15-08-2009, 12:58 PM
Väiketraktor
16-08-2009, 17:24 PM
Mis eesmärki see allavajutatav julla täidab?
See alumine asjandus on mootori seest tühi, s.t puudub klomakas, mis teisel traktoril olemas on. Kuigi ma ei saa aru, kuidas eelnimetatud asjad üldse traktorile vajalikud on. Kuhugile nad välja ei vii ja midagi neist nagu kasu ei ole.
Nüüd siis vahetasin teise traktoriga nii pihusti kui ka pumba. Töötav trakats töötab mõlemiga, mittetöötav mitte kummagiga....
Mida veel vaadata?
See alumine asjandus on mootori seest tühi, s.t puudub klomakas, mis teisel traktoril olemas on. Kuigi ma ei saa aru, kuidas eelnimetatud asjad üldse traktorile vajalikud on. Kuhugile nad välja ei vii ja midagi neist nagu kasu ei ole.
Nüüd siis vahetasin teise traktoriga nii pihusti kui ka pumba. Töötav trakats töötab mõlemiga, mittetöötav mitte kummagiga....
Mida veel vaadata?
17-08-2009, 01:01 AM
See on külmkäivituseks. Kui gaas paanna põhja siis nupule vajutades käib klõps. See peaks panema käivituskoguse maksimaalseks. Kui sellele mitte vajutada, käivitub külmalt pika käimaise peale.
17-08-2009, 20:19 PM
keerasin selle julla välja, seal all ei ole midagi, millega see ühenduses oleks. Ei kummalgi traktoril. On lihtsalt nupp, mida saab vajutada, aga ei enamat.
Täna lasksin nn. eelsüüteküünla august natuke õli kolvi peale. Peale seda läks käima enamvähem kohe. Tundub et üks mootor on lihtsalt nii hõre, et diisli plahvatuseks piisavat pauku ei teki. Sellest ka see piimjas suits käivitamisel. Kui käima jääb, siis ka pidevalt hallikas suitsupilv üleval. Võib see mittekäivitumine sellest olla? Trakats seisis enne minukätte jõudmist aasta-paar. Kas rõngad võivad olla nn. kinni? Ja kas nad lahti ei lähe kuidagi, kui mootoril käia lasta.... Kui üldse on viga selles. Lähen laenan homme survemõõtja, palju see normaalis olema peaks?
Täna lasksin nn. eelsüüteküünla august natuke õli kolvi peale. Peale seda läks käima enamvähem kohe. Tundub et üks mootor on lihtsalt nii hõre, et diisli plahvatuseks piisavat pauku ei teki. Sellest ka see piimjas suits käivitamisel. Kui käima jääb, siis ka pidevalt hallikas suitsupilv üleval. Võib see mittekäivitumine sellest olla? Trakats seisis enne minukätte jõudmist aasta-paar. Kas rõngad võivad olla nn. kinni? Ja kas nad lahti ei lähe kuidagi, kui mootoril käia lasta.... Kui üldse on viga selles. Lähen laenan homme survemõõtja, palju see normaalis olema peaks?
18-08-2009, 14:40 PM
See julla määrab ära hoova käigu, ehk kui suureks saavad minna mootori pöörded. See oleks mõtakas õigele kaugusele tagasi panna kui ei soovi just mootorit laiali lasta. Nupp peal on jah külmkäivituseks, sellega tuleb hoova piiraja eest ära saad rohkem kütust lasta, aga see tähendab ka seda, et kui mootor käima läheb tuleb gaasi maha lasta, muidu lendab mootor laiali. reljo86 rääkis pumba vahetuse põhimõtteliselt ära ja kui oled seda teinud ei oskagi paremini seletada. Pump on pealt kolme mutriga kinni, pumba all tihendi, nendega määratakse süütenurka või sissepritse nurka diisli puhul siis. Kuidas sellel mootoril seda sissepritse kohta määratakse tahaks ka ise ka teada või millest aru saada, et asi õige. Kui on vale võib kolvi ära põletada jne. Mõni kes on teinud võiks avalikustada selle saladuse. Kompression on nagu päris diislil 40 kgf/cm²,bensiini mootoril jääb ta sinna 7,8 kuni 15 kgf/cm²seega kas saad väga mõõta?
18-08-2009, 16:03 PM
(18-08-2009, 14:40 PM)inc Kirjutas: See julla määrab ära hoova käigu, ehk kui suureks saavad minna mootori pöörded. See oleks mõtakas õigele kaugusele tagasi panna kui ei soovi just mootorit laiali lasta. Nupp peal on jah külmkäivituseks, sellega tuleb hoova piiraja eest ära saad rohkem kütust lasta, aga see tähendab ka seda, et kui mootor käima läheb tuleb gaasi maha lasta, muidu lendab mootor laiali.
Ploki seespool ei ole mitte midagi, mis mingit hooba piiraks. Samuti ei ole nupu all midagi, mida see vajutaks. Eeldusel et mõlemal traktoril ei ole need küljest tulnud ja karterisse kukkunud/ ise ära võetud.
Siis ei jää muud üle, kui proovida pumpa üles-alla liigutada seibide lisamise/eemaldamisega.
20-08-2009, 14:16 PM
Sain vist vea kätte. Oli vaja vahetada õli ja panna seda piisavas koguses... Vana oli vist liiga vedel ja liiga vähe.
Palju üldse seda õli minema peab?
Palju üldse seda õli minema peab?
22-08-2009, 18:04 PM
Seda tahaks ka ise teada. Oma traksiga olen töötanud üle poole paagi kütusest ja õlitasemes väga erilist taseme muutust küll näha ei ole. Paberite järgi vastavalt koormusele 10-48g/h. Kuid kes kogenum võiks öelda umbes 1 või 2 paagitäie kohta mineva õlikulu.
23-08-2009, 06:15 AM
Sm."traktoristid" !
Nagu näha tegelete endiste NL, Hiina, Tðehhi jne traktoritega, kuid miks mitte ka Jaapanlastega.
Juttu oli siin mootori otsimisest.
18kW Janmari kasutatud mootori saaks kätte ca. 15K EEK eest.
Traktoritest leiate pilte järgmiselt lehelt:
http://www.agrotehnika.ee/index.php?page=64&group_id=25
Nagu näha tegelete endiste NL, Hiina, Tðehhi jne traktoritega, kuid miks mitte ka Jaapanlastega.
Juttu oli siin mootori otsimisest.
18kW Janmari kasutatud mootori saaks kätte ca. 15K EEK eest.
Traktoritest leiate pilte järgmiselt lehelt:
http://www.agrotehnika.ee/index.php?page=64&group_id=25
23-08-2009, 11:04 AM
Need japsi minid on head kui liigud sirgjoones, lähevad toredasti käima ka, aga nii kui on vaja rooli kasutada asjad muutuvad. Ma olin lausa hämmeldunud kui avastasin kuidas TZ4k manööverdada suudab. Kitsal metsateel kus kraav kõrval keeras TZ ennast ümber originaal käruga lausa ideaalselt. Ja on näha, et selle traktori valmistamisel on insenr juures olnud. Käru kuskile vastu ei läinud, tulesid ei lõhkunud, käru ratas pöörde ajal seespool ringi seisi pigal ja keera oma telje ümber. Supper arverstusega tehtud. Kärul oli ca 3 ruumi puid peal ja tuli läbi pehmest pinnasest, üle kandude ilma, et oleks köhinud ka. Paraja gaasiga sõites ei rikkunud muru ka, algul kartsin ritsad rehvid söövad rööpad sisse, ei juhtunud midagi. Freesimisel on põlluotsal hea ringi pöörata. Jah lärm on kuid milline traktor ei lärma? Kõrvakalpid aitavad ja kui tegelikult see müra ära mõõta on see vaiksem kui mõnel MTZ-l. Kui väga rool välja pöörata läheb rool raskeks kuid saab hakkama. Need on pisiasjad mulle metsas suudab TZ ümber puu ringi ära teha. Seni ei kahetse oma otsust.
Mõte on muretseda ka hüdrauliline rool, kuid see kallis ja peab raha koguma. Mootor hetkel töötab, paugupill. Talverõõmusid saab sellel talvel näha. Peale sai pandud elektriline hõõgküünal kuid mõtlen, et peaks ka mingi polkisoojendi aretama õli soojendamiseks. Mina olen rahul
Mõte on muretseda ka hüdrauliline rool, kuid see kallis ja peab raha koguma. Mootor hetkel töötab, paugupill. Talverõõmusid saab sellel talvel näha. Peale sai pandud elektriline hõõgküünal kuid mõtlen, et peaks ka mingi polkisoojendi aretama õli soojendamiseks. Mina olen rahul
23-08-2009, 14:23 PM
31-08-2009, 21:59 PM
Kuigi seda imevigurit aiatraktoriks nimetada on ehk liialdus aga ikkagi otsustan oma tegemistest siin pajatada.
Nimelt sai oma minitraktoriga Super-608 kartulimaa ära freesitud. Üsna raske oli aga sai hakkama
Proovisin ka adraga künda nii pehmet pinnast kui ka "uudismaad", kumbki polnud inimlikult võimalik, kuna traktori ratastepind on niivõrd kitsas, et sööb ennast sisse, lükka palju tahad
Ader koos traktoriga, adra kinnitamiseks on haakeseade
Mis traktorisse puutub siis, mootor (jugoslaavia) käib nagu kellavärk aga venelaste käigukastis simmeringid läbi
Nimelt sai oma minitraktoriga Super-608 kartulimaa ära freesitud. Üsna raske oli aga sai hakkama
Proovisin ka adraga künda nii pehmet pinnast kui ka "uudismaad", kumbki polnud inimlikult võimalik, kuna traktori ratastepind on niivõrd kitsas, et sööb ennast sisse, lükka palju tahad
Ader koos traktoriga, adra kinnitamiseks on haakeseade
Mis traktorisse puutub siis, mootor (jugoslaavia) käib nagu kellavärk aga venelaste käigukastis simmeringid läbi
01-09-2009, 21:02 PM
(31-08-2009, 21:59 PM)motoblokk Kirjutas: Kuigi seda imevigurit aiatraktoriks nimetada on ehk liialdus aga ikkagi otsustan oma tegemistest siin pajatada.
Nimelt sai oma minitraktoriga Super-608 kartulimaa ära freesitud. Üsna raske oli aga sai hakkama
Proovisin ka adraga künda nii pehmet pinnast kui ka "uudismaad", kumbki polnud inimlikult võimalik, kuna traktori ratastepind on niivõrd kitsas, et sööb ennast sisse, lükka palju tahad
Ader koos traktoriga, adra kinnitamiseks on haakeseade
Mis traktorisse puutub siis, mootor (jugoslaavia) käib nagu kellavärk aga venelaste käigukastis simmeringid läbi
Lisan ka videod:
http://toru.ee/view/16f3314abe4e
http://toru.ee/view/8cc64c5dc243
01-09-2009, 21:43 PM
(31-08-2009, 21:59 PM)motoblokk Kirjutas: Proovisin ka adraga künda nii pehmet pinnast kui ka "uudismaad", kumbki polnud inimlikult võimalik, kuna traktori ratastepind on niivõrd kitsas, et sööb ennast sisse, lükka palju tahad
Sellel traktoril on kündmiseks ette nähtud raudrattad koos lisaraskustega. Pead need hankima või ise valmistama. Kui ei tea kuidas raudrattad välja näevad, võin kunagi neist pildi teha.
01-09-2009, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2009, 22:01 PM ja muutjaks oli motoblokk.)
(01-09-2009, 21:43 PM)weldman Kirjutas:(31-08-2009, 21:59 PM)motoblokk Kirjutas: Proovisin ka adraga künda nii pehmet pinnast kui ka "uudismaad", kumbki polnud inimlikult võimalik, kuna traktori ratastepind on niivõrd kitsas, et sööb ennast sisse, lükka palju tahad
Sellel traktoril on kündmiseks ette nähtud raudrattad koos lisaraskustega. Pead need hankima või ise valmistama. Kui ei tea kuidas raudrattad välja näevad, võin kunagi neist pildi teha.
