Igatpidi kiitus! Ilus Gauja.
Aint mõned originaalis kroomitud/tsingitud detailid oled värvind. Endal oli sama kiusatus vahepeal, aga otsustasin siiski teha nii nagu enne oli.
marguss Kirjutas:Valge randiga rehvid sobivad ka gaujale väga hästi ;-)
Maitse asi.
Mina ei monteeriks küll Gaujale küll midagi muud peale Ja-85 rehvide (tootmisajad 1950ndad ja 60ndate esimene pool) peale. Isegi B-57 (V-57) rehvid loen liiga uueks, kuigi neid liigub praegu veel lademes...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
marguss Kirjutas:Valge randiga rehvid sobivad ka gaujale väga hästi ;-)
Maitse asi.
Mina ei monteeriks küll Gaujale küll midagi muud peale Ja-85 rehvide (tootmisajad 1950ndad ja 60ndate esimene pool) peale. Isegi B-57 (V-57) rehvid loen liiga uueks, kuigi neid liigub praegu veel lademes...
Kõik ei pea ju ka olema täitsa orginaal, peaasi et masin on komplektne ning orginaalile lähedane. Tubli töö on ära tehtud ning edu edaspidiseks!
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
Tsitaat:Mina ei monteeriks küll Gaujale küll midagi muud peale Ja-85 rehvide (tootmisajad 1950ndad ja 60ndate esimene pool) peale. Isegi B-57 (V-57) rehvid loen liiga uueks, kuigi neid liigub praegu veel lademes...
Loomulikult kui sa ajad originaali taga ...aga kui kui mitte siis võib ju panna vähe edevamad rehvid alla ;-)
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2009, 17:30 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Sain ka valmis kiivri millega kavatsen hakata Gaujaga sõitma, kahjuks pole pilte milline nägi kiiver välja ennem, kuid see oli päris jube. Kiiver Sai ka uue sisu kuna vana oli omadega otsas.