09-04-2009, 21:44 PM
Põhi point on selles, et ei käi.
Tegemist 4G11 mootor, 1.2 , 41kw ja 55hj. 83-84a
Küünlad tahmab ära, pütid kaovad tagant, jõud kaob.
Varsti sureb ära, küünlad liiga tahmased, säde kaob, mootor kustub.
Küünlad, juhtmed ja jagaja kaas ise uued.
Silindrites surve möödetud, korras! Mõned vast kuulnud ka mu punnistusi selle mootoriga siit.
Süüde paigas, segu pandi väidetavalt teeninduses paika, seda mida nad sealt tegelikult tegid ei tea. Peale uusi küünlaid ja juhtmeid käis masin pidevalt 4 pütiga ja töötas kenasti. 3-40 km sai sõita kui asi hakkas ära kustuma jälle. Algselt kadus tosool kuhugi, silkusse, pidasin mittekäimise probleemi selleks. Vesi lihtsalt kustutab küünlad ära. Nüüd aga vahetasin ploki tihendi ära ja ka kollektori omad. Vett enam ei kao. Mootor ikka ei käi.
Väike tähelepanek:
Silindri surveid mõõtes sai mõõdiku ots õliseks, kõikides silindrites. Viitab nagu oleks silindrites õli. Aga kust see sinna saada võiks?
Vähe loogiline et õlirõngad oleks kõigis neljas silindris tuksis, samuti pole ka karteris survet.
Klapisääre tihendid? Kas tõesti saavad kõik perses olla ja igasse silkusse lasevad õli? Mingi aeg vahetas ka mingi '' insener '' need ära. Eitea kuidas või mis, äkki lihtsalt keeras kuidaski perse. Ei kinnita, ega lükka ümber.
Plokikaane tihend. Ehk ei saand õiget pingutust või kurat teab mis häda?
Lisan veel, et gaasi andes viskab musta.
Mõistus enam üle ei hakka sellest, kellegi poole pöörduda ka ei oska.
Keegi oskab ehk nõu anda?
Ettetänades, Joosep!
Tegemist 4G11 mootor, 1.2 , 41kw ja 55hj. 83-84a
Küünlad tahmab ära, pütid kaovad tagant, jõud kaob.
Varsti sureb ära, küünlad liiga tahmased, säde kaob, mootor kustub.
Küünlad, juhtmed ja jagaja kaas ise uued.
Silindrites surve möödetud, korras! Mõned vast kuulnud ka mu punnistusi selle mootoriga siit.
Süüde paigas, segu pandi väidetavalt teeninduses paika, seda mida nad sealt tegelikult tegid ei tea. Peale uusi küünlaid ja juhtmeid käis masin pidevalt 4 pütiga ja töötas kenasti. 3-40 km sai sõita kui asi hakkas ära kustuma jälle. Algselt kadus tosool kuhugi, silkusse, pidasin mittekäimise probleemi selleks. Vesi lihtsalt kustutab küünlad ära. Nüüd aga vahetasin ploki tihendi ära ja ka kollektori omad. Vett enam ei kao. Mootor ikka ei käi.
Väike tähelepanek:
Silindri surveid mõõtes sai mõõdiku ots õliseks, kõikides silindrites. Viitab nagu oleks silindrites õli. Aga kust see sinna saada võiks?
Vähe loogiline et õlirõngad oleks kõigis neljas silindris tuksis, samuti pole ka karteris survet.
Klapisääre tihendid? Kas tõesti saavad kõik perses olla ja igasse silkusse lasevad õli? Mingi aeg vahetas ka mingi '' insener '' need ära. Eitea kuidas või mis, äkki lihtsalt keeras kuidaski perse. Ei kinnita, ega lükka ümber.
Plokikaane tihend. Ehk ei saand õiget pingutust või kurat teab mis häda?
Lisan veel, et gaasi andes viskab musta.
Mõistus enam üle ei hakka sellest, kellegi poole pöörduda ka ei oska.
Keegi oskab ehk nõu anda?
Ettetänades, Joosep!