K: Zazi karburaator ja selle vahetus võimalused.
#1

Olen kuulnud et fiat uno karbuss istub sapika sisselaskele üks ühele. Pakuti mulle siis 1.1 1986 aasta weberi karbussi mis on fiat unolt. Täpse nime saan õhtu poole. Siit küsimus siis-

Kas ikka istub otse peale(toore ja asjad need peab niikuinii ümber tegema).
Ja kas ta ka siis seal peal juurde midagi annab? Või peab düüsid ka veidi suuremad otsima? Sapikal siis endal k 133(selle elektrilise süsteemiga).
Mootor on siis memz 968H(ei tea mis see h seal tähendab, aga seal mootori kõrval info plaadi peal on kirjas nii). Ja kui keegi teab siis võib kirjutada mida see h seal taga tähendab.
Vasta
#2

See peaks olema 40-hobujõuline mootor, aga mitte 45-ne, millel on Ziguli karburaatorile sobiv sisselase. Tõenäoliselt vajad Sa 45-se sisselaset, et sinna sobiv Weber istutada.

Mis sellest kasu oleks: nähatavasti on käivitumine parem, samuti ka kütusekulu võiks olla väiksem. Igatahes parem valik kui väsinud originaal. Kui too Weber on kindlasti 1,1-se Uno pealt, siis võiks teoreetiliselt ka düüsid juba õiged olla.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

[Pilt: index.98.gif]
Selline peaks see karburaator välja nägema, selle pildi pealt näib küll et on 1 lõõrine nagu sapika oma ja et on sarnase kujuga.
Kas siis see h tähendab , et ma saaks panna zigulli karburaatori nii, et ei pea midagi ümber tegema?? Aga lada karburaator on ju 2 lõõriga ja 4 kinnitus auguga samal ajal kui zazi oma on 2 kinnitus poldiga.
Ja võib olla et see mootor vahetatud ka. Peab mootori numbri üle kontrollima.
Vasta
#4

mul oleks pakkuda vahetükk 968 ühelõõrilise kollektorile kahelõõrilise karbussi paigaldamiseks. (suisa mingi tehasetuuning Big Grin)
Pakkumisi võib teha PS-i
Vasta
#5

http://img5.imagebanana.com/img/fzl385qf/webalt.jpg
http://img5.imagebanana.com/img/hfquib9n/web.jpg
http://img5.imagebanana.com/img/csz3brbf/webmark.jpg
Tundub palju vatti saanud olevatBig Grin Hinnaks küsiti 150+ post.
Oleks mõtet sellel ostul? Väljast puhtaks, seest ka, prooviks ära mis teeb?
Keskmine auk on siseservadest mõõdetuna umbes 3,2cm. Poldi augud on teineteisest umbes 6cm. kaugusel (mõlema augu keskkohast mõõdetult).

Keegi oskaks anda sapika samad andmed? Siis ei peaks enda zazil karbussi maha kiskumaBig Grin
Vasta
#6

Kinnitusaukude poolest sobib peale küll.
Omal oli selline Luazi peal enne diisliks tegemist.
Eripäradest käib segusiiber teistpidi ja kiirenduspumba hoovale jääb ilma Luazi vahetükita plekk ette.
Vahetatud sai ta vaikselt kiirendades tekkiva tühimiku pärast ja selle vastu aitas hästi.Peadüüsi pidi veidi suurendama, sest segu oli pisut lahja kuid see ei pruugi kõigi mootoritega nii olla.
Samuti on sinna sobiva õhuvooliku leidmine keeruline.
Parimaks karburaatoriks on sinna ikkagi Moskvits 407 karburaator.Omab jämedamat lõõri, on lihtsa ja lollikindla ehitusega ja allub hästi reguleerimisele.
Ka õhutoru põlve saab Moskvitsilt.
Vasta
#7

Ise mõtlesin, et paneks sinna mingi seene kujulise filtri peale.(nagu ladadel jne, aga väiksema, pole mõõtnud vb ei istu ka see sinna.

Kui keegi aru ei saa siis mõtlen nii et karbuss on nagu õhufiltri korpusega kaetud natuke.(teeks ise al plekist ja neediks kokku+ silikon) ja siis mingi filtri sisu vahele sinna.
Vasta
#8

Kiskusin karburaatori maha. Zazi karburaatorit on ikka väga halb maha võtta, eriti kui garazis on -20Big Grin. Ei seal pole midagi sellist et lada karbussi kannatakas pannaSmile Uurisin ka seda vaakum klapi värki- kas keegi viitiks kirjeldada kuidas see värk kõik järgi ühendub? Endal kõik lahti kistud.
Täna käisin rääkimas 1 mehega kes zaz rallit sõitis, tema ütles et Ford Taunuse oma pidi ka minema(väiksed ümber nokitsemised) ja pidi peal väga hea olema.

Ja kas kellegil oleks pilti originaal zazist millel juba tehasest Vaz tüüpi karburaator?

Mõtlen siin, et kui sapika karbuss korda teha(nii et kõik see elektri lüliti jne värk toimib). Ja siis osta see Uno karbuss ka. Ja siis suvel proovida kütusekulu.
Vasta
#9

Lada karburaatori jaoks on spetsiaalne sisselaskekollektor. Sellega varustatud mootor andis välja 45 hj. Tavalisele kollektorile ei anna tõepoolest kahe lõõriga karburaatorit panna.

A.[/align]

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Nii sai täna jälle uurimas käidud ja tekkisid mõned küsimused:
Kuidas testida kas see vaakum lüliti toimib? (pildil nr 23)
Kas see lüliti peab olema sisse vajutatud asendis kui gaasi ei anna?
Leitsin ka ühe hea pildi(seoses sellega tekkis veel küsimusi)Wink
[Pilt: ZAL13.gif]
Vabandust pilti suuruse kohta, aga nii on kõige paremini näha neid arve ja vidinaid(kui adminitel probleeme siis teen lingiks).
Seoses pildiga tekkis küsimus mis asi on nr 30 ja mis on 31? kas need mis jagajasse lähevad? Ja kas nr 29 on see must karp mis asetseb tagavararatta koha juures(seal mingi kolmnurga peal).
Enda 1987 aasta zazil on need voolikud ära kistud ja otse pandud ilma selle vaakum klapida. Seoses sellega mis asi on see seal klapi taga nr22?

Ps sain just palju igast juhendeid sapikale kui kellegil midagi vaja siis saan üles laadida.

Võrreldes zazi ka lada karbussi on need 1 kõrgused ja kuna zazi mootori katte lisa tugi on sellise kujuga __/""""\__ siis istuks lada karbuss sinna nii et ei peaks midagi lõhki lõikama vaid õhuvõtu taldrik istub täpselt sinna raami sisse.Smile
Vasta
#11

30 on süütepool ja 31 katkesti.29 on tõesti juhtplokk.Number 22 kaudu tuleb
välisõhk vaakumi katkestamise korral membraaniruumi B ja tühikäik katkeb.
Üldiselt selle süsteemi töötamine või mittetöötamine ei muuda sõiduomadusi.
Kütuse kokkuhoid on samuti marginaalne, sest tühikäigu bensiin tuleb läbi peadüüsi ja kas peapihustist tuleb see paar protsenti rohkem või vähem ei mõjuta küttekulu.Vahe tuleb sisse mootoriga pidurdades ja palju seda ette tuleb?
Vasta
#12

Selge tänud.Smile
Vasta
#13

Vene automootorid tahavad reeglina väheke rikkamat segu,Muidugi on lääne karpad ökonoomsemad ja käivitamine kergem,kuid tuleb panna kas vana weber või mõni muu selline,millel pole küljes seda vaakumklappide rägastikku(japsidelt)omal pärast vähem n.....si.
Vasta
#14

Mina oma luazil keevitasin ise kollektori ringi ning sobitasin sigulli oma ilusti peale, vahe on märgatav.
Vasta
#15

Weber installitud, veidike väänamust puurimist ja saidki kõik asjad külge. Midagi pikendama ei pidanud, aint seda katte plekki pidi natuke lõikama ja haamerdamaWink. Eks suvel näeb kuidas asi mõjus kaBig Grin
Karburaatoril mis ma installisin oli 2 vaakum klappi 1 mis bensiini peale surub ja teine mis toore ajal õhuklappi avab natuke.
Vasta
#16

Mingi jama on karbussiga, toorega läheb käima ilusti, aga niisama ei käi, ja ei võtta pöördeid ülesse ka(võtab aint toorega) ja siis karbuss vilistab ka.Tagasi lööb ka...Ise mõtlesin , et vb segu jama, aga kuidas seda regullida sellel karbussil?

Milles viga võib olla?
Vasta
#17

Karburaatori häälestamine algab tavaliselt tühikäigust.Kui tühikäigu koostisekruvi lõpuni väljakeeramisel ikka mootor tühikäigul ei käi, siis on kas midagi umbes või tegemist väga omapärase mootoriga(nukkvõll üle 310*).
Siis peab tühikäigudüüsi suurendama.Kui mootor tühikäigul käib, siis hakata sujuvalt gaasi andma ja kui enne peadoseersüsteemi töölehakkamist mootor tahab välja surra, siis tuleb üleminekusüsteemiga tegeleda.Kui peapihustist juba kütus väljub ja mootor ei taha käia, siis tuleb peadüüsi suurendada kuni töölehakkamiseni.Kui nüüd auto sõidab, kuid kiirendades jätab vahele, siis tuleb
kiirenduspumba pihustit suurendada.Kui viimase kolmandiku gaasikäigu juures auto korralikult ei kiirenda, siis tuleb ökonomaiserit suurendada.
Kas halb töötamine on tingitud rikkast või lahjast segust saab õhuklapiga kontrollida.Kui õhuklapi sulgemine mootori tööd parandab on segu lahja.
Kui halvendab, siis rikas.
Õige seguga töötaval mootoril on küünal kohvipruun.
Segukruvi ja teiste süsteemide leidmine jäägu aga üldharivaks kodutööks.
Vasta
#18

(06-02-2010, 22:31 PM)madis1080 Kirjutas:  ja siis karbuss vilistab ka.Tagasi lööb ka...
Milles viga võib olla?

Kui gaasi andmisel vile kaob on viga ebatiheduses seguklapist mootori poole, vilistades võtab lisaõhku ja segu ongi lahja.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne