Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Olen ise teinud ATV-dele sahkasid,pane sahale paksem kummi riba ka alla.Arvan,et tõstab küll,oleneb pööretest muidugi.
Samas võid ette ju mingi odavama vintsi tõstmiseks panna.[/i]
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nagu pilti (koos autoga) vaatasin, kargas esimese asjana pähe mõte - miks aisad niiiiii pikad om?
Minumeelest on pikad aisad õigustatud siis, kui otste kinnitus on kusagil kõhu all.
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
vana sahk ehk see kus pildil lumi on,sellel on aisad 160cm.
kuid uuel hetkel 200cm nii sain nad metalli poest ja mõõtu pole veel lõiganud,selleks arvamust tahan.
Uus sahk läheb 60cm esiotsast kõhu alla,ehk esirataste juurde peaaegu.
Ja hüdrosilinder läheb esiotsa külge ehk sinna kinni kus vana sahk kinni oli.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kui õli kuumaks kisub, siis pidi kusagil liiga kitsas koht õli läbivooluks olema.
Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Luaz on nii kerge, et kas see lükkab ka midagi?
Mul on 1700kg Nissan Kingcab võimsusega 109kw isegi sellel on tegemist et lükata ja ratastega veel autot ka juhtida.
Aga sellest saha ehitusest, Miinuseks on kindlasti, et õlipumpa ei saa välja lülitada. Raiskab mootori ressurssi ja õli läheb kuumaks.
Ma kasutaksin veoauto tagaluuktõstuki hüdroajamit mis käitati starterilt.
Samas oma autol lahendasin asja vintsiga, lihtne, kerge.
saha kaar kas pole mitte liiga torujas, lumel pole kuhugi ära joosta, vaid koguneb ja pakib ennast sahka kinni.
Ja kummiriba on hea asi, kuna ma ise ka ei ole veel seda pannud siis on sahk juba nii mõnestki kohast kõveraks aetud, kuid ehk kannatab see talv ära, et suvel täiendust teha.
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
Üleval pool on eelmise aasta talve foto kui viimane suur lumi tuli maha märtis siis seda lund lükkas üllatavalt hästi.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Miks vedrusüsteem toimima ei jäänud ?
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
20-01-2010, 14:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2010, 14:31 PM ja muutjaks oli
korvimees.)
(18-01-2010, 23:06 PM)ultra Kirjutas: Sebisin vahepeal uuema jagaja ja silindri.
Sahk valmis ja isegi 70m lund lükanud,kuid hüdrosysteemis jama.
Nimelt kang peab põhjas olema siis püsib sahk üleval muidu kukkub kohe alla.
Ja pikka aja peale lähe pump ja jagaja kuumaks.
(18-01-2010, 23:44 PM)motamees Kirjutas: Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.
Kõik viitab nagu sellele, et viga on jagajas (või siis voolikute vales ühendamises jagajasse)
Loogiline ühendus oleks:
1. Kang neutraalasendis - õli ringleb vabalt pumbast tagasi paaki, kusjuures silindrisse minevad klapid on suletud.
2. Kang tõsteasendis - pumba surve läheb silindrisse.
3. Kang langetamise asendis - pumbast tulev õli ringleb vabalt tagasi paaki, silindrisse minevad klapid samuti avatud (seega sahk vajub oma raskusega alla.)
Mitme kangiasendiga jagaja see on üldse? Vene traktoritel näiteks kangil neli asendit. Ülemisest alates: Tõstmine, neutraal, sundlangetamine ja ujuv.
Parandage, kui milleski eksisin.
`73 Hanomag-Henschel F46KA