Oldtimers 24 h Race
#1

Olles nüüd vaadanud Viasat Explorerist sarja "GT-klassi masinad"( sarjas hullavad vanakooli mehed vanakooli masinatega) on ikka tekkinud tahtmine vanakooli masinate 6-12-24 tunni ringraja sõitu korraldada . Asi poleks lihtsalt kiiruses vaid kestvuses. Kes saab rohkem ringe kokku ongi võitja. Kuna tegu kinnise rajaga siis saaks sellest osa võtta ka nn. uroodid fun,pop jne sõidukid mis peavad olema tehniliselt korras aga milledele on legaalset tänavaluba meie riigis raske saada.



http://www.audruring.ee/ oleks päris lahe sellise ürituse korraldamiseks .

Kui oleks huvilisi siis paneks asja veerema Smile
Vasta
#2

Igati lahe üritus saaks olema 24-ja tunni sõit ringrajal, vanadel autodel. Ehk aitab see elustada ka Eesti ringraja traditsioone. Oleks käsi -tiib-jalg nii organiseerimisel kui ka sõitmisel.
Vasta
#3

(29-03-2009, 15:18 PM)carrec Kirjutas:  Igati lahe üritus saaks olema 24-ja tunni sõit ringrajal, vanadel autodel. Ehk aitab see elustada ka Eesti ringraja traditsioone. Oleks käsi -tiib-jalg nii organiseerimisel kui ka sõitmisel.

Selge Smile Paneme siis kuupäeva paika . Kindlasti peaks ka tiimi arvu paika panema . Mitu meest ja naist roolib ja mitu meest valab kütust ning mootoreid vahetab .
Vasta
#4

Kindlasti tuleb paika saada ka osavõtvate autode vanus. Näiteks autod 75a ja vanemad. Meeskonnas võiks olla 2-3 meest,naist pluss üks mehaanik. Starti saaks 20-25 võistkonda, siis jõuavad kohtunikud ka ringe lugeda. Pakuks välja siis näiteks juuni kuust septembri kuuni mingi nädalavahetuse. Tuleb veel paika panna lisatulede kasutamise reeglid ning muud tehnilised tingimused.
Muidugi annab neid arve veel arutelu käigus parandada-täiendada.
Vasta
#5

(29-03-2009, 15:45 PM)carrec Kirjutas:  Kindlasti tuleb paika saada ka osavõtvate autode vanus. Näiteks autod 75a ja vanemad. Meeskonnas võiks olla 2-3 meest,naist pluss üks mehaanik. Starti saaks 20-25 võistkonda, siis jõuavad kohtunikud ka ringe lugeda. Pakuks välja siis näiteks juuni kuust septembri kuuni mingi nädalavahetuse. Tuleb veel paika panna lisatulede kasutamise reeglid ning muud tehnilised tingimused.
Muidugi annab neid arve veel arutelu käigus parandada-täiendada.

See oleks siis Eesti esimene 24h race Toungue
Ja mis ongi põhiline sellest saaks ka osavõtta siledate teede retro pillid , ma ei imestaks kui suurima ringide arvu saavutaks Ford-T........
Vasta
#6

Ford-T osas sul täiesti õigus.
Sellest üritusest saaks osa võtta tõesti sellised autod, mida muidu mingitele võiduajamistele ei viida!
Esimene 24-ja tunni sõit Eestis oleks see kindlasti ja äkki annab see üritus tõuke Eesti tõelise historic võistlusklassi ja sarivõistluste tekkele. Mitte vähem ei saaks kasu sellest Eesti ringraja propageerimine. Praeguste madalate kinnisvara ja maa hindade juures oleks täiesti mõeldav lõppude-lõpuks luua tänapäevastele nõudmistele vastav ringrada.
Vasta
#7

Ideaalis tahaks asja teha Pirita-Kose ringrajal Wink Loodame, et Linnaosa ja elanikud nõustuvad sellega Smile

Oleks kindlasti vahva näha ka vanakooli tsikleid rajal Smile
Vasta
#8

Pirita ringrada oleks kõige huvitavam ning asjalikum variant. Raja pikkus on kõige sobivam, Pärnus ja teistel radadel läheks asi liiga kirjuks ning ringide lugemine läheb segamini ja seda just selle tõttu, et rada on lühike. Kui muidugi ei piira ära kiirust keskmise kiirusega ja sellest tulenevate karistuspunktidega.
Muidugi kaasnevad Piritaga igasugu hädad, et sellises mastaabis üritust seal läbi viia. Kõige suuremaks probleemiks saab finants, võistlusmaksust kulusi ära ei kata kohe kindlasti.(teede sulgemine) Teine probleem on raja turvamine 24 tundi. Kolmas on ringraja sulgemine terveks ööpäevaks.
Kui oleks selline üritus traditsionaalne, siis tuleks Pirita variant kõne alla, paraku esimesele sellisele üritusele on raske luba saada. Tuleb esialgu leida muu rada.
Vanad tsiklid võiksid saada küll selles sõidus osaleeda.
Vasta
#9

