Viimasest postitusest on palju vett hoovist läbi voolanud, kuid ratas pole sugugi soiku jäänud. Foorumi kaudu sai muretsetud üks paar CCCP aegseid tutikaid rehve (tänud kasutajale isakene) millest üks juba varurattal koha leidis. Ajaga oli kumm muidugi kivikõvaks muutunud, aga peale ta saadan lõpuks läks.
Seni kõige kaugemalt leitud jupp tuli Kuressaarest, signanupp, selle eest tänud kasutajale Ott. Tagadi vanatehnikalaadal sai lätlastega kasulikku kaupa tehtud, ning leidsin kauaotsitud korraliku paksust nahast tutika külka katte, samuti vasaku rutskakummi ning uue esitule kroomrõnga (vana rõnga peal oli eelmine omanik vist kana tapnud, sest konkreetsed terariista löögijäljed olid sees).
Samuti lõpetasin külka istmete taastamise. Alumine osa oli täitsa puudu, sinna sai uus raam ning vana diivani vedrud + vatikott aretatud. Peale lasin nii seljaosale kui persealusele osale uued katted õmmelda. Välimus suht OK, kaua vastu peavad on iseküsimus.
Nüüd siis oleks viimane aeg mootor ka korralikult tööle saada.
1) Kas on normaalne, et kõrgematel pööretel hakkavad klapid/tõukurvardad klabisema? Klapivahesid olen 2 korda üle mõõtnud ning peaksid õiged olema.
2) Kas vene küünlaid annab mingi lääne analoogiga asendada? Minu ostetud kuuest A11 küünlast jäi tööle ainult üks, suht nadi suhe.
3) Esiamort jääb seismisega kinni. Kui õli välja lasta, putked alt ära võtta ja veidi liigutada, siis hakkavad käima. Panen alla, käivad ka. Nädal seisab ja on jälle kinni. Torud roostes pole. Sees uued kummitihendid. Kas asi võib olla mingis jamas tihendimaterjalis, mis miskipärast metalli külge kipub kleepuma?