01-07-2009, 22:35 PM
Eile sain siis üsna ootamatult endale 638. Masinale järgi minnes oli pilt üsna nutune (on ka hullemaid pilte nähtud), sestap kui omanik masina välja veeretas olid sellel kummid tühjad, süüte poolne kaas puudu, trossid lahti, mutikaid/polte puudu jnejne. Koju jõudes alustasin puhastamisega, kui masin puhastatud sai oli pilt palju parem (varemalt oli seal vilja, heina jms). Seejärel käivitamise juurde...ohh imet ja käima ta läkski vändast ja üsna ruttu. Enne said veel kontaktid jms üle puhastatud. Tegin ära ka proovisõidu..Käigud ja kõik muu töötas väga hästi.
Nüüd ka siis probleemidest:
1. Laadimine vaja korda saada (üsna pead juba vaevatud teisega aga ehk isa ajab asja korda, kuna ta jawadega vägaväga palju tegelenud).
2. Kett viskab üle. (Sai pingutatud ka aga ei oska öelda, kui juba ikka üle viskama hakkas siis eks ta jääbki viskama.)
3.Dokumendid vaja korda ajada.
Plaanid:
1. Mootor maha ning laagrid, kolvikomplekt jms uus osta sisse.
2. Ilusasti üle värvida. (Raamilt värvi üsna palju maas)
3. Dokumendid korda ajada. (Olemas on veneaja lõpu dokumendid VMS, ei oska täpselt kosta selle kohapealt.)
Tekkis ka paar küsimust, nimelt siis oskate öelda, et kummad kolvid on etemad?: Taiwani kolvikomplekt või Tsehhi kolvid? Uurisin neid www.jawa.ee -st.
Siis oskab keegi öelda mis peaks olema õige värvikood sellel punasel värvil millega on värvitud porilaud, paak, küljekarbid? Ning mis koodiga peaks olema ka raami värv? (Tahaks masina saada isegi värvi poolest originaalseks)
Lõpuks siis mis asendis peaks olema karburaatoril see klapp mida annab liigutada üles alla? (Ujukit vms sellel pole)?
Rohkem vist praegu küsimusi polekski aga üritan ikka teemat aina värksendada ning hoida kursis teid, mis masinaga toimub.
Pilt vahetult peale toomist pm :
Varsti lisan ka pilte puhastatuna.
Nüüd ka siis probleemidest:
1. Laadimine vaja korda saada (üsna pead juba vaevatud teisega aga ehk isa ajab asja korda, kuna ta jawadega vägaväga palju tegelenud).
2. Kett viskab üle. (Sai pingutatud ka aga ei oska öelda, kui juba ikka üle viskama hakkas siis eks ta jääbki viskama.)
3.Dokumendid vaja korda ajada.
Plaanid:
1. Mootor maha ning laagrid, kolvikomplekt jms uus osta sisse.
2. Ilusasti üle värvida. (Raamilt värvi üsna palju maas)
3. Dokumendid korda ajada. (Olemas on veneaja lõpu dokumendid VMS, ei oska täpselt kosta selle kohapealt.)
Tekkis ka paar küsimust, nimelt siis oskate öelda, et kummad kolvid on etemad?: Taiwani kolvikomplekt või Tsehhi kolvid? Uurisin neid www.jawa.ee -st.
Siis oskab keegi öelda mis peaks olema õige värvikood sellel punasel värvil millega on värvitud porilaud, paak, küljekarbid? Ning mis koodiga peaks olema ka raami värv? (Tahaks masina saada isegi värvi poolest originaalseks)
Lõpuks siis mis asendis peaks olema karburaatoril see klapp mida annab liigutada üles alla? (Ujukit vms sellel pole)?
Rohkem vist praegu küsimusi polekski aga üritan ikka teemat aina värksendada ning hoida kursis teid, mis masinaga toimub.
Pilt vahetult peale toomist pm :
Varsti lisan ka pilte puhastatuna.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !