Probleem Jawa 638-ga
#1

Probleem selline, et üks pütt nagu kaoks vahepeal tagant ära, vasak. Mingi paarsada meetrit sõitma hakates töötab kõik ilusti, siis hakkab plagisema ja pöörded lähevad alla. Panen madalama käigu ja keeran tugevamalt gaasi siis mingitel pääretel tuleb jõud taha ja hakkab normaalselt sõitma. 4 käik ja 80juures sõidaks nagu ok-lt. Lükkan uue käigu siis jälle kogub ennast ja mootor plagistab ning ühele hetkel võtab taha. Süüde pandud uuesti paika - sama, proovitud vahetada süütepoole, vahetatud ära kondekas, ikka sama. Mootor käivitub ilusti aga just sõitma hakates tekib see paranormaalne nähtus.
Karburaator ei tohiks ju kutsuda esile sellist kummalist plaginat ja vahel mingi käigu juures kostub vist vasakust sumpast pauk ning jälle läheb. Samas karburaator ei allu kruvide reguleerimisele üldse. See et jõud vahepeal ära kaob kui välja ei sure, viitab tõenäoliselt sellele, et üks pütt vahepeal ei tööta, kohapeal katsudes tuleb vasakust sumpast poole vähem.. samas tuli ka varem kui töötas normaalselt siis.
On kellegil ettepanekuid milles võiks olla probleem, reaalseid ettepanekuid ennem mootori lahtikiskumist? Piibud ja küünlad samuti vahetatud.. endiselt sama.
Vasta
#2

Kui vahetaks küünlajuhtme ära ja kontrolliks summuti sõela- vile , äkki on tagi täis? Enne ei tasu mootori kallale minna.

Terv. Veteran.
Vasta
#3

Küünlajuhtmega saab veel nii teha, et pistad alt kontaktide küljest juhtmed vastupidi ja ülevalt küünlajuhtmed ka silindritel vastupidi, kui siis parem silinder jamama hakkab siis on probleem selles liinis. Kui jätkuvalt vasakus siis kasvõi summuti probleem. Kontakt on muidu ilus ja terve?
Vasta
#4

No kuulge.. ma olen selliseid lastenippe juba ammu proovinud. Lootsin siit ikka targemat nõu saada. Piibud ja juhtmed kõik uued ja proovsin ühe ja teise silindri peal, ka uusi poole lisaks. Kontaktid ja süütepoolid ka korras, ühe vahetasin veel ära. Sama, äkki võiks olla karbussi ja silindri vaheline tihend, silindri enda tihend või koguni kolvirõngad kulunud vasakul silindril? Summuti võtsin lahti ja vaatasin sõela, puhusin ja koputasin, sodi natuke tuli kuid tuleb läbi küll, kuid on algusest peale tulnud palju õrnemini kui teisest. Samas töötasid varem siiski mõlemad pütid koguaeg.
Vältimaks edaspidiseid valenõuandeid, siis süüdet on mingi 4 korda paika uuesti pandud ja ennem süüte paikaseadmist juba tekkis see nähtus..On kellegil äkki veel ideid?
Vasta
#5

Mis tähendab karburaator ei allu kruvimisele,natuke täpsemalt paluks.
Vasta
#6

Vabandan südamest, et teadmata kõike mida Te selle ratta küljes juba ära vahetasite ja kontrollisite, julgesin sellist "lapsikut" asja pakkuda ja raiskasin sellega Teie ülimalt väärtuslikku aega.
Tõsi ta on, et eile hilisõhtul tuli pähe veel üks võimalus, kuid kuna ka see tundub lapsik siis ei julgegi kohe seda siia postitada. Küll Te jõuate ka ise selleni kui vanajumal päevi annab.

Parimatega,
Gruppen
Vasta
#7

Tubli gruppen,väga asjalik vastus,sellisele kommentaarile!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

... meeldejäävaid kilomeetreid Jawal!
Vasta
#9

Mõttetu teema.. kui te midagi asjalikku välja pakkuda ei suuda, siis minge magama tagasi. Leian selle vea ise ka üles, küll jumal päevi annab! Smile Kirjutasin pikalt kohe alul mida ma olen juba teinud ja vahetanud.. Tänan asjalike kommentaaride eest.
Vasta
#10

Hoolimata teatud irooniast eelmistes postitustes tundub mulle siiski, et selliste sümptomite põhjuseks on aeg-ajalt ärakäiv süüde ühes silindris. Kui oleks mingi mehaanilise osa viga (tihend, mingi muu ebahermeetilisus vms), siis ei tuleks aegajalt normaalne töö jälle tagasi.

Ehk siis mina ei oska muud soovitada, kui jälle ja jälle vaadata üle kogu sellepoolse silindri süüteahel, et leida üles nöökiv detail. Tean omist kogemusist, et selline viga võib olla väga lolli ja jabura koha peal Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#11

vaata harjad üle!
Vasta
#12

Ei mäleta Jawa süüdet, ühele Blanikule oli peale pandud mootorsaani mootor ja viga täpselt sama. Tühikäigul korras, pööretel kaob üks silinder tagant ära. Lahendus: ühe silindri katkesti kontakti teljel liikus kontakt raskelt, madalatel pööretel jõudis sulguda kõrgetel ei jõudnud. Mustus vahel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne