Anomaaliad lanceri mootoriga.
#1

Põhi point on selles, et ei käi.
Tegemist 4G11 mootor, 1.2 , 41kw ja 55hj. 83-84a
Küünlad tahmab ära, pütid kaovad tagant, jõud kaob.
Varsti sureb ära, küünlad liiga tahmased, säde kaob, mootor kustub.
Küünlad, juhtmed ja jagaja kaas ise uued.
Silindrites surve möödetud, korras! Mõned vast kuulnud ka mu punnistusi selle mootoriga siit.
Süüde paigas, segu pandi väidetavalt teeninduses paika, seda mida nad sealt tegelikult tegid ei tea. Peale uusi küünlaid ja juhtmeid käis masin pidevalt 4 pütiga ja töötas kenasti. 3-40 km sai sõita kui asi hakkas ära kustuma jälle. Algselt kadus tosool kuhugi, silkusse, pidasin mittekäimise probleemi selleks. Vesi lihtsalt kustutab küünlad ära. Nüüd aga vahetasin ploki tihendi ära ja ka kollektori omad. Vett enam ei kao. Mootor ikka ei käi.
Väike tähelepanek:
Silindri surveid mõõtes sai mõõdiku ots õliseks, kõikides silindrites. Viitab nagu oleks silindrites õli. Aga kust see sinna saada võiks?
Vähe loogiline et õlirõngad oleks kõigis neljas silindris tuksis, samuti pole ka karteris survet.
Klapisääre tihendid? Kas tõesti saavad kõik perses olla ja igasse silkusse lasevad õli? Mingi aeg vahetas ka mingi '' insener '' need ära. Eitea kuidas või mis, äkki lihtsalt keeras kuidaski perse. Ei kinnita, ega lükka ümber.
Plokikaane tihend. Ehk ei saand õiget pingutust või kurat teab mis häda?
Lisan veel, et gaasi andes viskab musta.

Mõistus enam üle ei hakka sellest, kellegi poole pöörduda ka ei oska.
Keegi oskab ehk nõu anda?

Ettetänades, Joosep!



Vasta
#2

(09-04-2009, 22:35 PM)mellpoiss Kirjutas:  Selleks, et kaasa mõelda, kirjeldad äkki ka toitesüsteemi, ei viitsi ise tuhnida netist selle mootori olemust.
Mismoodi sellel mootoril "toores" toimib ja kas toimib?
Vanasti viskas kiirendamisel musta kas klapisäärest tulev õli või lootusetult vale segukoostis.

Just nimelt. Kõige tähtsam ehk karpa on suures tuhinas üldse ununud?
Vasta
#3

Karpa peal, toores töötab veepealt. Toore klapp avaneb korralikult ja õigeaegselt.
Surved olid ''õlistes'' silindrites 11,5-12 , raamatu järgi aitab aga 9st



Vasta
#4

viskab musta ... nagu eelpool juba mainitud siis segu rikas (vana karbuss võib lihtsalt väsinud olla ... vahel aitabki ainult uue vastu vahetus) või teine võimalus süüde läheb valeks ... kontrolli üle jagaja lõtkud ...
kui õlirõngad nii kulunud oleks , et sealt kaudu õli silindritesse tuleb siis peaks korralik sinine vine ka taga olema ...
Vasta
#5

Võtsin klapi vedrud maha, kontrollisin klapisääre tihendeid. Tõesti, hiljaaegu paistsid uued olevat pandud, korralikult kinni jms. Samuti klapi juhtpuksis lõtku polnud. Aga uued klapisääre tihendid olid olemas, vahetasin igaksjuhuks ära. Eks näis, kui kokku saan siis vaatab kas muutub midagi. Kuigi tundus, et uued tihendid on nö kõvemad ja ei hoia nii klapile vastu.



Vasta
#6

Kas küünlad on õiged? Kui küünlad on "külmad", siis hakkab neid tahmama.
Vasta
#7

Kataloogi järgi ostetud peale
BPR6ES vms...



Vasta
#8

Võta karburaator toas köögilaua peal laiali, puhasta ära, puhu kõik düüsid läbi, kontrolli kuidas kiirenduspump ja igasugused kuulklapid töötavad/liiguvad/peavad/, pane kokku tagasi. pane auto peale ja proovi uuesti.

Silindris ei ole ilmselt sul tegemist õliga, vaid liigse bensiiniga, mis kolvi pealt tahma lahti peseb. ja tahm tingitud rikkast segust. igasugune õli sattumine silindrisse = SINISE suitsuga.

Ja kui muud tolku asjast ei ole, siis saad selle koha pealt targemaks. Ntx mina sain enda orioniga ka tulemuse - 2l kütusekulu alla, kiirenduse paremaks, käivituse paremaks ja karburaatori ehituse selgeks.

teise variandina võid otsida mõne ntx mõne vanema mazda 626 (ntx 1,6 aastatest 82 - 87) karburaatori millel mehhaaniline tooreklapp. paned selle vaheplaadiga mille lased treialil teha külge ja proovid siis.

Isiklik test, oma kunagise auto peal et 2,3 Isuzu mootor töötas 2,0 mazda 626 karpaga paremini ja ökonoomsemalt.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#9

Raamatu järgi on küünal BPR6ES ette nähtud Galandi turboga mootorile (alates 90a). Sinu omale peaks sobima raamatu järgi BPR6ES-11.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne