Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ega sa seda täielikult restaureerida ei plaani ?
Postitused: 97
Teemad: 129
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
17-05-2009, 22:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2009, 01:39 AM ja muutjaks oli
taurusx.)
hetkel ei oska ütelda. esimese asjana on vaja amordikad koos vedrudega ära vahetada! tavaliste vastu. no ja iluravi vaja ka teha. auto on ikkagi 23a vana.aga selle auto tahaks kindlasti endale jätta.
NB: kellel on sellise auto juppe pakkuda sisi võib alati PSi kirja saata!
auto tahab ikka tõsist tegemist saada! keevitust/pahtlit/värvimist! küttepaak lekib,värv kobrutab jne!
Postitused: 5,856
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
18-05-2009, 07:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2009, 07:41 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Selle auto konkreetne mudelitähis on siiski S124 ehk universaal. W124 on sedaan....
Aga oled Sa kindel, et see auto on aastast 1986? Tal on uuema mudeli uksed, mis paneks tema tootmisaasta peale 1989. Siis oli esimene mudeliuuendus. Mida vin-kood ütleb?
Ma paneks uued nivooamordid siiski tagasi. Igati mugav on, kui kogu aeg on auto tagaosa ühel kõrgusel. Mersu foorumis on pakutud otsijatele selliseid amorte ka mõistliku hinnaga. Nende kasuks taas otsustamine võib aidata hiljema auto edasimüügi väärtuse hoidmisele.
A.
S124 250d, 1991
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,856
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Ja juba on auto müügis? Kiirelt käib
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 97
Teemad: 129
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
sellisele universaal kerele pidi saama alla aretada gaz24 amorte!? kuskilt jäi silma, aga kummad? kas esimesed või tagumised? äkki on kellelgi kogemusi või on ennem teinud/näinud?
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
21-05-2009, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2009, 11:04 AM ja muutjaks oli
cesium.)
Aretada saab kõike. IMO on aasta 2009 ja sellise auto osasid laialt saadaval.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
universaalile kahjuks ei ole tavalisi tagaamorte. pakkuda on talle ainult hüdraulilisi mille hind on kuskil 3500tk. aga kindel et viga sul rõhuakudes ei ole - tagaosa jäik ja ei vedruta rohkem kui rehvide peal?
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 5,856
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Ma aravn, et teema, kus tegeletakse auto vägistamisega (ja Mercedese alla Volga amortide panemine on seda kahtlemata) seostuva teema võiks sulgeda.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Vaata mersuklubi foorumisse, seal päris mitmed müüvad universaalidele kasutatud osi. ja antud autole ei ole niisama lihtne teisi vedrusid - st. tugevamaid leida. neid ei ole lihtsalt tehtudki. mina aga enda omale tegin tagavedrudele kausid alla kere ja vedru vahele ja jäi ka viisakas. praeguseks muidugi jälle originaal, aga mul vanad vedrukausid üle kui oled huvitatud.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 97
Teemad: 129
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
no jah! vedrudele pandi mingid kummipuksid vahele!
aga no eks ma kaen!
siitsamast foorumist pakuti ak väga hea hinnaga!