Postitused: 105
Teemad: 32
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
mul muidu vedeleb sellise originaal moto koos starteriga
Postitused: 38
Teemad: 4
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
kas keegi oskab mulle juhatada kohta netis kust võix leida infi selle vanema invakäru kohta. sõber rääkis, et enne seda kandilist olid olnud sellised ymarama kerega...tõeliselt ðevid asjad olid olnud.
mis on yldse selle invakäru tegelik nimi?
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kas kellegi seda päris invade käru -nn kükloopi ka veel alles on--huvitav, kas eestimaal selliseid relvi veel leidub??
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
kui mõtlete 3-e rattalist siis mul naabril peaks vedelema kuskil garaazhi nurgas. nii et kui vaja võin uurida kas veel alles
Tean üht tüüpi kellel taoline invakäru olemas, vanasti sai sellega õllet käia toomas. See muidugi ümberehitatud vähe: lahtise katusega (taga keevitatud toru) ja mingi toyota istmed olid sees. Ilus punane isend, aga kes originaali taga ajab pole midagi sellega teha.
Arvan et tüüp on nõus selle maha müüma. Küsin ta käest täna.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
tean kohta kus seisab üks vana invakäru (Mootorkäru B-3) asi on ikka 4 rattaga aga see on originaalis present katusega - kui keegi on juhtunud nägema filmi \"Keskpäevane praam\" siis seal on samasugune isend mis tõsteti kõrvale.
Postitused: 38
Teemad: 4
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Kus?
vot seda presentkatusega ongi vaja ja tähtis on kere, mitte mootor.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Neid vanu ümmargusi invakärusid on kahjuks
jah vähe alles. Põhjuseks on asjaolu, et
Vene ajal anti invaliididele auto riigi
poolt kasutada, mitte aga omandiks. See
puudutas nii IZi mootoriga \"invakärusid\" kui
ka ZAZ 965/966/968 baasil toodetud
käsijuhtimisega invaliidivariante.
Peamiseks kasutajate sihtgrupiks olid Teise
maailmasõja (N Liidu ametlike terminite
järgi Suure Isamaasõja) invaliidid. Reeglina
anti neile peale masina romuks sõitmist
riigi poolt uus masin ja võeti vana tagasi.
Arvata on, et 1950tel aastatel levinud
\"ümaraid\" versioone eriti palju ei olnud
Vene aja lõpuks järele jäänud...
Parimat,
Valdo
P.S. Huvitav, kui palju on Eestis järel
säilitamis- ja taastamisväärivas
konditsioonis käsijuhtimisega
invaliidi-sapakaid? Neist nii mõnigi oli
vägagi huvitava tehnilise lahendusega, nt
käsijuhtimisega sidur oli minu mäletamist
mööda magnetpurul põhinev?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 276
Teemad: 21
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Ei saa oma teada jätta. et tean üht uuema kerega kandilist masinat ühes Nõmme hoovis... sammaldunud ja puuriida vahel. Võin anda privas kordinaadid. Tegu kortermajaga... niiet omaniku kohta midagi ei tea.
mu eelmise kodukoha lähedal töökoja taga seisis kah selline riistapuu. tatikatena käisime seal peal mängimas, aga pärastpoole olid klaasid sisse löödud ja muidu kah katkine.
aga jah muidu on invakäru lahe
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
mul on ka omal uuem invakäru,ei tea veel,mida peale hakata sellega,kui on häid ideid või tahab keegi ehk ära osta,võtke ühendust.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Noh,ta on 90 aasta väljalase,läbisõit 16000,ise sain alles mõned päevad tagasi,paistab üsna kobe olema,puudu vaid paar juhet ja mootori veokett (tavaline IZi kett),esistange kõver,üks esisuunakas katki,põhja vaja natuke keevitada,veel nipet-näpet aga muidu pole väga viga.Kaasa sain käsiraamatu ja ostudokumendid,tehnilist passi kahjuks mitte.Kavatsesin ära remontida kuid kui mõni ahvatlev pakkumine tuleb,müün ehk isegi ära.