minitraktor mtz 05 - väga hädaline
#81

Mul isa kunagi niitis sellega - siis ta oli veel suht uus kah. Siis oli küll hästi niitnud. Igati töökindel masin, kui korras on.

Aga vedruks ei oska ma sinna midagi pakkuda. Võid Türil ära käja Bel-Est
äkki pakub mõnda. Ise viimati seal käisin, siis vist isegi nägin selle masina väntvõlli ja benapaaki. Seda ma tean, et freesi saab ka sealt talle, aga niidukit vist mitte.

Siduriga peatamisel on ka paar miinust - Traktor ei jää kohe seisma, kui sidur alla vajutada, niiet peab natuke ette teadma, kui pidama on vaja jääda.
Ma olen ise paar korda kasutanud ka jalgpiduri võimalust Big Grin - aga seda ainult koos siduri lahutamisega ja ainult madalama käigu peal.
Vasta
#82

Niiduk tahtis korralikku ja täpset reguleerimist siis niidab küll.Mul selline riistapuu kasutusel mitukümmend aastat,kõige suurem nöök on paagi roostetamine ja rooste sattumine kraani sisse,iga paari aasta tagant tuleb kraan maha keerata ja seest paak puhtaks teha.Käivitamiseks on vända otsa tehtud nööri jaoks vastav ratas 4 tiiru nööri ümber ja käivitubki.
Vedruks sobib ukse vedru.Mõõdad paraja tüki ja rellakaga lõikad keeru pooleks.
Vasta
#83

Mul on käsistarteriga - selline nagu drusbal aga ainult suurem.
Benapaagi kraan on endal ka suht roostes ja kraan käib raskelt - vahepeal ajab isegi kütust vahelt välja.
Vasta
#84

(12-12-2009, 20:04 PM)Necro Kirjutas:  Mul on k�sistarteriga - selline nagu drusbal aga ainult suurem. ...
Teemast pisut kõrvale, aga kui kellelgi säärane starter ülearu, siis ostaksin heal meelel ära.
Vasta
#85

Esmapilgul ei osanud sellisele tükile mingit rakendust leida. Mis on pildil?
Vasta
#86

Mul ka MTZ-05. Töötab täitsa hästi. Viimasel ajal olen täheldanud et nagu jõudu hakkab vähemaks jääma. Õli pole vahetanud (mis õli seal üldse käib mootoris) ei mootoris ega ka kastus-reduktorites. Soovikski teada et mida sinna sisse lisada?
-17`C külmaga käivitamine on paras ooper. Üleeile sai käima tõmmatud umbes 200 korda enne kui tööle hakkas, täna piisas õnneks 25 korrastSmile

Probleem siis selles et 2h tööd tehtud siis hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja paar korda suri isegi välja. Muidu sõidab ilusti. Sidurit sai ka täna timmitud, muidu ei tahtnud käigud sisse külmalt minna. Karbussil on klapp, kus asendis see peab olema ja kas ees ventika ribid peaks talvel olema kinni-poolkinni või lahti?
Kraani pole puhastanud, kütusepumbafiltrit ega karpat samuti õnneks veel. Ehk saan kevadeni läbi nii. Trossid määritud ja liikuvad detailid samuti, 2h teen tööd nagu loom, siis hakkab kõkutama ja ei lase tööd teha.

Tänud ette kes viitsib vastata
Vasta
#87

Sellise külmaga pole mõni ime et sa teda käima ei saa. Ma ei saanud teda juba siis käima kui ainult paar miinuskraadi oli. Käigud ei tahtnud üldse sisse lülituda, alguses vähemalt mitte. Õli oli lihtsalt nii lörts - ma arvan. Lõpuks kui mootor soojemaks käis, siis lülitusid ilusti. Redukdoritesse ja käigukasti käib üks ja sama õli muidugi. Isa midagi kevadel valas sinna mingit õli, aga ei mäleta millist. Ma arvan, et sinna läheb vast mõni MT3-i õli. Aga ma võin vabalt eksida. Ma pole ühtegi korda seda lugenud mitu korda ma teda käima tõmban. Tavaliselt ma vannun hästi palju ja vahin koerale lolli näoga otsa Big Grin.
Ventika ribid kinni ei tohiks kindlasti olla. Mul on nad koguaeg täiesti lahti. See ei tohiks küll lugeda, kui külm väljas on. Mul läks ta ükskord käima, karpa oli kütusepumba poolses asendis ja nii, kui keskele tõmbasin, siis natuke turtsus ja suri välja. Tavaliselt siis ta just hakkab ilusti töötama. Ma plaanin kunagi enda omale uue karpa panna. Aga peab ennem kuskilt otsima K-16 karbuss käib sinna. MT3- käivitusmootori oma pidavat ka sinna koos oma õhupuhastiga sobima, aga gaas tahtis sel juhul natuke timmimist.
See, et ta sul pärast kahte tundi välja sureb, või turtsuma hakkab, on võibolla sellest, et küte hakkab otsa saama Big Grin.

