Postitused: 140
Teemad: 32
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Seda ma mõtlesingi , pildil lihtsalt keskel, diferentsiaal siis all.
Postitused: 124
Teemad: 18
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
"Keret" kui sellist sealt kindlasti ei leia....
Muud mudru aga küll(nõrkemiseni)
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(13-05-2009, 13:00 PM)Aspelund Kirjutas: Pigem vasakul ülal. Keskmine osa on differentsiaal, külgsidurid olid eemal.
A.
Vene päritolu roomikmasinatel ei olnud differentsiaali, vaid lihtsalt peaülekanne. Erandiks WW2 aegne saksamaine roomiktehnika, mis omas suht keerukat süsteemi, sealhulgas ka differentsiaal.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 140
Teemad: 32
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
13-05-2009, 20:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2009, 20:58 PM ja muutjaks oli
nemps.)
Kerega on ilmselt suht kehvasti jah, kuigi paar inimest väidavad et on näinud ja katsunud Tapiku "tanki". Varem väike lootus oli et aparaat nii sohu lastud et ainult pealtpoolt juppe kruvima pääses, aga kui juba külgsiduridki on maha kruvitud siis on isegi veermik vist laiali kantud. Samuti vaevalt keegi viitsis mootori sooäärde vedada ja sinna ära peita, ilmselt oli selle aparaadi vrakk kunagi sealsamas lähedal. Aparaadi jäänused ilmselt juba sügaval nõukaajal uuesti atradeks taotud. Sellest muidugi kahju googeldamine andis, et T20-d tänapäevaks säilinud ainult kolm eksemplari. Kaks soomes ja üks venemaal. Muidugi ei pruugi need andmed õiged olla.
Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Atrade ehituseks see kere ilmselt sobis hästi, üks samalaadne masin, mis puruks Pärnu mnt-l Keila jõe juures lasti, leidis just samasugust kasutust hiljem.
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
Selle kõigega seoses oleks ülitänulik,kui kellelgi oleks Gaz-AA mootorile
juppe pakkuda,saaks seda terviklikumaks muuta.Armatuurlaua seest on "kellad" puudu,ei leia hetkel pilti üles,mis seal kõik oli (aga ju seal ka AA jupid küljes).
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Kaberneeme kandis oli selliseid soomukeid 2 tükki rabas mis 70nendatel sealt välja tõmmati ja laiali kanti. Minu käes on roomiku 5 lüli.
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
15-05-2009, 23:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2009, 23:52 PM ja muutjaks oli
rains.)
Mootor nägi siis selline välja:
Ja kettad:
Kogu ülekanne:
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Kas keegi võiks mulle selgitada üldpõhimõtet, kuidas sellised sidurid töötavad? Tavaliselt on sidurite lahutav liikumine võllide pöörlemisteljega samasuunaline, siin aga risti. Kas kuskil on mõnda ehitust seletavat pilti, võib-olla mõne uuema masina oma? Tean et ka osadel varsti sajale aastale lähenevatel mootorratastel on säärane sidur olnud, tagarummu küljes.
Postitused: 124
Teemad: 18
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Tundub, et sinna istub gaz51 käimar otsa???
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Tal siis sidur nagu sidur ikka,ketas ja surve-laager jne aga tagatifri asemel on jäik ülekanne,aga külg-ülekanded nagu lint-traktoril,tänu millele toimub pööramine ja pidurdus.
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
Mul on T-20 kohta raamat,üritan pärast ülekannete kohta pilte panna,siis saab natuke ülevaadet.
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus