Esiteks hargist vs. toejalast. Minu IZ-350-l
(1948) küljes mõlemad. Kasuta kumba tahad.
Teiseks IZ-350 vs. DKW NZ 350. Venelane
taris 1945 DKW tehase 350 liini oma maale
arvatavalt koos lattu jäänud osadega.
Esimestel isenditel (1946) oli mitmeid
originaalmärke (Audi neli rõngast, kuna Audi
on DKW järglane) küljes. Vanemad inimesed
mäletavad sääraseid hübriid-isendeid veel
vägagi hästi. Moskvatega (M-1-A) muide oli
sama lugu. Igatahes 46. aasta võrril olid
rataste sees veel olnud saksa laagrid kui
inimese mälu pold 50 aasta jooksul tuhmunud.
Enam ei saa küll üle küsida, sest
inimene vaatab juba mitmed aastad meie
tegemisi tespoolsusest...
Olen ise Kurtna laadalt mõned aastad tagasi
komistanud varase 350 (kere)jäänuste otsa,
kus osadel jubludel nelja seotud rõngaga
DKW (Audi) märk sisse pressit. Ise ostsin
tagaporilaua ja pakiraami... terve klaasiga
helkuri pärast
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18