25-11-2009, 17:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2009, 17:22 PM ja muutjaks oli gruppen.)
Pilti praegu ei ole aga küsimus on. Nimelt sain koos mõnede juppidega Jawa tagant amordi uue "tööorgani" ehk siis amort ilma vedru ja kateteta. Sai ilusti kokku laotud (vana Jawa vedru ja katted sobivad väga hästi), täpselt nagu vanal on ka vedru pingsus reguleeritav kahes astmes. Kruvisin tähtsa näoga oma 634 toormele külge ja ... märkasin, et ratas jääb väga poritiiva sisse peitu. Muidu on kõik ilus aga tõbrik on lühem Kasutasin siis õhtul google abi ja leidsin, et esimeste seeriate rattad (millel ei olnud pööratava jurakaga vedru pingsuse muutmine) omasid küll muidu samas stiilis amorte, kuid nende alumistele otsadele olid jupid külge keevitatud- pikendamiseks või nii.
Sellel pildil näituseks see pikenduskoht näha:
http://pruchacek.wbs.cz/jawa_350_634__original.jpg
Minu sellel tööorganil aga on silm kohe sealmaal kus pildil on jätkukoht amordil. Kindlasti ei ole keegi seda lühendanud sest tegemist on uue asjaga. Mis see siis olla võiks? Mingi uuema Velorexi külka amort? Vana Jawa küljes oleval oli vist ikka kummipuhver vedrutamiseks
Sellel pildil näituseks see pikenduskoht näha:
http://pruchacek.wbs.cz/jawa_350_634__original.jpg
Minu sellel tööorganil aga on silm kohe sealmaal kus pildil on jätkukoht amordil. Kindlasti ei ole keegi seda lühendanud sest tegemist on uue asjaga. Mis see siis olla võiks? Mingi uuema Velorexi külka amort? Vana Jawa küljes oleval oli vist ikka kummipuhver vedrutamiseks