Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Igati lahe üritus saaks olema 24-ja tunni sõit ringrajal, vanadel autodel. Ehk aitab see elustada ka Eesti ringraja traditsioone. Oleks käsi -tiib-jalg nii organiseerimisel kui ka sõitmisel.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kindlasti tuleb paika saada ka osavõtvate autode vanus. Näiteks autod 75a ja vanemad. Meeskonnas võiks olla 2-3 meest,naist pluss üks mehaanik. Starti saaks 20-25 võistkonda, siis jõuavad kohtunikud ka ringe lugeda. Pakuks välja siis näiteks juuni kuust septembri kuuni mingi nädalavahetuse. Tuleb veel paika panna lisatulede kasutamise reeglid ning muud tehnilised tingimused.
Muidugi annab neid arve veel arutelu käigus parandada-täiendada.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Ford-T osas sul täiesti õigus.
Sellest üritusest saaks osa võtta tõesti sellised autod, mida muidu mingitele võiduajamistele ei viida!
Esimene 24-ja tunni sõit Eestis oleks see kindlasti ja äkki annab see üritus tõuke Eesti tõelise historic võistlusklassi ja sarivõistluste tekkele. Mitte vähem ei saaks kasu sellest Eesti ringraja propageerimine. Praeguste madalate kinnisvara ja maa hindade juures oleks täiesti mõeldav lõppude-lõpuks luua tänapäevastele nõudmistele vastav ringrada.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Pirita ringrada oleks kõige huvitavam ning asjalikum variant. Raja pikkus on kõige sobivam, Pärnus ja teistel radadel läheks asi liiga kirjuks ning ringide lugemine läheb segamini ja seda just selle tõttu, et rada on lühike. Kui muidugi ei piira ära kiirust keskmise kiirusega ja sellest tulenevate karistuspunktidega.
Muidugi kaasnevad Piritaga igasugu hädad, et sellises mastaabis üritust seal läbi viia. Kõige suuremaks probleemiks saab finants, võistlusmaksust kulusi ära ei kata kohe kindlasti.(teede sulgemine) Teine probleem on raja turvamine 24 tundi. Kolmas on ringraja sulgemine terveks ööpäevaks.
Kui oleks selline üritus traditsionaalne, siis tuleks Pirita variant kõne alla, paraku esimesele sellisele üritusele on raske luba saada. Tuleb esialgu leida muu rada.
Vanad tsiklid võiksid saada küll selles sõidus osaleeda.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Karta võib, et selline üritus ei saa mingit luba avatud liiklusega teel, see on mõeldamatu.
Postitused: 104
Teemad: 1
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Kas mingi vöimalus sellise 24H vöistule korraldamiseks poleks möne lennuvälja kasutamine? Lennuväljale rada mahamärkida ja söita, ruumi puudust ei tohiks vast ka sellisel ala tekkida...nt haapsalu vana lennuväli vöi tartu raadi.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Haapsalu oleks küll sobiv variant, seal kannatab väga pika raja maha märkida! Ruumi oleks ka boksi alaks, sealse vana lennuvälja kasutamiseks loa saamine ei tohiks kah probleemi valmistada!
Postitused: 104
Teemad: 1
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Loa peaks haapsallu saama ikka, kiirendajad seal ju juba pikka aega söitmas käinud ja noh ega 24h kurvisöitmine oluliselt erinev ala ei ole aga arvatavasti aeglasem.
Lennuvälja ainuke mure vöib tekkida raja tähistamisega nii et köik kenasti ka pimedas näha oleks.
Postitused: 1,268
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Pimedas raja märkimiseks tuleks võtta eelduseks, et keegi ei lähe silmad punnis viimset sekundituhandikku kurvist võtma. Sellisel juhul saaks kasutada näiteks selliseid tähiseid, mida kasutatakse teetöödel öösiti (punavalge plastmassi otsas kollane vilkuv tuluke), aga see eeldab seda, et mitte keegi kogu 24h jooksul sinna pihta ei lähe. Samas, kui panna peale mingi mõistlik piirang, millest kiiremini ei tohi sõita, siis ei tohiks sellega muret olla ning sellises vanuses tehnikaga tõenäoliselt ei mindaks ka "käsi kullas" üritama, et äkki mahub läbi.
Ning raja jaoks oleks Haapsalu lennuväli nagu loodud, sest seal saaks võrdlemisi väikese vaevaga päris pika ja huvitava raja välja mõelda (tõsi, selle võrra läheb jälle neid torbikuid-tõrvikuid rohkem).
Mind sõitma arvestada ei ole mõtet, sest pole millega, aga näiteks stopperit klõpsutada ja linnukesi teha võiksin ma küll...
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Torbikud saab helkur ribaddega tähistada, sammuti saab tähistada lindid helkur ribadega. Sinna lennujaama territoorijumile saab huvitava ja pika raja maha märkida. Kiirust annab piirata keskimise kiirusega, mida arvestatakse boksis ja siis tahvli peal antakse sõitjale teada, või sõideetakse nõnda, et kogu ekipaaz asub kogu aeg autos, terve sõidu vältel 24h. Võib isegi teha mitu klassi, ehk siis vanematele autodele võiksem keskmine kiirus ja et igav ei hakkaks, antakse iga juhi vahetuse korral boksist välja sõites uus keskmine kiirus!
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Olen enam kui kindel, et ei lase keegi mingit karja unicume 24-jaks tunniks Pirita ringrajale sõitma ja liiklust segama!
24-ja tunni sõit onngi selline pikk ja üksluine, ega Pirtal ringrajal keerutamine targem ole!
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tervitus.
24 h.keerutamisest oleks küll käpp osavõtma.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee