buraan?
#1

kas keegi teab mis mootoriga vene buraan liigub?
Vasta
#2

Mingi kahesilindriline sundjahutusega mootor ilma käigukastita. See ekstra selle jaoks tehtud.
Vasta
#3

hmm kas ta pole mitte jawa kolbidega ?
Vasta
#4

nimelt minu teada peaks ta olema izi jupidega . õudne kolakas võreldes lääne omadega aga vahest sõita kannatab küll.
Vasta
#5

Jawa kolbidega küll mitte. Kusagilt olen kuulnud et sinna sobivad mõned Jupiteri jupid. Kindel pole seegi.
Vasta
#6

4 takti on vist
Vasta
#7

Eip ole. Minumeelest ikke kaks takti.
Kahe silindri peale kokku ehk neliBig Grin
Vasta
#8

Iz-i mootoriga tehti vahepeal jah mingeid Buraane, kuid õige Buraani mootor on 635 cm3, sellega läheb ta juba päris hästi edasi (kunagi oli kodus olemas sihuke), ning bensiini võtab kah mehe moodi! Siin huvilistele link kah
http://www.snowmobil.com/englisch/snowmob/buran01.htm
Vasta
#9

4 takti on klappidega pill on ?
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
4 takti on klappidega pill on ?
Selgelt õeldud -- 2Cylinder 2-tact-engine
Vasta
#11

krdi pgna kallid on nad seal!
Vasta
#12

Ja see 640 ei keera kah eriti ästi. Aainult siis kui paak on täis pole vigagi ,aga kuia alla poole peegi siis peab kõvasti kallutama.
Vasta
#13

See keeramine rohkem harjutamise küsimus. Kui asi käpas, tuleb välja küll. Minu teada on mingitel uuematel variantidel isegi niimoodi, et saab kumbagi linti eraldi pidurdada, tal ju neid kaks tükki. Suurem jama nende buraanidega selles, et eriti sula lumega ei taha teine kohalt ära minna (eriti veel siis kui lume all vesi on), raudsuusk võtab kinni ning lindid ringi ja kõik. Samuti tekib sula lumega see jama, et sügavas lumes sõites veab lindi ja rullide vahed täis, siis ei jõua enam minna. Kuid talvel pimedas mööda jääs asfaltit sõita oli vinge (harrastanud vähemalt 11 a tagasi), sädemepilv oli üleval suusa alt - lääne mootorsaanide plastsuuskadega järele ei teeks!
Veel tuttavad rääkisid, et mingid mehed lääne saanidega üritasid järsust mäest üles saada, ei saanud, kuid buraani vend sai üles küll!
Vasta
#14

Buraan nagu pole üldse paksu lume jaoks mõeldud. Asfaldil vist tõesti hea sõita.
Minu kogemus sõitmisest oli paksu lumega. Kuidagi ei tahtnud edasi minna. Taguots kukkus ikka läbi. Lõpuks kui vindi üles sai tõusis ta pinnale ja siis läks päris hästi
Anegtooti ka.
Tsuktsile kingiti Buraan. Järgmise aasta külla minnes küsiti kuidas saan ka on. Tsuktsi vastu \"Päris kena teine aga põtradel seda nati raske vedada\"
Vasta
#15

nojah, tundub et buraan pole päris selline sõidumasin nagu arvasin. ja hinnad! päris jubedad. pole ikka nii, et ostad endale niisama seisma ja kui talvel ilma on siis põristad ringi. igatahes meeldiv kuulda inimeste arvamusi, tänan!
Vasta
#16

neljal ja kahel taktil on suur vahe!!! ega kui on 2 sil siis 2takti ei ole!!! kui autol on 12 sil siis 12 takti??!!! idioodid 2 taktilisel käib kolb: pauk, alla, üles,pauk jne aga 4t. käib: pauk,alla, üles alla üles, pauk jneCool
Vasta
#17

Vau kui täpne teaduslik mootorite iseloomustus!
Vasta
#18

Mootor on jah sinna 640 kuubikut, variaatorülekandega, Mul siuke üx komplektne mootor seisab ( oli kardi peal ) ja siis veel teise jagu uusi juppe. Aga bensiini võttis nagu USA auto Cool
Vasta
#19

Kunagisel CCCP i. aegadel aretasid mõned tublimad mehed 500cz mootorid peale. Et minek oli ägedam aga mootor läks päris ruttu kuumaks või mingi jura nendega oli.
Vasta
#20

buraan on kindlasti 2 taktilise mootoriga ja Iz´i ja jawa kolvid sinna ei lähe... aga kas kellelgi buraani elektriskeemi ei ole või, vaja viie juhtmelise süütemänguga elektriskeemi...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne