Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
20-01-2010, 16:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2010, 19:41 PM ja muutjaks oli
madis1080.)
Olen kuulnud et fiat uno karbuss istub sapika sisselaskele üks ühele. Pakuti mulle siis 1.1 1986 aasta weberi karbussi mis on fiat unolt. Täpse nime saan õhtu poole. Siit küsimus siis-
Kas ikka istub otse peale(toore ja asjad need peab niikuinii ümber tegema).
Ja kas ta ka siis seal peal juurde midagi annab? Või peab düüsid ka veidi suuremad otsima? Sapikal siis endal k 133(selle elektrilise süsteemiga).
Mootor on siis memz 968H(ei tea mis see h seal tähendab, aga seal mootori kõrval info plaadi peal on kirjas nii). Ja kui keegi teab siis võib kirjutada mida see h seal taga tähendab.
Postitused: 5,842
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
See peaks olema 40-hobujõuline mootor, aga mitte 45-ne, millel on Ziguli karburaatorile sobiv sisselase. Tõenäoliselt vajad Sa 45-se sisselaset, et sinna sobiv Weber istutada.
Mis sellest kasu oleks: nähatavasti on käivitumine parem, samuti ka kütusekulu võiks olla väiksem. Igatahes parem valik kui väsinud originaal. Kui too Weber on kindlasti 1,1-se Uno pealt, siis võiks teoreetiliselt ka düüsid juba õiged olla.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kinnitusaukude poolest sobib peale küll.
Omal oli selline Luazi peal enne diisliks tegemist.
Eripäradest käib segusiiber teistpidi ja kiirenduspumba hoovale jääb ilma Luazi vahetükita plekk ette.
Vahetatud sai ta vaikselt kiirendades tekkiva tühimiku pärast ja selle vastu aitas hästi.Peadüüsi pidi veidi suurendama, sest segu oli pisut lahja kuid see ei pruugi kõigi mootoritega nii olla.
Samuti on sinna sobiva õhuvooliku leidmine keeruline.
Parimaks karburaatoriks on sinna ikkagi Moskvits 407 karburaator.Omab jämedamat lõõri, on lihtsa ja lollikindla ehitusega ja allub hästi reguleerimisele.
Ka õhutoru põlve saab Moskvitsilt.
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
20-01-2010, 21:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2010, 21:11 PM ja muutjaks oli
madis1080.)
Ise mõtlesin, et paneks sinna mingi seene kujulise filtri peale.(nagu ladadel jne, aga väiksema, pole mõõtnud vb ei istu ka see sinna.
Kui keegi aru ei saa siis mõtlen nii et karbuss on nagu õhufiltri korpusega kaetud natuke.(teeks ise al plekist ja neediks kokku+ silikon) ja siis mingi filtri sisu vahele sinna.
Postitused: 5,842
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Lada karburaatori jaoks on spetsiaalne sisselaskekollektor. Sellega varustatud mootor andis välja 45 hj. Tavalisele kollektorile ei anna tõepoolest kahe lõõriga karburaatorit panna.
A.[/align]
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
30 on süütepool ja 31 katkesti.29 on tõesti juhtplokk.Number 22 kaudu tuleb
välisõhk vaakumi katkestamise korral membraaniruumi B ja tühikäik katkeb.
Üldiselt selle süsteemi töötamine või mittetöötamine ei muuda sõiduomadusi.
Kütuse kokkuhoid on samuti marginaalne, sest tühikäigu bensiin tuleb läbi peadüüsi ja kas peapihustist tuleb see paar protsenti rohkem või vähem ei mõjuta küttekulu.Vahe tuleb sisse mootoriga pidurdades ja palju seda ette tuleb?
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Vene automootorid tahavad reeglina väheke rikkamat segu,Muidugi on lääne karpad ökonoomsemad ja käivitamine kergem,kuid tuleb panna kas vana weber või mõni muu selline,millel pole küljes seda vaakumklappide rägastikku(japsidelt)omal pärast vähem n.....si.
Postitused: 105
Teemad: 26
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mina oma luazil keevitasin ise kollektori ringi ning sobitasin sigulli oma ilusti peale, vahe on märgatav.
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Mingi jama on karbussiga, toorega läheb käima ilusti, aga niisama ei käi, ja ei võtta pöördeid ülesse ka(võtab aint toorega) ja siis karbuss vilistab ka.Tagasi lööb ka...Ise mõtlesin , et vb segu jama, aga kuidas seda regullida sellel karbussil?
Milles viga võib olla?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
06-02-2010, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2010, 23:13 PM ja muutjaks oli
2715.)
Karburaatori häälestamine algab tavaliselt tühikäigust.Kui tühikäigu koostisekruvi lõpuni väljakeeramisel ikka mootor tühikäigul ei käi, siis on kas midagi umbes või tegemist väga omapärase mootoriga(nukkvõll üle 310*).
Siis peab tühikäigudüüsi suurendama.Kui mootor tühikäigul käib, siis hakata sujuvalt gaasi andma ja kui enne peadoseersüsteemi töölehakkamist mootor tahab välja surra, siis tuleb üleminekusüsteemiga tegeleda.Kui peapihustist juba kütus väljub ja mootor ei taha käia, siis tuleb peadüüsi suurendada kuni töölehakkamiseni.Kui nüüd auto sõidab, kuid kiirendades jätab vahele, siis tuleb
kiirenduspumba pihustit suurendada.Kui viimase kolmandiku gaasikäigu juures auto korralikult ei kiirenda, siis tuleb ökonomaiserit suurendada.
Kas halb töötamine on tingitud rikkast või lahjast segust saab õhuklapiga kontrollida.Kui õhuklapi sulgemine mootori tööd parandab on segu lahja.
Kui halvendab, siis rikas.
Õige seguga töötaval mootoril on küünal kohvipruun.
Segukruvi ja teiste süsteemide leidmine jäägu aga üldharivaks kodutööks.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(06-02-2010, 22:31 PM)madis1080 Kirjutas: ja siis karbuss vilistab ka.Tagasi lööb ka...
Milles viga võib olla?
Kui gaasi andmisel vile kaob on viga ebatiheduses seguklapist mootori poole, vilistades võtab lisaõhku ja segu ongi lahja.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.