12-03-2009, 14:37 PM
Ürituse üks algsetest ideedest oli ka üldise vanatehnika tehnilise taseme tõstmine. Eestis hakkas kümmekond aastat tagasi maad võtma üleilmne iluautode konkurss. Inimesed hakkasid vanatehnikat treileritega vedama, sest olid panustanud ainult ilusasse välimusse. Sarnaseid eputrillasid-pepulillasid on maailm täis. Me vaatame küll arvuti ekraanilt, et mida vägev tehnika, aga reaalselt ei ole näha, kas asi töötab ka või on ainult kunstpahteldajate töögrupi väljanäitusega tegu.
Kõikvõimalikud Uunikute Talverallid ja muud sarnased üritused on tegeliku taseme näitajad. Seal selgub korraga väline ilu, tehniline võimekus ja juhi oskused.
Kui sa pead ennast ikka vanatehnikameheks, siis ei ole vabandust, et auto on liiga vana või juppe pole saada. Selleks me ju selle hobi olemegi valinud, et palju probleeme oleks. Need kes tahavad rohkem probleeme nautida, need sõidavad ebakvaliteetsemate sõidukitega või lausa tsiklitega ja need , kes tahavad mõõdukalt probleeme, sõidavad kvaliteetsete autodega.
Haruldasemat uunikut on probleemsem ülal pidada, seega on nauding suurem. Igale ühele tema oma soovide järgi ja kõik ei taha väga palju probleeme korraga, alustuseks võib ka veidi softimalt asju võtta. Välismaa inimesed on loomupoolest alalhoidlikumad ja nad ei torma Moskvich 400 roolis Peking-Pariis rallile, nad teevad seda ikka uunikutega, mis eeldatavasti vähem probleeme pakuvad.
Kõikvõimalikud Uunikute Talverallid ja muud sarnased üritused on tegeliku taseme näitajad. Seal selgub korraga väline ilu, tehniline võimekus ja juhi oskused.
Kui sa pead ennast ikka vanatehnikameheks, siis ei ole vabandust, et auto on liiga vana või juppe pole saada. Selleks me ju selle hobi olemegi valinud, et palju probleeme oleks. Need kes tahavad rohkem probleeme nautida, need sõidavad ebakvaliteetsemate sõidukitega või lausa tsiklitega ja need , kes tahavad mõõdukalt probleeme, sõidavad kvaliteetsete autodega.
Haruldasemat uunikut on probleemsem ülal pidada, seega on nauding suurem. Igale ühele tema oma soovide järgi ja kõik ei taha väga palju probleeme korraga, alustuseks võib ka veidi softimalt asju võtta. Välismaa inimesed on loomupoolest alalhoidlikumad ja nad ei torma Moskvich 400 roolis Peking-Pariis rallile, nad teevad seda ikka uunikutega, mis eeldatavasti vähem probleeme pakuvad.
Tõnu Piibur
5116265