Sugulase juurest leitud pildid.
Viiamne peaks olema, Vabaduse pst ja munga tänava ristil olev nüüdne Haridusministeriumi maja. Teiste kohta andmed puuduvad.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2009, 23:50 PM ja muutjaks oli Regardman.)
(24-11-2009, 23:11 PM)miniest Kirjutas: Sugulase juurest leitud pildid.
Viiamne peaks olema, Vabaduse pst ja munga tänava ristil olev nüüdne Haridusministeriumi maja. Teiste kohta andmed puuduvad.
Nii see on.
Esimesel pildil Viljandi raekoda ja veetorn. Kolmas äkki Tõrva raekoda?
Mõlemal pildil näha kunagise kitsarööpmelise raudtee detaile, mis Nõmme keskuse juurest mööda kulges.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kas selle bussi varasema päritolu ja hilisema saatuse kohta on midagi täpsemalt ka teada?
Mulle tundub, et see on üks kahest Viljandimaa Autoliinipidajate Ühingu / OÜ Autobussi sõjaeelsest bulldog-Renault'st: http://www.eag.unicweb.ee/ewvay.html
Lisan siia kaks kaasfoorumlase Jaanus käest saadud pilti. Pildistatud on need millalgi 30ndate keskel või lõpus Viljandis. Ehk mõni targem oskab pajatada ka seda, mis liikuritega täpsemalt tegu?
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2010, 00:58 AM ja muutjaks oli valdo.)
(05-01-2010, 22:21 PM)reymo1995 Kirjutas: Lisan siia kaks kaasfoorumlase Jaanus käest saadud pilti. Pildistatud on need millalgi 30ndate keskel või lõpus Viljandis. Ehk mõni targem oskab pajatada ka seda, mis liikuritega täpsemalt tegu?
Esimene - 98 ccm Sachsi mootoriga kergmootorratas Presto. 1938.a. lõpu või 1939.a. alguse foto - vt numbrimärki isendi esitiival, mis suvel tuli vahetada järgmise aasta oma vastu. Mark Presto on kergelt tuvastatav paagil oleva embleemi järgi, muidu tegid selliseid Sachsi mootoriga "võrre" Saksamaal ja mujalgi kümned ja sajad tehased.
Pilt tehtud Pärnus mingis ateljees - taustal Pärnu vaade nelja kaarega kaarsillaga ja vanalinnaga. See taustapilt kinnitab veelkord aastaarvu, täpsemalt seda, et foto ei saa olla tehtud enne 1938.a. sügist. Pärnu Suursild nimelt avati pidulikult 6. novembril 1938 (lasti õhku 1944, praegune sild kasutab kaarsilla vahesambaid allpoolt veepiiri).
Teine - mingi meesterahvaratas 1910-20ndatest aastatest. Kõik detailid liialt üldised, et marki identifitseerida. 1920ndate aastate foto - 30ndatel selliseid numbrimärke enam polnud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel