18-05-2009, 11:08 AM
Päevast härrased!
Kuna eile oli mul pesupäev siis sattusid sambla-eemaldusse ka need kolm jäänust:
![[Pilt: 17mai002.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/17mai002.jpg)
![[Pilt: 17mai004.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/17mai004.jpg)
Vajaks lihtsalt oma veiksele arule kinnitust, et piltidel on ühe M1A(viimane põlvkond?) ja kahe K-125M-i jäänused. Ise vähemalt arvaks nagu nii.
Kuna eile oli mul pesupäev siis sattusid sambla-eemaldusse ka need kolm jäänust:
![[Pilt: 17mai002.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/17mai002.jpg)
![[Pilt: 17mai004.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/17mai004.jpg)
Vajaks lihtsalt oma veiksele arule kinnitust, et piltidel on ühe M1A(viimane põlvkond?) ja kahe K-125M-i jäänused. Ise vähemalt arvaks nagu nii.

), esiotsa paremal amodrikattel oli ka spidomeetrikronstein küljes. Nii, et need kaks punast raami on samasugused. See millel mälestus esirattast on aga selline imelik kompott. Paagil on kiri Москва ja ma ei ole üldse kindel, et see selle raami küljes tehasest tuli. Pakiraamil kolm piklikku auku ja keskel poritiiva jaoks polti pole. Punastel raamidel on neli auku ja keskel polt tiiva jaoks. Справочник aitas K-125M-i puhul aga M1A-st seal teleskoop variandiga pilti pole. Ratas omal ajal ka kõvasti "tuuningut" näinud- nimelt metsast leidmise hetkel oli olnud küljes külgkorv mis küll praeguseks ajaks on juba teadmata maal. Mina seda näinud ei ole.