Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Oleks nagu Riga tüüpi mopeedi oma.
Postitused: 621
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Spidomeetriajam vihjab mingi mootorratta poole. Mopeedid-võrrid välistatud. Iþ-49?[/align]
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Minule meenutab ta 125ccm USSR mootorrattal kasutatavat esipiduri trummlit.
Sarnane trummel on Minskil(M1M,M103,M104) kui ka Degtjarjevi tehase toodangul (K-55,58) vahe on nii palju,et kui see peaks olema mõeldud Minskile siis peaks olema ka spidomeetri trossi kinnitus ja ka koht kus tross siseneb. Osadel pidurisüsteemidel on ka klotside hoova juures määrdenippel.
Degtjarjevi tehase masinale mõeldud esipiduri süsteemil on spidomeetri trossi sisenemise koht juba kinni valatud (spidomeetrit käitatakse mootori juures vedava hammasratta juures asuvalt ajamilt).
Izh 49 jaoks on see ajam kuidagi proportsioonidelt väikse võitu.
Samas ehk saab kasutaja Kevin68 rohkem fotosid teha ja erinevate nurkade alt?
Postitused: 351
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
17-01-2010, 23:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2010, 23:56 PM ja muutjaks oli
karpaadid.)
Minsk M1M -ile sobiks selline, järelikult ka muudele vanematele 125 kuubikulistele NSVL tsiklitele, nagu juba Maz500 mainis.
Edit: Kui nüüd mälu kontrollima hakkasin, siis tabasin ära, et M1M-ile omapärase esivedrustuse tõttu see sellele küll päris ei sobi, kuid postituse teine osa peaks küll paika pidama.
Postitused: 401
Teemad: 79
Liitus: Aug 2008
Maine:
13
Teen selle homme puhtaks korralikult ning siis saab detailsemaid pilte.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
www.vanaisavokk.forumotion.com
Postitused: 4,988
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
153
Katsuks siis tehtud postitustest mingi kokkuvõtte teha...
Peaks sobima vene 125 ccm 3-käigulistele 19" ratastega teleskoop - esivedrustusega tsiklitele - M1A teleskoobiga, K-125M, M103..., minu arvates ka K55 aga nendest edasi ei julge mina nii kategooriliselt väita, nagu siin mõned spetsid on teinud. M1M-l on teistsugune piduriklotsi kaan.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Jah, M1M 1956-59 on natuke teise kujuga esipiduri süsteem(taldrik).
Kusagil 1960 tuli uus esihark kasutusel.
Põhimõtteliselt võiks ka K-55 sobida, kui tal on spidomeetri trossi kinnitus olemas selle taldriku sees.K-55 käis spidomeeter veel esirattalt, alates K-58 on spidotrossi kinnitus ja sisenemise osa kinnivalatud.
Ootan ära kasutaja Kevin68 täpsustavad fotod. Tegu esialgse hinnanguga olukorrale.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Spidomeetritross läheb piduritrossi pinguti kõrval olevasse pesasse, näha kõrgem koht.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kui juba tühja ja põneva jutu pajatamiseks läks, siis kas ülemisel pildil piduriklotsi alt just selle " õige " koha pealt ei paista nagu spidoajami tigu?
Kuid kuidas selle spidotrossi alumine ots tolle kaane külge stoperdataksegi, kas seal ei peaks mingi nupp olema? Ei viitsi kohe oma ratta juurde läbi paksu lume toasussides jne.
Tervitab Veteran.
Postitused: 4,988
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
153
Vanadel rööpkülik-liigenditega esihargiga ratastel oli spidovõlli otsa stoperdamiseks vedruga surunupp, M1M-l juba oli vist M6 polt kruvikeeraja lõhikuga, mulle koidaks justkui seda polti sealt esimese pildi pealt veidi ka.