dnepri originaalmõõdus rõngad.
Vasta

reljo86 Kirjutas:Klapid olen alati teinud mingist vanast metalljoonlauast. Kolvirõngasteks sobivad Dnepri originaalmõõdus rõngad.

Dnepriga juba teine lugu. Selle silinder on küll 78 mm.
Vasta

Samas ma ei usu, et kolvirõngad on läbi. Siis peaks mingit kolinat või tirinat ka silindrist ju kuulma. Ehk lihtsalt silindripea tihend läbi või siis need samad lehtklapid.

Lehtklapid ise sellised kõverad ei ole. Kõverad on need mis kinni hoiavad neid klappe. Seal ühe klapi peal on parajalt manti kui harutama hakkad. Kui klappe teed siis kindlasti löö nende kõverate plekiribade otsad (kinnituspoldi juurest) kinni. Mõte selles, et nad sealt välja kuidagi vingerdada ei saaks!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

ehk oskab keegi lahendust pakkuda, nimelt silindri õhutoru pingutades(see mis suunab õhu paaki) keeras silindril seest keerme maha. Mida teha? kuna silindri servadele kinnituskoht üsna lähedal ja suurema keerme sisselõikamine ilmselt arukas pole, praegu oli seal juba 10ne...
ehk keegi oskab midagi soovitada?



Vasta

On mingid helicoili nimelised keermeparanduskomplektid. Nendega parandatud keermete kohta mootorrattal öeldi, et tugevamad kui tehases.

Aga hind on neil asjadel...kõrge.

Otsing helicoil peaks neti.ee vahendusel üht-teist andma.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Tööriistamarketis on samuti keermetaastuskomplektid müügil. Mina proovinud ei ole.
Vasta

Puks sisse. Või siis teha miski tüübli moodi asi![/align]

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta

Teemast mööda aga mul ajas asja ära ka zil-i kompressor millele oli alla tehtud õlivann et vastu peaks.pumpas mingi 7-9at Wink ning kõik värvimis tööd tegi mu vanaisa sellega nõuka ajal ära.Nüüd sai soetatud aasta tagasi uuem kompressor kuna vana oli nii läbi et tükk aega ootasid kuni sai 6at sisse siis natuke pumpasid ja oli paak jälle tühi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne