Postitused: 44
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
21-10-2009, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 23:37 PM ja muutjaks oli
wolfestein.)
Kas kellelgi kettidega on kogemusi olnud, oleks vaja endal sigulli rataste ümber keerata.Ennem oleks vaja ehitada, oskab keegi nõu anda või kas ültse tasub ehitada ise???
Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Olen kunagi näinud et on topitud lehma ketid, kuigi parema tulemuse annavad vene sõnnikulaotaja omad.
Paigaldus oli selline et rehvid tühjaks siis ketid peale üks haaval kinnitati läbi velje aukude poltidega. Pingutati ära ja siis rehv täis.
Muidugi on või oli olemas ka päris originaal kette mis käisid sama moodi ümber rehvi nagu veoautodel.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
oleneb milleks sul noid kette vaja on.
Kõige lihtsam ise teha. poest ostad meetriga ketti ja ketilukke ja siis ainult punumise vaev. Ise tegin murutraktorile sellised ja kolm talve vastu pidanud. Kiirust sa niikuinii nendega ei arenda, niiet proovi järgi
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(21-10-2009, 23:37 PM)wolfestein Kirjutas: Kas kellelgi kettidega on kogemusi olnud, oleks vaja endal sigulli rataste ümber keerata.Ennem oleks vaja ehitada, oskab keegi nõu anda või kas ültse tasub ehitada ise???
Pärnus Alve poes oli 4-5 aastat tagasi müügil.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(22-10-2009, 12:36 PM)wolfestein Kirjutas: Muidu pole lugu, ma saan ise niisana kah talvel sõita aga tüdruku jaoks. Ta esimest korda roolis ja ei taha et ta ehmuks kui auto libisema hakkab
aga mingi 30 või 40 km/h ikka saab sõita ju????
Ei soovitata pikka maad (sööb kummi) ja üle 15-20 km/h (raputab vedrud ja vedrustuse detailid laiali. Selleks ongi nad kergelt paigaldatavad, et libeda mäekuru ületamisel paned alla ja teeolude paranedes võtad kohe ära. Ega nad kraapimisele kõval pinnal väga pikalt vastu ka ei pane, purunevad.
Tüdrukud peavadki harjuma teeolusid hindama ja vastava kiirusega sõitma. Ainuke koht kus ketid end õigustaksid on pidev vesiliug jäisel mäkketõusul-laskumisel. Näiteks mingi külavahe- või uudismaatee, kui "suurele" teele asja pole. Muidu käib naelrehv küll ja küll.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 44
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Tahaks nii väga näha, olen ise vaadanud selle mosse 400/401 hindu. Siga kallid rsk.Ei julge neid kette teha eriti, ei tea kuidas see talv jõgeval tuleb.Tavaliselt on ikka päris krõbe pakane seal, ei tea kas see sigull külmaga ültse tööle läheb
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
23-10-2009, 00:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2009, 01:00 AM ja muutjaks oli
moto-onu.)
Aga tee poltrehvid alla. Saad nii lumisel, kui ka jäisel teel maurata. Natuke raske töö on nende tegemine, kuid odav ja pole mingi eriline tuumafüüsika. Lisan mõned pildid ka mis ma arvutist hetkel leidsin.
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
kallis ju muidugi kui arvestada,et tegemist on siiski põllurallikaga. Eesti teedel pole lubatud lumekette kasutada ning kui autorehvid ei vasta sul kehtivatele nõuetele siis parem ära trügi sinna vanaema juurde mägedesse. autorehvid või hoopis oma oskused...