Mitu GAZ 21 eksportvarjant.
#1

Tere.Tunneks huvi mitu gaz 21 eksportvarjanti Eestis veel alles on.
Vasta
#2

Tere.Seda ei oska vist täpselt küll keegi öelda.Paljud ise endale need liistud külge pannud.

Mingid andmed on siin: http://www.volga.ee/modules.php?name=For...pic&t=1949


Varblane tervitab Tihast[Pilt: sr_beer.gif]
Vasta
#3

Mida need 21 taga tähed tähendavad.
Vasta
#4

http://www.volga.ee/modules.php?name=Con...page&pid=8 Siin kõik lahti seletatud mida need tähed tähendavad.
Vasta
#5

Ma arvan, et Volgasid on erinevas sõidukorras on Eestisse jäänud paari- ja kolmesaja vahel, ning eksportvariante on neist 1/3.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

denis23 Kirjutas:Ma arvan, et Volgasid on erinevas sõidukorras on Eestisse jäänud paari- ja kolmesaja vahel, ning eksportvariante on neist 1/3.

Kaldun arvama, et korrektseid vana Volga eksportvariante on Eestimaal siiski vähem kui 1/3 . Tean mitmeid restaureeritud isendeid, mis paraku nn hübriidid
Vasta
#7

Küsija on ilmselt pidanud silmas GAZ-21 modifikatsioone, millele juba tehases paigaldati nn. eksportkroom. Nii meil kui venekeelsetes foorumites räägitakse nendest US-idest, mis oli ainult kõige viimase eksprot-Volga tähis. Alates I-seeriast on igas seerias olnud 2-3 tähte, millega eksportkroomiga mudeleid tähistati (olid ju ka parempoolse rooliga eksportmudelid).
I-seerial oli ainult klaasidealune kroomiring, II-seerial ilma tiivapealseteta. III-seerial oli nii kaheosaliste tagatiivanooltega, siis olid veel tagatulesid katvad nooled, üheosalised nooled. Igal tüübil ikka oma tähised.
Täpne tabel on leitav venekeelsetest allikatest (oletan et see pärineb Baderini raamatust). Kuna meie ARKi jaoks ei oma see täht mingit tähtsust, siis on Tehnilistesse passidesse tekkinud omaalgatuslikke eksportautosid (mul on üks selline, millel pole siiani kroomi küljes olnudki). Kõige täpsema info leidub ikka auto enda birka peal. Sealt loetud tähe järgi on võimalik teada saada ligikaudne konfiguratsioon.
Varuosade kataloogis on kroomi kohta lihtsalt märge, et seda paigaldati eritellimusel.
Vasta
#8

Eksport variandil (III seeria) on plokikaan vähe madalamale viidud(mõni kw juures), pagassis on uste sulgemisega kaasneva õhu väljalaskmiseks toru kummist klapiga ja taha sõitjatele läheb põrandat pidi sooja toru. Muid erinevusi ei meenu peale nikkel ringi ja tiibadel olevate volga siltide. Isal 1 selline variant kevadeks valmimas.


Vasta
#9

MTJ juhataja Kirjutas:Varuosade kataloogis on kroomi kohta lihtsalt märge, et seda paigaldati eritellimusel.

Enamus, mida peetakse eksportvariantideks ongi tegelikult eritellimuse alusel komplekteeritud sõidukid. Eksportvariandi kindlaks tunnuseks on inglise keelsed juhised kapoti all, inglise keelsed näidikud. Tihti on need autod tehasest väljunud pool komplektsetena, et välismaa edasimüüjad saaksid paigaldada oma raadioid, mootoreid, porilapakaid ja muid tuuningu elemente.

Reaalseid eksportvariante peaks Eestis olema alla kümne, neid, kes tahaksid, et nende autosid peetaks eksportvariantideks on muidugi sadu.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

eelpool kirjasolevaga nõus. Siinjuures tuleks teha vahet siiski eksportmudelitel, mis olid mõeldud kap.riikide turgudele või teistesse maadesse (valuutasertifikaadid, kauplus Berjozka), mis kindlasti polnud eritellimuse alusel komplekteeritud sõidukid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne