Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Tere. Mure järgmine.
Saabus hoovile üks hainina, mis oli ennemalt üle 5a seisnud, kuid käivitus ja käis kenasti. Kuni peale paari päeva mis ta mul hoovis oli ja liikus järsku lõpetas töötamise.
Algas asi kõik sellest, kui elektri viga otsides ununes süüde tunniks või nii sisse, mis omakorda imes aku tühjaks. Laadisin siis täis ja võta näpust, enam käima ei lähe. Kostub miskine kahtlane klõbin üsna tulemüüri lähedalt.
Nüüd peale lähemat uurimis selgus, et starter üsna küpse, mähis läbi ja osa käivitusvoolu kaob. Sai see lastus korda teha, midagi ei muutunud.
Paigaldasin siis uued küünlad, juhtmed, jagajakaane ja rootori.
Klõbin alles ja valjeneb, tugevneb.
Säde on, aegajalt teeb küünlad märjaks.
Kütet saab, tagasivool toimib.
Vahepeal läks korraks käima kui küünlad kuivatatud, kuid see oli ka mõneks sekundiks, siis jokk jälle...
Sarnast klõbisemise sümptomit kohtasin ka kunagi jaguar xjs-il, kuid siis tekkis see siis kui ^täis tõmbas^.
Kuid ikkagi milles võiks viga olla?
Masinaks siis 728i aastast 83 ning 2.8 pritsung.
Sama margi esindajate foorumist abi paraku ei leidnud...
Abile lootma jäädes, Joosep!
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Oli mulgi ühe samast ajast pärit rullnokafirma autoga sama seis kunagi,aitas küünalde vahetus. Vöid proovida ka küünlaid puhtaks pöletada,niikaua kuumutad kuni nad punased on, muidu pole abi.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
22-07-2009, 09:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2009, 10:19 AM ja muutjaks oli
Jossu.)
nagu ma juba mainisin, küünlad on äsja vahetatud, pole kordagi käind nendega...
märkusena: Teeb ta nimelt küünlad märjaks, ehk midagi kompressiooniga?
Kuid kuhu see kompressioon üleöö kaduda saab...
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
hmm. olgu, seda võib tõesti proovida.
Aga miks ta siis vahepeal korraks tööle läks?
Ja see vist klõbisemisega seotud ei saa olla...
praegult selgus ka, et klapid paigast ära...
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Nii, proovisin siis teise süütepooliga, midagi ei muutunud. Kuid käima olen saanud ta nii, kui ühendan kütuse pihustite latist lahti, läheb ta tühikäigul käima, kuuldavasti paari kolme silindriga vaid, aga käib. Käimise ajal klõbinat pole. Küll aga nii kui kütuse taha ühendan sureb ära, ei midagi, isegi ei luba.
Nagu ´ujutaks üle´, kuid mida teha ?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Äkki on mootori temperatuuri (pritsungi) andur otsa saanud. Aju arvab, et talv on ja annab täiega kütet peale.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(23-07-2009, 13:55 PM)motamees Kirjutas: Äkki on mootori temperatuuri (pritsungi) andur otsa saanud. Aju arvab, et talv on ja annab täiega kütet peale.
audil sai seda kontrollida nii, et võtsid anduri otsa lahti, ja sildasid otsad omavahel ära. siis sai aju signaali, et mootor on tulikuum. seda siis 2 otsaga pistiku puhul.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
sel on eraldi külmkäivitus klapp, selle pistikuga olen ka mängind, küll küljes ja küll küljest ära...
Postitused: 10,878
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Baah, loll mina. Pritsemootori kõige esimse küsimuse unustasin ära...
Kui suur on kütusesurve? K-Jet tahab ikka 5-6 bar saada.
Kui küünlad on märjad, siis peaks kütust ju täitsa olema, lihtsalt särts käib valel ajal.
On kindel, et jaotus paigast pole hüpanud?
Postitused: 50
Teemad: 4
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
L-Jetronic on sellisel mootoril. Temp andur peaks 20 kraadi juures olema takistusega 2,5kilo oomi.
E23
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
kütusesurve oli 2,5 `ja üles tsipa.
Kuid kas tagasivoolu klapis ei või asi olla, nimelt panin otsa pudelisse ja vaatasin kuidas sealt siis tuleb, õrnalt niriseb, pump aga lööb sellise survega et ohhoohhoo
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
palju fcking õnne teile, hakake filosoofideks või kurat teab mis muudeks loomadeks
Aga viga ilmselt süütepoolis, saab lähipäeval selgusele kuniks leian asenduse.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
no kurat, ei saa üldse asjast aru.
uus pool peal, ikka ei sittagi.
Võtan kütuse toru pihustite latist ära, läheb kohe käima.
Panen taha vooliku ja surun kinni, nii, et bena peale ei saa, ei käi ikka
Kui lahtise voolikuga masin käima läheb, siis kui käimise pealt voolik taha panna siis sureb koheselt välja... wtf?
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
Järgmine vigur, mida veel võid uurida ja mida ühel sõbra Sierral aeti taga. Sümptomiks oli "uputas nagu jaksas" ja põhjuseks oli ummistunud kütuserõhuregulaator (või kuidasiganes selle nimi ei peaks olemas). Igatahes oli see tagasivoolu alguses olev ümmargune potsu (u. 4 cm läbimõõduga ja sama kõrge ka), millele vaakumivoolik sisselaskest külge tuli. Lahendus oli selle korralik puhastamine sinna kogunenud solgist.
Muidugi, Sinu puhul ei pruugi lahendus olla nii lihtne, mingi elektrivärk võib ka põhjuseks olla...
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
regulaatorist tuleb bens ilusti läbi...