Võib ka karpa viga olla.
Vasta
#88

Kui seisma jääb keera küünal maha ja vaata ega seal pole tagi elektroodide vahel.See starter vist isegi on kuskil alles.
Vasta
#89

TALVEL KUIDAS PILL KÄIMA SAADA:
Mina lasen gaasipõletiga küünla kuumaks ja mootori ajan vändast paar minti jalaga ringi. Siis kergem tõmmata. Mul on ka nööriga tehtud käimatõmbamine. Ma ei lugenud neid kordi aga kahe tuynni jooksul sai seda nööri sinna rattaümber ikka kõvasti keritud - nii et järgmine hommik käsi sinine vastu käimalöömisvända vastu löömistSmile
Vasta
#90

karburaatori juures on õhuklapi hoob, sellel 2 asendit- 0 ja 3
0-otkrõta e avatud ja 3 3akrõta e suletud.Külmaga hoida natuke 3 pool, saab rohkem pena ja vähem õhku. Ja originaalkarbuss on niivõrd lollikindel, et seda vahetama hakata- milleks? Veendu parem, et filtrid puhtad ja karbussi põhjas vett pole mis ära jäätub ja düüsid läbi puhuda- käib nagu ime
Vasta
#91

Keegi selle minu eespool postitatud pildi kohta ei oska midagi kosta? Kas kasutatakse mingi haakeriistaga vms?Rolleyes
Vasta
#92

Uut ei ole jah tegelt mõtet osta. Seda ei saa ka kusagilt - raudselt ei saa.
Ja kui saab, siis kas ainult kasutatud, või siis mõne uuema, mis on teistsugune.

Aga eks kevadel võtab uuesti lahti ja laseb düüsid läbi, aga ma pean ka gaasitrossi korda tegema. Tõmmata saab, aga kui lükkama hakkad, siis nagu kisuks kuhugile kokku vms.
Vasta
#93

Mina käivitan nii-lahutan siduri,õhuklapp kinni,ujutan üle,gaas maha,löön jalaga kikkstartrit esimese tagasilöögini paar kolm korda,õhuklapp lahti ja lähebki käima. Kui külma on üle 15 kraadi panen soojapuhuri pooleks tunniks vastu mootorit puhuma või viin plätu õhtul garaazi seal tavaliselt natuke soojem.
Vasta
#94

(17-12-2009, 00:18 AM)veix__ Kirjutas:  Keegi selle minu eespool postitatud pildi kohta ei oska midagi kosta? Kas kasutatakse mingi haakeriistaga vms?Rolleyes

See punane asi on T-40 esisilla pooltelje kardaaniristi keskmine osa.
Vasta
#95

(11-12-2009, 23:34 PM)veix__ Kirjutas:  ...Kütusepumba membraan samuti lekkis, panin uue pumba (oli vene ajast mingi auto oma seisma jäänud, täpselt samasugune)...

Huvitav milline?
Lootsin ka sapika pumba juppe kasutada, aga sapikal on kuue poldiga pump... mtz'il aga viiega.

Edit: kaane polte mõtlesin- seetõttu on ka membraanid erinevad. Aga ja võimalus ka terve pump vahetada.
Vasta
#96

(17-12-2009, 13:17 PM)2715 Kirjutas:  See punane asi on T-40 esisilla pooltelje kardaaniristi keskmine osa.


Kõlab keeruliselt, aga kui sa nii ütled. Smile Aga jah, millegipärast anti see MTZ 05-ga kaasa, ju siis värvi järgi mõeldi, et kuulub selle juurde.



(17-12-2009, 13:32 PM)Huck Kirjutas:  Huvitav milline?
Lootsin ka sapika pumba juppe kasutada, aga sapikal on kuue poldiga pump... mtz'il aga viiega.

Milliseid polte 5 või 6 on? Masina küljes kinni käib mutritega kahe tikkpoldi külge.Rolleyes Ma ausalt öeldes ei tea mille oma see pump oli, aga täpselt samasugune nägi välja.
Vasta
#97

Mõtlesin et jagan oma leidu, mtz-05 manual. Vene keelne küll, kuid ehk on mõnele abiks. http://www.dm-st.ru/files/manual_mtz_05.pdf
Vasta
#98

Ilma pumbata saab ka - aga siis on vaja paak kõrgemale tõsta.
Ise soovitan seda lahendust - Mul on ta praegu ühe vinklijupi otsa pandud. Kui kunagi aega saan, siis panen ta vast roolisamba külge kuidagi. Siis saab niiduki ka järgi panna.

http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/50727615/

Endal on selline pump peal - ei mäleta enam mille oma ta oli, aga ise seda ei kasuta.[/align]
Vasta
#99

Sai siis täna lund lükatud. Mõned pildid alates sellest:
http://pilt.delfi.ee/my_picture/8346675/
Vasta

Sealt ei saanud täpselt aru mis sahk see selline on ja kuhu kinnitatud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne