Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
07-05-2009, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2011, 00:03 AM ja muutjaks oli
Edel.)
(07-05-2009, 00:58 AM)XTA Kirjutas: (30-04-2009, 19:29 PM)EdR Kirjutas: (30-04-2009, 17:01 PM)Regardman Kirjutas: Aga siin tundub üks seni mitte teada olev buss olema: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html .
Ikarus-255. Vanat tüüpi (suure reisijateuksega).
Pigem ikka 250 - järeldatud akende pikkuse põhjal.
Ma vaatasin küljeliistude järgi. Ainult 255-l olen näinud liisturingi,mis rattakoobaste kohal katkevad. 250 ja 256 jookseb liisturing kõrgemal ja tiivakoobas enam ette ei jää.
On nüüdseks teada ka selle bussi asukoht? Kui jah siis vastus minule privasse.
Ikarus-260 (288ARV) on müügis
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Kui on huvitatuid-on olemas Tartu Ikaruste küljenumbrid nii Vene- kui Eesti-ajal.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Tolledest wanadest numbrisrifdidest (Tallinnas olid wist samasugused) huwitatud küll.Palun anna priwas täpsemalt teada.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
10-05-2009, 13:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2009, 13:29 PM ja muutjaks oli
markot.)
Igaks juhuks küsin,kas sain õigesti aru. Lugesin eile üht 2004.a postitust ja ei leidnud,kas sellele vastati.Sain aru,et küsiti Tartu Ikaruste küljenumbrite kohta,mis 90-ndate algul ära muudeti.Nt tollel hetkel vanim 639 (1983.a buss) sai numbri 01.see toimus augustis 1994.
Endal oleks ka 1 küsimus.miks Vene ajal ja ka 90ndate alguses peale kap.remonti said bussid [pean silmas maaliini-Ikaruse,linnaliini omadel oli vaid nn T-1 JA T-2] endale uue numbri,st riikliku numbrimärgi?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
21-05-2009, 22:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2009, 22:35 PM ja muutjaks oli
Edel.)
288ARV Ikarus-260 jõudis otsaga Kuusakoski. Täna oli veel Tallinnas Betooni tn veel aia taga. Ex. TAK-i 1054 Kuulsusetu lõpp
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/49828679
Kui reg number on välja antud 2003a. siis sai see peale TAK-i uue omaniku käes vaid ühe aastakese sõita. 2004 kuni tänaseni pole tehnilist ülevaatust tehtud.
Originaalis paistis tal olevat sinivalge värv,nagu uuematel turistiseeria Ikarustel,sammuti oleva all kiire sild ja käigukast.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Lammutusteemast kõrvale.
Ärge mind lolli küsimuse pärast teibasse ajage, aga mida näitab Ikaruste tüübinumbri taga see väiksem number? Näiteks kui ühes teatud kohas oli kirjas, et Tallinna bussipargis taastatud 260 pidi olema Ikarus 260.36, siis üks mees ütles, et pidi hoopis 260.37 olema. Milles seisneb nende kahe erinevus?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Kas Ikaruse üldse enam toodetakse? Olen saanud erinevaid arvamusi ja pole see siiani selge.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Viimane Ikarus-buss valmis 11. detsembril 2007. Praegu valmistatakse vaid varuosi.
http://de.wikipedia.org/wiki/Ikarus_(Aut...ersteller)
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 147
Teemad: 24
Liitus: Dec 2006
Maine:
10
Rakvere Ikarus 260 on kolast tüjaks tassitud,ei tea kas on mingid plaanid omanikul bussiga?
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kas see üritus toimus äkki AS Elar egiidi all? Kui buss Saksas käis, pidi tal ka Eesti registrimärk olema. Praegu leidsin ühe variandina 424AAU, mis oli Tartus
Täpselt nii oligi As Elar-ile kuulus see buss jah , bussijuht oli Ülo nimeline meesterahvas kui mu mälu mind ei peta. Reg.numbri kohta ei saa kindlalt väita kas oli see või ei.