24-07-2007, 22:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2007, 18:11 PM ja muutjaks oli twist.)
Ajalugu: auto on 67. aastal tagasi toodud Kuubalt Eestisse meremehe poolt. Esialgne värv on värvikihtide järgi olnud must-valge. Pealt must, alt valge. Tulevane värv on must.
Auto ostsime eelmisel aastal Tartust Jüri-nimelise mehe käest, kes oli seda autot juba 4-5 aastat teinud ja mõni aasta tagasi sai tahtmine otsa. Sellest ajast saati seisis auto eeltööde järgus kuivas, soojendusega garaažis.
Auto esitiivad, tagatiivad, esiuksed, kapott ja tagaluugid on vahetatud.
Tagumised luugid on eemaldatud sellelt autolt: http://img166.imageshack.us/my.php?image...0114on.jpg
Sellised olid luugid peale värvi eemaldamist:
Halja plekiga luugid külgeproovimisel värvali juures:
Volga oli üle poole aasta ühe värvali juures, kes ei liigutanud selle juures lillegi. Kuu aega tagasi tõime auto koju. Sel nädalavahetusel peaks auto liikuma loodetavasti usaldusväärsema automaalri poole.
Krunditud-pahteldatud-krunditud luugid:
Põhja ja küljekarpe oli päris põhjalikult keevitatud. Peale selle olid lapitud ka sisemised rattakoopad. Mõni pilt peale bituumen-mastiksiga katmist:
Peale pritsitud mastiksi kuivamist kandsin mastiksit pahtlilabidaga kõigile põhjaalustele keevisõmblustele. Sisemised haljad pinnad katsin pintsliga.
Auto ostsime eelmisel aastal Tartust Jüri-nimelise mehe käest, kes oli seda autot juba 4-5 aastat teinud ja mõni aasta tagasi sai tahtmine otsa. Sellest ajast saati seisis auto eeltööde järgus kuivas, soojendusega garaažis.
Auto esitiivad, tagatiivad, esiuksed, kapott ja tagaluugid on vahetatud.
Tagumised luugid on eemaldatud sellelt autolt: http://img166.imageshack.us/my.php?image...0114on.jpg
Sellised olid luugid peale värvi eemaldamist:
Halja plekiga luugid külgeproovimisel värvali juures:
Volga oli üle poole aasta ühe värvali juures, kes ei liigutanud selle juures lillegi. Kuu aega tagasi tõime auto koju. Sel nädalavahetusel peaks auto liikuma loodetavasti usaldusväärsema automaalri poole.
Krunditud-pahteldatud-krunditud luugid:
Põhja ja küljekarpe oli päris põhjalikult keevitatud. Peale selle olid lapitud ka sisemised rattakoopad. Mõni pilt peale bituumen-mastiksiga katmist:
Peale pritsitud mastiksi kuivamist kandsin mastiksit pahtlilabidaga kõigile põhjaalustele keevisõmblustele. Sisemised haljad pinnad katsin pintsliga.