Miks sulgeda . Kõik käib ju piirangutele vastavalt Smile Ainus koht mis probleeme tekitab on Endise Pirita poe foor Smile
Vasta
#10

Karta võib, et selline üritus ei saa mingit luba avatud liiklusega teel, see on mõeldamatu.
Vasta
#11

Kas mingi vöimalus sellise 24H vöistule korraldamiseks poleks möne lennuvälja kasutamine? Lennuväljale rada mahamärkida ja söita, ruumi puudust ei tohiks vast ka sellisel ala tekkida...nt haapsalu vana lennuväli vöi tartu raadi.
Vasta
#12

Haapsalu oleks küll sobiv variant, seal kannatab väga pika raja maha märkida! Ruumi oleks ka boksi alaks, sealse vana lennuvälja kasutamiseks loa saamine ei tohiks kah probleemi valmistada!
Vasta
#13

Loa peaks haapsallu saama ikka, kiirendajad seal ju juba pikka aega söitmas käinud ja noh ega 24h kurvisöitmine oluliselt erinev ala ei ole aga arvatavasti aeglasem.

Lennuvälja ainuke mure vöib tekkida raja tähistamisega nii et köik kenasti ka pimedas näha oleks.
Vasta
#14

Pimedas raja märkimiseks tuleks võtta eelduseks, et keegi ei lähe silmad punnis viimset sekundituhandikku kurvist võtma. Sellisel juhul saaks kasutada näiteks selliseid tähiseid, mida kasutatakse teetöödel öösiti (punavalge plastmassi otsas kollane vilkuv tuluke), aga see eeldab seda, et mitte keegi kogu 24h jooksul sinna pihta ei lähe. Samas, kui panna peale mingi mõistlik piirang, millest kiiremini ei tohi sõita, siis ei tohiks sellega muret olla ning sellises vanuses tehnikaga tõenäoliselt ei mindaks ka "käsi kullas" üritama, et äkki mahub läbi.

Ning raja jaoks oleks Haapsalu lennuväli nagu loodud, sest seal saaks võrdlemisi väikese vaevaga päris pika ja huvitava raja välja mõelda (tõsi, selle võrra läheb jälle neid torbikuid-tõrvikuid rohkem).

Mind sõitma arvestada ei ole mõtet, sest pole millega, aga näiteks stopperit klõpsutada ja linnukesi teha võiksin ma küll...
Vasta
#15

Torbikud saab helkur ribaddega tähistada, sammuti saab tähistada lindid helkur ribadega. Sinna lennujaama territoorijumile saab huvitava ja pika raja maha märkida. Kiirust annab piirata keskimise kiirusega, mida arvestatakse boksis ja siis tahvli peal antakse sõitjale teada, või sõideetakse nõnda, et kogu ekipaaz asub kogu aeg autos, terve sõidu vältel 24h. Võib isegi teha mitu klassi, ehk siis vanematele autodele võiksem keskmine kiirus ja et igav ei hakkaks, antakse iga juhi vahetuse korral boksist välja sõites uus keskmine kiirus!
Vasta
#16

Ma rõhutaksin veelkord, et tegemist on kestvus sõiduga mitte kihutamisega. Ja olen enam kui kindel, et Pirita linnaosa paneb õla alla .
Boksi ja meeleolu ala saab rajada endise Motoklubi maadele Kloostrimetsas . Aga eks need oln minu haiged fantaasiad Toungue

Lennuväli muutub rutiinseks ma kardan .
Vasta
#17

Olen enam kui kindel, et ei lase keegi mingit karja unicume 24-jaks tunniks Pirita ringrajale sõitma ja liiklust segama!
24-ja tunni sõit onngi selline pikk ja üksluine, ega Pirtal ringrajal keerutamine targem ole!
Vasta
#18

(29-03-2009, 20:24 PM)carrec Kirjutas:  Olen enam kui kindel, et ei lase keegi mingit karja unicume 24-jaks tunniks Pirita ringrajale sõitma ja liiklust segama!
24-ja tunni sõit onngi selline pikk ja üksluine, ega Pirtal ringrajal keerutamine targem ole!
Ok Smile
Vasta
#19

Tervitus.
24 h.keerutamisest oleks küll käpp osavõtma.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#20

Kunas huvi on tekkinud siis teeks uue teema Smile Lugupeetud moded võiks tõsta siit http://forum.automoto.ee/showthread.php?...950&page=3 teemat puudutavad kõlksud ümber Smile

Tänkju Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne