Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Veoauto värv peaks eeldatavasti olema tugevam ja juttude järgi odavam, seega ei tea, miks eelistada tavalist veoka omale?
Igaljuhul oleks vaja võõbata üle üks sõiduk matt musta, halli ja punast värvi.
Soovitav oleks mingi selline värv, mis kestaks natuke, aga samas oleks võimalik värvida vajadusel ka rulliga.
Kas on võimalik, et rulliga värvides üldse normaalne visuaalselt jääks... vähemalt kaugeltki vaadates?
Kust saaks sellist värvi odavalt ja palju üldse värvi liiter maksab?
Palju võiks võiduauto peale värvi minna?
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
11-06-2009, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2009, 19:43 PM ja muutjaks oli
tamar99.)
Veoka värv... No alates 300eek liiter peaks olema, vb eksin kah. Rulliga saab küll pandavat tulemust tegelt. Samas kui rulliga juba värvida osta parem pentaprimi, maksab ca 70eeku liiter.
Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
11-06-2009, 19:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2009, 19:48 PM ja muutjaks oli
ullivilli.)
Aga kus kohast?

Astun suvalisse värvipoodi sisse ja nõuan pentaprini?
Mis see pentaprin endast üldse kujutab, mis ta teistsugune on v mis eripärad vms?
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
No sadoliniga öues värvides saad jöle pikalt sääski, kärbseid ja vareseid ära ajada, sest kuivamisaeg on väga pikk.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Jutt käis ühekomponendilisest värvist. Kövendiga sadolini pole au olnud katsuda.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 167
Teemad: 77
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
11-06-2009, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2009, 11:32 AM ja muutjaks oli
Nobody.)
Oeh, oma kogemusena võin öelda Ullivillile, et kui ammu ammu tahtsin enda õpilaspõlve 3000.- ostetud audit lihtsalt ühte tooni võõbata, et sõita kõlbaks, sain selliseid poste stiilis, ära alla 10K unistagi. Lõpptulemus läks tõesti kallimaks, kuid sain siiski 5K terve auto.
Lihtsalt inimesed on erinevad, autod on erineva eesmärgiga, nägemus enamvähem tulemusest on igaühel erinev.
Mis ühele tarbe-ese, see teisele kunst jne..
vanamotopisiku ohver
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Sadolin koos kõvendiga on enam vähem ja kannatab 1-2 öp hiljem ka lakkimist, vähemalt mul on õnnestunud nii. Ilma kõvendita on Sadolin suht nigel, ei kuiva, jääb pehme ja tuhmub "õues" paari aastaga...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
13-06-2009, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2009, 10:30 AM ja muutjaks oli
Edel.)
(11-06-2009, 23:46 PM)Nobody Kirjutas: Oeh, oma kogemusena võin öelda Ullivillile, et kui ammu ammu tahtsin enda õpilaspõlve 3000.- ostetud audit lihtsalt ühte tooni võõbata, et sõita kõlbaks, sain selliseid poste stiilis, ära alla 10K unistagi. Lõpptulemus läks tõesti kallimaks, kuid sain siiski 5K terve auto.
Lihtsalt inimesed on erinevad, autod on erineva eesmärgiga, nägemus enamvähem tulemusest on igaühel erinev.
Mis ühele tarbe-ese, see teisele kunst jne..
Mina värvisin viimasel aastavahetusel oma Lada üle. Läks 2000EEK,värvid (2l krunt,2l kattevärv) sellest hinnast nii 1700. Kattevärvina kasutasin veoka värvi,maksis pisut üle 300EEK/liiter.
Ja see oli ikka väga odavalt tehtud,roostesurmasid,pahtleid jms. ei kasutanud,värvimiseks kasutasin püstolit ja ruumi kasutamise eest maksma ei pidanud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
see on väga kena,et sa roostesurmasid ja pahtleid ei kasutanud...
aga oleks võinud küll. sest roostene koht ilma roostest puhtaks laskmata ning roostetõrjet kasutamata ning ka üle pahteldamata näeb hiljem välja nagu koht kus on auk sees.aga noh mis vahet sel on.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
(13-06-2009, 11:03 AM)moosic Kirjutas: see on väga kena,et sa roostesurmasid ja pahtleid ei kasutanud...
aga oleks võinud küll. sest roostene koht ilma roostest puhtaks laskmata ning roostetõrjet kasutamata ning ka üle pahteldamata näeb hiljem välja nagu koht kus on auk sees.aga noh mis vahet sel on.
Asi oli rahas aga sellises seisukorras poleks aprillis saanud ülevaatusele minna ning aastavahetuse paiku oli tööruum ka mitu head päeva vaba. Õigus ta on,et oleks pidanud kasutama pahtleid ja roostesurmasid aga eelarvega poleks välja tulnud.
Aga sai parem kui enne.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
pahtlikarp oleks maksnud 40.- ning roostesurm on mingi mõnikümmend krooni pudel. seega mis tohutuid kulusid sul sellega juurde oleks tulnud??
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Omal ajal sai bedford lihtsalt niisama rulli ja sadolin 12 värviga üle käidud. Kolme purgi värviga tulin peaaegu välja, neljandast läks õige pisut vaja. Mingeid lahusteid ega kõvatajaid ei kasutand, segasin niisama läbi, kallasin pinalisse ja rullisin. Tulemus hull ei jäänudki, lähemal uurimisel ikka leiab ka neid rulliääre jälgi. Leidnuks mõlemast otsast ümmargusi rull, saanuks paremagi tulemuse. Eks see juttide jäämine on sarnane neegritisside ilmumisega püstoliga värvimisel.
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
miks ei saa hakkama nii väikese karbiga? mul läks oma terve auto peale pool karpi klaaskiudu ja poolteist karpi peenpahtlit. kui sa hakkad suuremate kilodega seda sinna peale määrima siis kas sa ei oska korralikult pahteldada või on kere nii mäda,et pahteldamine on mõtetu tegevus.