Postitused: 1
	Teemad: 0
	Liitus: Dec 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		ma vaatan et siin keegi eriti ei räägi kuidas siis need rauast kolvid ja propellerid ka asja paremaks on muutnud, seega vedasin lapsepõlve võrri välja ja tegin paar muudatust. tõstsin surveastet ja muutsin natukene välja ja sisselaske aegasid. pole veel mootorit peale pannud kui käima panen siis räägin kas ka midagi kasu oli.
kui keegi teab mis võrri orig kontaktivahe ja eelsüütenurk on siis e-mailige palun mulle.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3
	Teemad: 1
	Liitus: Jan 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Pane mopi karbuss peale ja läheb suht kiiremini edasi
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 701
	Teemad: 18
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Üks asjalik küsimus.
Nimelt võrrimootoril on maksimumpöörded 4000-4500RPMi neid tõstes saaksime kindlasti suurema võimsuse. 
Mis piirab orignaalvõrril pöördeid?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,167
	Teemad: 87
	Liitus: Jun 2008
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Väheseid pöördeid punnvõrril piirab põhiliselt ühes ajaühikus põletatava bensiini vähene kogus...
    Veteran.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 176
	Teemad: 49
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Oleme kunagi lapsepõlves sõbraga kasutanud oma võrridel Husquarna 254 karburaatoreid,tehtud sai väike vahetükk,mingit muud suurt nõidust polnud vaja teha.Päris tore oli Deltale ära teha.Kiiruses tuli igatahes tuntav võit.
	
	
	
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus