Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Vaata ka kui suur trapets F1-s onn ja kindlasti pole seal pehmed kummipuksid õõtsades. Rattakalle on tavatrapetsiga probleem, kuna puksid õõtsades vajuvad tänu küllaltki suurtele pikkijõududele õõtsades (lisks ristjõududele), mis küünalvedrusruses sellisel kujul puuduvad...
Postitused: 3,104
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
Kuhu need pikijõud siis järsku kaovad?
Ma arvan et sa ajad segamini põhjuse ja tagajärje, Lada on pehme ja samas laias laastus normaalselt juhitav tänu sellele, et tänu kavalale õõtsharkide geomeetriale säiluvad rattanurgad enam-vähem normaalsed ka suure kere kaldenurga juures, seega võib vedrustuse pehmema teha. MacPherson läheb mingi hetk "alt ära", kui kere kalle suureks läheb.
Anoh ma muidugi pole väga hästi kursis mugava auto konstrueerijate ees seisvate väljakutsetega, lihtsalt see lause "topelt-õõtshargid ei sobi rallitamiseks" ei ole õige. Täpsemalt Lada vedrustuse ja pukside eripärade kontekstis võib sul õigus olla, kuigi hästi ei usu.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
21-05-2009, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2009, 21:08 PM ja muutjaks oli
supp.)
mis puutub mossesse, siis kuigi ma ise sellega eriti kursis pole olen sunnitud, vähemalt mõnikord aastas, olema tunnistajaks ühe isendi üv kõlbulikuks tegemisel. Nimelt on mul ühel üksikust noorema poolsel sugulasest naisterahval 2140, mis 80nendate keskpaigast tema omandusesse sattunud uuena ning mida ta kasutab aastaringselt. Paraku on selle masina igaaastaseks üv ettevalmistamine suht keerukas, kuna tava services selleks kuluv töötundie arv ja vajalike jubinate muretsemine jaekaubandus võrgust hakkab ületama juba majandusliku loogika piire, õnneks on olemas tal sugulasest lukksepp kes masinat tasuta remondib, muidu ei oleks asjal juba ammu mõtet. Jah, hobiautona või ise töid tehes oleks vast sellise masina käigus hoidmine odav, kuid aastaringselt kasutades ja lihtsalt servisesse veeretades, mitte nii väga, olgu siis selle sõidumugavusega kuidas on.
Paraku pean ma kiitma oma igapäeva liikurit 200jast volvot, see ilmutab küll lausa ebaloogilist töökindlust ja siiani pole üv meestel midagi kobiseda olnud, isegi nii igaks juhuks juppe vahetades (mitte, et need läbi oleks, vaid lihtsalt uunenduseks) peab ikka kurja vaeva nägema, et aastas (ls ca 15000km) üle 1000.- kokku hooldusele ja juppidele kulutada, samuti on ka tegemist reaservices remonditava autoga juhuks kui ise ei viitsi mässata (ja ma ei viitsigi)