Praegusel hetkel turul pakutavatest selle hinnaklassi masinatest kvalifitseeruvad minu arvates;
- Eelmainitud T1 seeria Mercedes. Minu arust tollaste kaubikute koorekiht. Suurim probleem vanemas eas rooste. Tehnika töökindlus legendaarne. Aga samas tõesti juba harulduseks muutumas. Isegi vanemaid 207 ja 307 liigub pea samapalju.
Ja ega needki paha valik poleks, kui õnnestuks korralik isend leida(see ei ole eriti lihtne aga ka mitte võimatu).
- Fiat Ducato. Mitte töökindluse lipulaev, aga kindlasti mitte kehvem kui Ford Transit. Vanematele kipub rooste külge tulema, aga plekk ei maitse roosteussile nii hästi kui enamuse vanemate Fordide oma. Samas sõiduasend on suuremale juhile ebamugavam kui Transitis. Turul valik suht kesine, kuid tunduvalt parem eelmainitud Mersudest.
- Ford Transit. Valik päris korralik, hea õnne korral võib leida isegi suht asjaliku asja selle eelarve eest. Enamuse vanemate Transitite kerelt leiab omajagu roostet, kuigi liigub ka imekombel praktiliselt roostevabu isendeid. Eestimaa talveteede keemia hävitab neid päris kiiresti. Tehnika mitte eriti töökindel. Näiteks enda töökohas kasutusel olnud 1998 aasta Transitil lagunes mitu korda toitesüsteem (etteandepump, kõrgsurvepump), esines elektrisüsteemi anomaaliaid, käiguosa suht lärmakas(enamusel lärmab tagasild, mis meie omal ka vahetusse läks), ABS lõpetas korduvalt erinevatel põhjustel töölepingu , jne. Mootor iseenesest tõesti suht kõva asi, kui eelmainitud toitesüsteem välja arvata... Tühjana algajama juhi käes libedal võib väga kergelt perutama hakata.
Eelmainitud masinad kõik oma paaris viimases töökohas teenistuses olnud ja kogemused puhtalt enda ja kolleegide kogunenud.
(10-04-2009, 22:01 PM)rollfix Kirjutas: On kolm kaubiku mudelit, millega sõitmine ei ole tööga sarnanev:VW Transporter T4, Mazda E 2200 ja Toyota Hiace. Kestavad ka.
Teemaalgataja eelarvesse need paraku praktiliselt ei mahu...35-40 000 eest mõned leiab, valikut praktiliselt selles hinnaklassis pole. Ja suht väikesed ka. Sõltub muidugi vedude mahust.