Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
...nagu näiteks. Mõtlesin et kasutan tagasillas ford Sierra diffrit, kuid kas võib jäigalt ühendada difrit ja käigukasti võlli (väljuvat võlli) Tagasild on tundmatut päritolu, vist kaubakäru vms.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Kahjuks seda varianti ma ei tea ,kuid ammusel ajal ehitasin kah ühe millel kasutasin elektri tõstuki vedavat silda.Kuid ilmnes sellel siiski,et see töötab tagurpidi.Tuli lisada ka veel reversi süsteem!
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(22-01-2010, 22:26 PM)Bardu Kirjutas: ...nagu näiteks. Mõtlesin et kasutan tagasillas ford Sierra diffrit, kuid kas võib jäigalt ühendada difrit ja käigukasti võlli (väljuvat võlli) Tagasild on tundmatut päritolu, vist kaubakäru vms.
*****************************************************
Praktika on näidanud,et võib küll.Kuid juhul kui mõlemate tsentrid on ühel tasapinnal. Kui ei siis tuleks kasutada kardaaniriste.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Siiski mina ei paneks käigukasti ja tagasilda täiesti jäigalt kokku.Teoorias on võimalik, kuid juba näiteks mootor liigub patjadel ja raam ikka mingil määral paindub.Samuti võib silla reduktor end kasvõi kinnitusaukudest keerata ja võllid
võivad pikisuunas liikuda ja niimoodi teist agregaati kahjustada.
Lihtsaim ja lühim ühendusviis oleks näiteks kettsidur.
Nimelt on 2 ketiratast treitud poole õhemaks ja sinna peale pandud ring ketti.
selline ühendus on lihtne lahti võtta ja paigaldada ja annab võllidele väikse mängumaa piki ja külgsuunas.