väike demotivatsiooni pilt.
http://transport.poltava.ua/bus_laz_695e.html
siin teie näete 2 sõidukorras "ümmargust LAZi" - kusjuures üks ilmselt lähiajal rändab metallihinnaga kokkuostu, kuna oli ilma numbriteta juba aasta tagasi.
Need on ilmselt võimalik saada selle sama metallihinnaga kätte. Leidsin need paari minutiga lihtsa otsinguga. Ja tegemist pole ainukeste varajaste 695 tüübi LAZidega Ukrainas. Krimmis on need vähemalt pooltosinat olemas - nii Turiste, kui ka lähiliinide variante, sõitvad ja roostevabad. Need on võimalik ilmselt ikka väga odavalt osta, kusjuures, väikese raha eest, tuuakse need ka Eestile lähemale - kaas või Poola piiri. Ukraina, on muide, maagiline riik, kus rahvas on nõus tegema kõike raha pärast, eriti meie raskel ajal.
Kusjuures - kogu asja eelarve oleks murdosa sellest seitsmekohalisest summast, millest siin kogu aeg jutt käib.
Juttu sellest et "antud masinal puudub seos eestiga" eriti tõsiselt ei võta, kuna kolmest hetkel EV-s taastamisel olevatest bussidest, kahel mingi seos eestiga puudub.
Mehed, olge realistid - isegi kui see teie poolt leitud Turistist saab JJTS 2XX numbriga kinnisvaraobjekt, selle restaureerimine ei ole võimalik, ega otstarbekas.
Kui on huvi - palun mina andsin viide Ukraina linnatranspordi saidile - sealt ka selge kus ATP-s need bussid asuvad. Ka Krimmis ma tean ATP kus paar vana LAZi peaks olema. See on reaalne tegevus, ning selle juures, mina võiks käsi olla.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.