04-01-2010, 19:39 PM
Kui sajud hakkasid pihta paar nädalat tagasi, siis saarel oli selle uputus. Lund oli nii palju, et Sörves ei paistnud enam teeääre helkuriga postid. Maanteed olid lahtilükkamata, körvalteedest rääkimata. Tavalise söiduautoga ei olnud vöimalik kodont välja saada. Kange tahtmine tuli teha seda 66-ga, kuid lund oli just niipalju, et Niva-ga sain siiski oma söidud tehtud. Kui veelsuurem lumeuputus tuleks, kus Niva ka enam ei aita, siis saab 66-ga linnas hakata käima. Söitmas käisin temaga siiski, löbus on ju. 3 päeva hiljem, kui sadu löppes lükkas sahk tee maja juurde küll lahti, kuid maru kitsa, silusin siis 66-ga teeäärseid lumekuhjasid, et teed laiemaks saada. Tegin ka akule ühe ravikuuri, sest see algusest pääle vaid enamus metsasöite saanud ning korralikku laadimist siis polnud. Kena 48 tunnine laadimine minimaalsel amperaasiga ning aku taas täies töökorras, ka -25C -ga. Avastasin veel, et vöiks kojameeste varred ära vahetada, sest neil vedrud nörgaks jäänud. Peaks ära proovima ka selle eelsoojendi. See vajab aga nati putitamist (küttepaak sellel natukse liiga kaua tühi olnud), seega kui soojem on siis nokin teda. Seni läks - 25C-ga käima kenasti ilma eelsoojendita.
Arrogance diminishes wisdom !