Võib-olla inseneride arvates küll, reaalsuses mitte. Mul on raudrattad ja ka rattaraskused olemas, aastaid tagasi, kui traktor muretseti sai teda igatpidi proovitud ja ega ei toimi küll. Ja samas ka milleks kui mullafreesiga töötades jääb muld kohev ja pehme. Traktor on täiskomplektne (va muldamissahk, prits ja pump)
Aga Lp. weldman.
Kas Teil samasugune traktor?
Ehk on varuosi?
02-09-2009, 18:38 PM
(01-09-2009, 21:57 PM)motoblokk Kirjutas: Kas Teil samasugune traktor?Traktor sama, ainult hilisem väljalase. Peal ei ole enam Jugoslaavia mootor vaid kohapeal, Kutaisi tehases valmistatud kone.
Ehk on varuosi?
Varuosi......mitte ühte juppi ei leidu.
Valmistasin kunagi sellele aparaadile teised rattad, kasutasin selleks kuusekirja mustriga 13'' rehvi ja VAZ kitsamat velge. Veljel sai südamik pingis välja lõigatud ja tagurpidi tagasi keevitatud ja uued kinnitusavad puuritud. Seda sellepärast, et masin laiem oleks, tarvis oli 60 cm laiusega vagude vahel liikuda.
Kuna motoblokk ise suht kerge on, tuli töö tegemiseks raskust juurde panna. Selleks sai tehtud nurkrauast alus mootorist ettepoole kuhu siis vastavalt vajadusele sai rasket rauda lisada. Rattaraskused olid ka küljes.
Nende ratastega ja paraja raskusega suutis vabalt vagusid ajada ja adraga ei jäänud ka hätta aga mäletan, et ader ise oli kuidagi ebamugav.
02-09-2009, 21:04 PM
Eks traktori kergus on tõesti probleem. Ma peaksin ise veelkord, võib-olla ehk kevadel proovima töötada, nii freesi kui vagudeajajaga raudrataste ja lisaraskustega, samas võiks panna esikaitseraua peale midagi raskuseks. Kuid kas sellisel juhul traktorit üle ei koorma?
Samas kaldun siiski arvama, et tehase raud, kui ka kummirattad on liiga kitsad.
Ja veel see käigukastihäda. Nimelt pea nädalaga tühjaks tilkuv käigukast, mille põhjustavad kulunud simmerlingid.
weldman. Kas Teil traktor alles, töökorras?
On ta Teile vajalik, ehk kas käigukasti ei saaks teilt?
Käigukast on või oli ka teie traktoril 3+1 reverskast?
Samas kaldun siiski arvama, et tehase raud, kui ka kummirattad on liiga kitsad.
Ja veel see käigukastihäda. Nimelt pea nädalaga tühjaks tilkuv käigukast, mille põhjustavad kulunud simmerlingid.
weldman. Kas Teil traktor alles, töökorras?
On ta Teile vajalik, ehk kas käigukasti ei saaks teilt?
Käigukast on või oli ka teie traktoril 3+1 reverskast?
07-09-2009, 08:33 AM
Tz4k14 eelsoojendus küünal selline siis, maksma läks mulle 480eek Kui näpu vahel hoidsin, siis mõtlesin küll krt miks ma ise selle peale ei tulnud. Kuid kokkuleppe on ikkagi kokkulepe ja ära ta ma võtsin.
07-09-2009, 17:12 PM
Kui huvi pakub ja odavamalt läbi soovite saada, siis mb w124 keremudeli diiselmootoritel on samaväärsed küünlad, kuigi jah, juhe käib mutri alla, ehk siis see ülemine osa on keermestatud.
07-09-2009, 21:35 PM
aga abis sest on või? Kui jahh, siis peab muretsema omale. Muidu alla 0 ei lähe käima, kuda teistel?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne