Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Seoses läheneva talveralliga ja sellest tingitud treeningvajadusega otustasin uurida saadaolevaid kiivreid. Kriteeriumiks võtsin , et kiiver peaks vastama E nõuetele. E nõuded on kohustuslikud näiteks jääraja võistlustel. Samas huvitas ka, et kiivirt saaks hiljem tsikli seljas kasutada. Kaubandusvõrguga esmatutvusel leidsin kõige odavamad kiivrid Tondi motopoest hinnaga 790.- Poola päritolu. Kiivrite taustaga tutvumiseks soovitati :
http://www.wima.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=116
Tahaks arvamusi ja soovitusi kiivri valikul.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 34
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Tsiklikiivri soetamisel tegin nii, et läxin poodi, valisin ca 6 tuhande kroonise mudel välja. A la proovisin pähe ja valisin õige numbri, seejärel ütlesin müüjale viisakalt aitäh, läksin koju ja tellisin ebayst natukene rohkem kui poole odavamalt sama asja. Boonuseks oli veel see, et ebay-s oli decalite valik tunduvalt laiem, kui siinse kaupmehe juures.
Natukene alatu küll Eesti kaupmeeste suhtes, aga mis teha, kui rahakott puuga seljas ei ole.
Kassisõber
Postitused: 3,119
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Esimestel piltidel kujutatud Nomexist peasukk küll tavamõistes eriti mugav ja mõnus ei ole... rääkimata hinnast. Samuti ei ole "aluspükste" tüüpi silmaaukudega sukk igaühele maitse järgi. Mugavaid puuvillaseid sukkasid saab tsiklipoest, minuarust maksid 100-200 krooni vahele.
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Uurisin eile terve õhtu biker.ee kiivrite teemat. Kuna olles endale võtnud eesmärgiks soetada kiiver mis sobib kasutada ka tsikli seljas sai välja valitud
http://www.motopost.ee/detailid.php?1779 Pood asub Tallinnas Telliskivi tänava otsas. Tegu vanema mudeliga kus hinna ja kvalteedi suhe väga hea. Saadaval oli ka suuremaid numbreid. Müügil ka tavalised kiivrisukad 50.- tükist.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 218
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
07-11-2011, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2011, 12:38 PM ja muutjaks oli
rulli.)
Visiiridele on olemas spets vedelikud uduseks minemise vältimiseks/vähendamiseks.
Ma arvan, et peaks olema prillidele ka. Tasub optikapoodidest uurida.
Kas visiiri ei anna jätta veidi avatud seisu? Või on 2 asendit - kinni/lahti? Mis kiiver muidu?
Kui sellist asendit ei ole, äkki liimida/teipida väike kummitükk, mis visiiri veidi avatuna hoiaks?
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Käepärastest vahenditest sobib klaaside uduseksminemise vastu väga edukalt Fairy nõudepesuvahend. Määrid klaasipinnad kergelt sisse, lased veidi kuivada ja eemaldad üleliigse. Sain idee Soome võidusõitjatelt ja see teenis edukalt pea 20 aastat nii visiiril kui ka prillidel. Ükski proovitud spetsvahend ei olnud parem. Tänavasõidus ei ole proovinud, seetõttu ei oska öelda, kui kaua mõju kestab. Võidusõitude 20-30 minutit töötas väga hästi.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Küsiks nn. retrokiivrite saadavuse kohta - kas Eestis keegi neid ka pakub? Natuke imelik on vana rattaga sõita mingi ultramoodsa peakattega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
08-11-2011, 19:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2011, 19:25 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Mis on retrokiiver? Periooditi võis kiivrite välimus olla radikaalselt erinev, 70-ndate jet vs 50-ndate munakoor.
Aga näiteks Schuberth J1 on piisavalt diskreetne ja piisavalt turvaline. Üks Indiani mees kohalikul kontinendil sõidab just sellega.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
09-11-2011, 09:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2011, 09:17 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Ilus kiiver, aga tootja kodulehel on selline hoiatus: "
The Davida Classic Helmet does not conform to any current helmet safety standards"
Sama hoiatus näib olevat ka nende Speedster seeria kiivrite juures. Ehk siis ei ole neil vajalikku E tähist. Ja ei ole seetõttu, et kiiver ei vasta isegi turvalisuse miinimumnormidele. Kas Sa oleksid valmis seda endale pähe panema?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Disain oleks juba enam-vähem, aga kuna ei vasta standarditele, siis tekib küsimus: kus neid siis üldse kasutada saab ja miks neid toodetakse? Vaevalt et garaazi riiulisse. Disain on juba selline, et tekib küsimus: kas ongi kellegi tootja antud stiilis kiiver üldse E-märgistusega? Kui siiski võtan julguse kokku ja panen selle pähe osalemiseks avalikus liikluses, kas saan kohe trahvi ära? Ega tegelikult retrorattaga igapäevases liikluses ei olegi plaanis osaleda - rohkem ikka nö. poolkinnistel klubiüritustel-sõitudel, kus ta võiks tegelikult asja eest olla. Vast on standardid viimasel ajal nii karmiks aetud, et kõik kiivrid lähevad ühe mõõdupuu ja katsemetoodika alla (kahjuks ei tunne seda teemat).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 776
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
aga vaata palju riike on maailmas, kus üldse pole kiivrikandmine kohustuslik, sinna saab seda kaupa eksportida küll ja veel ja ostjaid on palju. Vanade Norma munakoorte puhul pole imeks panna seda, kui kukkumisel kiivrikoor puruneb ja kiivrikild tungib läbi kolju.
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kahjuks oli hiljuti kurb lugu meedias, kus USA mootorrattur, kes osales kiivri kohustusliku kandmise vastasel meeleavaldusel, sai surma, kuna tal polnud väikesel kiirusel kukkudes kiivrit peas. Kiivriga oleks püsti tõusnud ja edasi kõndinud, tõdesid meedikud hiljem.
Kiivritele eksisteerib kindel testimismetoodika, mille käigus hinnatakse nende turvalisust. Selle tulemusel saavad nad endale tüübikinnituse.
Eks see on igaühe enda otsustada, kas ja millal ta tahab kiivrit kasutada. Vanasõidukiga üritusel ei pruugi tõepoolest midagi juhtuda, aga Murphy sekkub ikka siis, kui plätude ja nokatsiga poe poole jõristad.
Ma vaataks mõne musta jet'i (Nolanil on erinevaid:
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?grupp=19&alamgrupp=27&page=3). Ise sõidan ma ringi sarnase N42'ga, mu veidi moodsama arhailise sõidukiga kärab küll.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!