Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
27-12-2009, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2009, 14:00 PM ja muutjaks oli
motamees.)
86 aasta Iveco -Fiat tehnilisi andmeid on kellegil pakkuda? Küttepaagi maht, kandevõime? Mootori kubatuur 2,44. Turboga mootor ja mudeli margiks on 35-10-boxer 88/3600
Mida need numbrid seal kõik tähendavad?
Diiselmootor.
Postitused: 2,628
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kunagi oli sarnane 35-08. 35 tähendab maksimum täismassi 3500Kg. 08 (Sinul siis 10) tähendab kongi suurust. ei tea, mis ühikutes seda mõõdetakse, minu 08 oli põrandapinda 7.0 m2 ja mahtu 14,7m3. Rimor on pealisehituse valmistaja ja see mootori andmeid ei mõjuta. 88/3600 - see tähendab ehk 88kW / 3600 pöörde korral?
Postitused: 2,628
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
27-12-2009, 15:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2009, 15:33 PM ja muutjaks oli
Raudpats.)
Sõitsin enda omaga umbes aasta. Ei olnud kõige uuem aparaat ja mõningast remonti vajas ikka ka. Esisillas mingeid pukse vahetasin, üldiselt olid need odavad detailid (äkki isegi sobitasin mingid vene omad sinna). Tagumiste tulede juhtmed vahetasin välja kõige täiega, vanadel isolatsioon pudenes ja juhtmed oksüdeerusid jubedalt. Taga oli kaks ust ja nendel liigendiga hinged, et saaks uksed auto külgedele keerata, need hinged ei kannata mingit kriitikat , samuti kinnitused. Muid vigu nagu ei tulegi meelde , üldiselt oli see väga hea masin, teele ei jätnud kunagi. Kütusekulu ei mäleta, siis ei olnud see nii oluline (u 12 aastat tagasi), aga hiljem oli mul MB 207 ja see võttis igatahes rohkem. Auto oli Soomest toodud, plokisoojendusega, käivitus iga ilmaga poolsest pöördest. Kapotiall oli kaks kütusefiltrit ja nendel oli mingi imelik plastmassist soojendus eraldi. Pole rohkem sellist vigurit kohanud, kuid külma ilmaga lülitasin sisse ja toimis igati hästi. Midaiganes see "bokser" seal Sinu mudelis tähendab, ei tea, aga minu omal oli R4 mootor.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Ivecode puhul on tagumine number mootorivõimsus (35-10 seega 3,5 tonni ja ca 100 hj). See ideoloogia tuletati kunagisest Magiruste numeratsioonisüsteemist.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Lisaks veel ka niipalju, et 1980te Dailydele poogiti turbodiisleid SOFIM 8140.21 (mida pandi ka tollastele Renault' kergveokitele). Töömahuks antakse 2,45 l, võimsus 68 kW (see siis turboga variant). Paagimahtusid on suht raske netist leida, itaalia keelt paraku ka eriti ei jaga et kõike läbi närida.
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Sep 2004
Maine:
1
29-12-2009, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2009, 19:52 PM ja muutjaks oli
tarmo400.)
35-8 ja 35-10 on see vahe et kuni 1996 nda aastani toodeti esimest ilma turbota teine oli töömahult sama aga turboga. Esimesel ca.82 hobujõudu, teisel 103.Kusagil 95..96 aasta muudeti töömaht 2.8 l peale. Eksisteerib ka 35-12 mudel millel turbo koos vahejahutiga ja 118 hobujõudu. Raam on 35-10 ja 49-10 (täismass 5 tonni) sama ,vahe ainult vedrudes.( 6 tonnisel on siiski teine raam juba).Kütusepaak on neil reeglina 65 liitrine ja kütusekulu jah kusagil 15..16 l sajale. Kulu on suht sama nii linnas kui maanteel, 35-8 mudelil isegi maanteel suurem sest neil on nii aeglane peaülekanne ,et 100 ga sõites ongi mootori pöörded põhjas. Sama mootorit kasutab nii Fiat, Renault kui ka Peugeot kuigi Sofimi tehas, kus neid toodetakse kuulub ikkagi Ivecole. Renault, Peugeot ja Fiat kasutavad Iveco mootoreid ka täna toodetavatel kaubikutel. Mul on kusagil olemas ka selle auto varuosakataloog, kui vaja võin pilte saata.
Tarmo