Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Tervist. Probleem selline, et mootor teeb imeliku laginat nagu oleks klapivahed paigast ära aga ei saa olla sest need üle vaadatud. Probleem tekis sellest, et mootoril oli süüte probleemid ja paukus hirmsasti. Aidage palun minu mõistus enam ei võta.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kui mootor on alanukkvõlliga,siis üks lagina põhjusi on lõtkud nn klaveris.St nookuri ja võlli vahelised lõtkud.Sellel mootoril on ka nukkvõlli kulumisprobleemid.
Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
aga kas sellised asjad saavad päeva pealt tekida. muidu töötas mootor jumala ilusti
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Kas nookuri klaver on ikka kinni. Sellel mootoril kipub klaver lahti tulema või isegi et tikkpoldid tulevad kaanest välja.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Päeva pealt võib klapi ja nookuri vaheline kausike ära lennata.
Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
No see klaver oli ilusti kinni. täna vahetasin klapisääre tihendid ka ära kuna selgus, et üks oli oma kohalt lahti tulnud. Põhimõtteliselt olid kõik küünlad ka jumala tahmased ja esimese silindri oma oli mingi pasaga koos. Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(18-02-2010, 19:23 PM)xpoint Kirjutas: Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos
Mul õnnestus omal ajal kahel 900ccm mootoril teise silindri kepsusaale ringi lasta. Miks just teine silinder ei oska öelda. Selline heli gaasi andes, nagu viskaks keegi kuivi herneid vastu plekki.
P.S. Üks korralik 900ccm mootor on mul veel alles ka. Kui huvi, siis suhtlemiseks PM.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
aga selline küsimus veel, et täna kui kaan maas oli siis ajasin mootorit ringi ja katsusin kolbe siis 2 kolbi liigusid käega vajutades nagu mõne võrra allapoole.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(19-02-2010, 02:13 AM)xpoint Kirjutas: (18-02-2010, 20:20 PM)korvimees Kirjutas: (18-02-2010, 19:23 PM)xpoint Kirjutas: Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos
Mul õnnestus omal ajal kahel 900ccm mootoril teise silindri kepsusaale ringi lasta.
aga selline küsimus veel, et täna kui kaan maas oli siis ajasin mootorit ringi ja katsusin kolbe siis 2 kolbi liigusid käega vajutades nagu mõne võrra allapoole.
No näed, hakkab juba looma ju
Ega Sa muidu teada ei saa, kui pead alt õlivanni maha võtma, siis näed, mis seis on.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Oligi saalede viga olid ringi peale teinud, 1 ja 3 silinder. Aga kust saaks uued saaled, tegelt on auto mark seat ibiza 1991 a mudel, 29kw. Mootor vist nagu peaks samma olema mis fiat 127. Aga ei ole kindel ka. Äkki keegi teab kust netist tellida saaks.
Postitused: 8
Teemad: 4
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
No siis ma arvan, et need fiati saaled peaks sobima küll. Aga kui ei sobi saab ju alati tagasi saata.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Aga kas te mõtlete ka, et miks sellised asjad juhtuvad just väga tihti peale *syyteprobleeme, külmaga käivitamisi jmt*?
Üks põhjustest on see, et peale süütamata silindrisse sattunud kütus peseb silindrisintelt õli maha ja seejärel hakkab ilmselt kolvirõngaste vahelt läbi imbuma. Volgat näiteks tuues-kahepäevaste käivituskatsete järel oli isendil õlitase tõusnud tiku peal 1 cm võrra. Aga mida teeb bensiini ja õli segu, kui korra selline masin käima saadakse?.
Ise vahetan alati õlid selliste pikkade käivituste jäerel(kliendi autod) ja kui ise pean pikemalt viga otsides mootorit ringi ajama, siis bensupumbale viiv toru ühendan lahti või pigistan tangidega kokku(voolik). Pritsungitel saab alati võtta kütuseregulaatoril vaakumi ära.
Ostan Mini juppe!