25-04-2009, 22:03 PM
Palju on siis töötaval sõidu autol tosooli surve?
(25-04-2009, 22:03 PM)Rolts Kirjutas: Palju on siis töötaval sõidu autol tosooli surve?
(26-04-2009, 11:15 AM)Rolts Kirjutas: Asi siis selles, et opel calibral matid märjad(svamm ja kõik) uurisin siis nii palju ja sain targemaks, et soojendus radikas lekib. keerasin siis selle musta kopsiku sealt armatuuri alt lahti ja kogu kopsik oli täidetud tosooliga(mida muidugi olla ei tohi). Võtsin radika välja puhkusin ühest torust sisse teisele panin näpu ette ja õhku ei tulnud kuskilt välja. Lasin siis kompressoriga õhku sisse, küll siis tuli õhku välja, õhk tuli valsitud serva äärest. kompressorist tulev surve oli 4atti. Kas võis olla hoopis nii, et radikas oli täiesti terve ja immitses kuskilt voolikutest hoopis tosooli välja? ja lõhkusin ise selle 4attiga radika ära(et liiga suure surve laisn sisse)?
(26-04-2009, 12:16 PM)kalacompany Kirjutas:(26-04-2009, 11:15 AM)Rolts Kirjutas: Asi siis selles, et opel calibral matid märjad(svamm ja kõik) uurisin siis nii palju ja sain targemaks, et soojendus radikas lekib. keerasin siis selle musta kopsiku sealt armatuuri alt lahti ja kogu kopsik oli täidetud tosooliga(mida muidugi olla ei tohi). Võtsin radika välja puhkusin ühest torust sisse teisele panin näpu ette ja õhku ei tulnud kuskilt välja. Lasin siis kompressoriga õhku sisse, küll siis tuli õhku välja, õhk tuli valsitud serva äärest. kompressorist tulev surve oli 4atti. Kas võis olla hoopis nii, et radikas oli täiesti terve ja immitses kuskilt voolikutest hoopis tosooli välja? ja lõhkusin ise selle 4attiga radika ära(et liiga suure surve laisn sisse)?
Laki autos survestatakse ja lapitakse radikaid .
(26-04-2009, 11:15 AM)Rolts Kirjutas: Asi siis selles, et opel calibral matid märjad(svamm ja kõik) uurisin siis nii palju ja sain targemaks, et soojendus radikas lekib. keerasin siis selle musta kopsiku sealt armatuuri alt lahti ja kogu kopsik oli täidetud tosooliga(mida muidugi olla ei tohi). Võtsin radika välja puhkusin ühest torust sisse teisele panin näpu ette ja õhku ei tulnud kuskilt välja. Lasin siis kompressoriga õhku sisse, küll siis tuli õhku välja, õhk tuli valsitud serva äärest. kompressorist tulev surve oli 4atti. Kas võis olla hoopis nii, et radikas oli täiesti terve ja immitses kuskilt voolikutest hoopis tosooli välja? ja lõhkusin ise selle 4attiga radika ära(et liiga suure surve laisn sisse)?Ei ole küll Calibra soojendusega eriti kursis, aga kas on sel masinal mõni liitekoht torustikul või soojenduskraan soojenduse kopsiku sees? Kui ei, siis suure tõenäosusega vaevalt kusagilt liitekohast sinna sisse immitseb. Ja kui radikas ikka nii puru, et puhudes sealt juba susin taga, siis vaevalt sellisega üldse eriti sõita kannatab. Sooja mootoriga laseb siis juba aurupilve salongi ja tase peaks ka märgatavalt langema. Ise püüdsin ka kunagi ühel matte märgaval salongiradikal lekkekohta leida kopsude abil. Mitte muhvigi ei saanud selgust. Sättisin sama radika kapoti alla voolikute vahele ja... Soojaks aetud mootoriga sealt suisa tilkus...
(26-04-2009, 13:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:(26-04-2009, 11:15 AM)Rolts Kirjutas: Asi siis selles, et opel calibral matid märjad(svamm ja kõik) uurisin siis nii palju ja sain targemaks, et soojendus radikas lekib. keerasin siis selle musta kopsiku sealt armatuuri alt lahti ja kogu kopsik oli täidetud tosooliga(mida muidugi olla ei tohi). Võtsin radika välja puhkusin ühest torust sisse teisele panin näpu ette ja õhku ei tulnud kuskilt välja. Lasin siis kompressoriga õhku sisse, küll siis tuli õhku välja, õhk tuli valsitud serva äärest. kompressorist tulev surve oli 4atti. Kas võis olla hoopis nii, et radikas oli täiesti terve ja immitses kuskilt voolikutest hoopis tosooli välja? ja lõhkusin ise selle 4attiga radika ära(et liiga suure surve laisn sisse)?Ei ole küll Calibra soojendusega eriti kursis, aga kas on sel masinal mõni liitekoht torustikul või soojenduskraan soojenduse kopsiku sees? Kui ei, siis suure tõenäosusega vaevalt kusagilt liitekohast sinna sisse immitseb. Ja kui radikas ikka nii puru, et puhudes sealt juba susin taga, siis vaevalt sellisega üldse eriti sõita kannatab. Sooja mootoriga laseb siis juba aurupilve salongi ja tase peaks ka märgatavalt langema. Ise püüdsin ka kunagi ühel matte märgaval salongiradikal lekkekohta leida kopsude abil. Mitte muhvigi ei saanud selgust. Sättisin sama radika kapoti alla voolikute vahele ja... Soojaks aetud mootoriga sealt suisa tilkus...
(26-04-2009, 14:11 PM)Rolts Kirjutas: eks see radikas siis ikka puruks oli......ja kui veel polnud, siis läks. 4atti ikka sootuks palju radikasse lasta. Tagasihoidliku arvestuse kohaselt avaldasid sa radika otsakaanele 240kg suurust survet. Sinagi ei jaksa sellisele koormusele vasta panna, rääkimata väikesest radikast.