Esikopale ujuvasend?
#1

Tere,
äkki targemad oskaks aidata.
Oleks vaja tekitada ühele minilaadurile kopale ujuvasend.
Kas see oleks teostatav?
Vasta
#2

Sellise küsimise peale tuleb kindlasti miljon vastust, sest Eestimaal on liikvel ainult ühe firma üks ainus mudel minikoppasid/laadureid. Seega kõik foorumi lugejad teavad kinnisilmi, millega tegu.
Nüüd teemasse: kindlasti saab, aga kas ka rahaliselt tasub. Ons plaan hakata lund lükkama? Et muidu jääb kivide ja kändude taha kinni või on mingi tõsisem vajadus.
Vaheta jagaja millegi sobiliku vastu välja ja asendid olemas: püsti, pikali ujudes. Lume lükkamiseks ilmselt odavam tekitada mingi mehhaaniline ujumine ehk SUUR LÕTK.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

Ei oma tähtsust millise firma toodanguga tegemist. Hüdraulika ju tööpõhimõttelt sama olenemata tootjast. Kui just selle taha ASJALIKUD vastused pidama jäävad siis siin ta on!
Aga jah vaja lumesaha jaoks ujuv (hõljuv või mida iganes...) asend tekitada.
Suure lõtku jutust kahjuks ei saa aru...
Vasta
#4

Lihtsama lahendusena on hüdraulikatarvetega kauplevates poodides olemas kraanid 2 otsaga.Ujuva saamiseks tuleb kraan ühendada silindri väljavõtete vahele ja kraani avamisel saabki sahk vabalt liikuda.Mugavam oleks elektriline padrunklapp.Lülitiga on mugavam opereerida kui kraaniga.Esimene lahendus maksab alla 500.Teine pisut üle tuhande.
Vasta
#5

Kas Italianol sihukest asja tõesti originaalis pole?

loll on loll olla.
Vasta
#6

Üks variant on ka, et tuleb jagajale paigaldada selline sektsioon, kus on olemas ka "ujuv" asend. Ilmselt ei pea vahetama tervet jagajat (kui on sektsioonidest koostatav jagaja). Hüdraulika-firmadest peaks abi saama. Kui silindri juhtimine toimud solenoidiga (IPS box) siis saab sealt lisakanal tekitada ja rõhk maha keerata
Vasta
#7

Selle kraani panekuga on see värk ,et silindriruumalad pole mõlemalpool kolbi ühesuurused. Ühelpool on kolvivars ja teiselpool ei ole. Põhimõtteliselt ,kui sa sinna kraani paned siis tekib silindris rõhkude erinevus.
Vasta
#8

Minu vanal Volvol ei ole jagajal ka ujuvat asendit, selleks on lisakraan, mille avades pääseb õli silindrist tagasivoolu torusse.Nii on ta tehasest tulnud ja toimib hästi.
Vasta
#9

Ära nüüd pahaks pane seda väikest norimist, vähemalt sai teena elama ning mõne soovituse ka, kuidas edasi minna.
Suure lõtkuna mõtlen seda, et lume lükkamisel ei pea tera liikuma üles-alla tervelt meetri ulatuses, piisab palju vähemast. Teed mõne saha kinnituse ava pikklikuks, saadki väikese liikumise sisse.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne