30-06-2009, 18:57 PM
Aga põhimõtteliselt võisid hiljem need kolm autot üksteisega võrdväärselt võistelda?
(07-07-2009, 17:39 PM)vootele Kirjutas: Kui vaadata, kuhu on paljud Estonia vormelid sattunud, siis väga paljud neist on tänapäeval Saksamaal:
http://www.youtube.com/watch?v=oe9JHZgOsL8
http://www.youtube.com/watch?v=rRTGw-JNND8
Selle peale tekkis mõte, et kindlasti on meil oma võidusõidu-ajalooga seoses olemas videoklippe, tuleks need ainult üles leida ja ka youtube panna.
(28-07-2009, 14:09 PM)Jesper Kirjutas: E21 ei ole ju mingi nii meeletu haruldus et seda peaks fotode järgi reprodutseerima, helista EAL-i/Mootorispordi muuseumi või Amper Racingusse, kurda muret ja ma arvan et sul lastakse nii palju seda pildistada ja joonistada kui vaja.
Ettevõtmine on äge, edu!
(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas: Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selgaKas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.
(06-10-2009, 23:07 PM)Regardman Kirjutas:Tabasalu kardiraja ääres vist seisab üks siiani; EMSA valduses on isend, mis kogu aeg ümberehitusest alates Kavori võidusõitjate käsutuses olnud. Teadaolevalt sellisel kujul esimene omalaadne Eestis (ja varsti ilmselt ka viimane)(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas: Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selgaKas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.
(07-10-2009, 09:15 AM)emsa Kirjutas:Tabasalus pole Ikarust oma aastat neli-viis juba. Mis hõbedasest sai ?(06-10-2009, 23:07 PM)Regardman Kirjutas:Tabasalu kardiraja ääres vist seisab üks siiani; EMSA valduses on isend, mis kogu aeg ümberehitusest alates Kavori võidusõitjate käsutuses olnud. Teadaolevalt sellisel kujul esimene omalaadne Eestis (ja varsti ilmselt ka viimane)(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas: Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selgaKas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.