Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(17-02-2010, 10:35 AM)Alts Kirjutas:  Tartus paar nädalat tagasi töötas ka samasugune. Ise just vaatasin ja mõtlesin, et kui mitu tööpäeva sellel elukal aasta kohta koguneb.

Nõnda võime arutleda ka suvalise niidumasina või kultivaatori üle, töö on siiski vaja ära teha.

loll on loll olla.

Pärnus seisis lumelaadur täna hommikul silla "Endla" poolses otsas, kasutavad vist lume teisaldamiseks uute reoveetrasside rajamisel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Täna Rakveres selline pilt. Varem siin foorumis sellest bussist juttu olnud, huvitav kuhu minek?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...

(17-02-2010, 17:47 PM)unicman Kirjutas:  Täna Rakveres selline pilt. Varem siin foorumis sellest bussist juttu olnud, huvitav kuhu minek?
Kohila puksiir kah. Huvitav-huvitav.

(17-02-2010, 18:39 PM)Regardman Kirjutas:  
(17-02-2010, 17:47 PM)unicman Kirjutas:  Täna Rakveres selline pilt. Varem siin foorumis sellest bussist juttu olnud, huvitav kuhu minek?
Kohila puksiir kah. Huvitav-huvitav.
On küll uuritud,kuhu see buss Rakverest kadus aga on sealmail alles. Kohila puksiir jah ja selle järgi võib arvata,et läheb Tallinna suunas.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

(17-02-2010, 03:41 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  Uskuge või ei, ise ei uskund silmi aga tõesti, selline asi sõidab praegu , 17.02.2010 öösi Pärnus ringi. Oleks fotikas käepärast, oleks vist õue järele jooksnud.
... Kas on Baltifalt oma vanarauahunnikust mõne ellu äratanud või kusagilt teispoolsusest tulnud? Viimati nägin töös sellist vist 1984-1985.
Õnnestus see liikur päevavalges tabada.

[Pilt: 135169235.jpg]

[Pilt: 135169253.jpg]

Selliste laadurite ja ATB nr 8 kalluritega hoiti Viljandi tänavad kirutud ajal igatahes sõidetavad.
Nüüd aga mõtled vägisi, et kas me sellist eestit tahtsimegi...

Tervitab Veteran.

(23-02-2010, 09:24 AM)Veteran Kirjutas:  Selliste laadurite ja ATB nr 8 kalluritega hoiti Viljandi tänavad kirutud ajal igatahes sõidetavad.
Nüüd aga mõtled vägisi, et kas me sellist eestit tahtsimegi...

Kas me sellist Talve tahtsimegi ? Smile
...

kas keegi oskab mulle tuletõrje mootorpumba täpsemat marki ja andmeid öelda.
järelkäru,volga mootoriga
aastast 74 . tööle läks aga päristäpselt veel ei mõista kuidas see sumpsi küljes olev vaakum töötama peaks.
asi muidu tundub täiesti uus.

Mootorpump MP-1600 nähtavasti. 1600l/min.

[Pilt: image4.jpg]


sama asi jah , tänud

(31-01-2010, 17:41 PM)swen17 Kirjutas:  vahelduseks vaadake seda ägedat relva mis kohtla-järvel lund roogib.insenerid on mingi vägeva disla sinna taha putkasse talle istutanud.
http://album.ee/node/22135261/50049835

Eile nägin, kuidas seda peletist K-Järvel UnoX-is tangiti - veeti püstol kuuti.Big Grin

2 x VW ; 2 x Honda ; 2 x BMW

Täna sai rõõmsa üllatusena tõdetud, et Pärnu kauaaegne ZIL 131 baasil olev korvtõstuk on endiselt alles ja isegi kasutusel. Mainitud aparaat seisis kekspäeva paiku Pikal tänaval, tööobjektiks esimene kortermaja pärast teatrihoonet. Kui vajalikud operatsioonid sooritatud, liikus vana ZIL veidi pärast kl 15 Riia maantee suunas.

Antud liikuri teeb omamoodi eriliseks asjaolu, et Eesti tingimustes pole ZIL 131 raamil korvtõstukid just väga levinud - esmajärjekorras näeb ikka GAZ 53 või siis ZIL 130 erimasinaid. Ilmselt osutus see kohtumine paraku viimaseks. Aeg on halastamatu...

(16-03-2010, 19:44 PM)Mister X Kirjutas:  Täna sai rõõmsa üllatusena tõdetud, et Pärnu kauaaegne ZIL 131 baasil olev korvtõstuk on endiselt alles ja isegi kasutusel. ...
Kahjuks täna pildistada polnud võimalik, näiteks siis pilt astast 2006:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Paides, AS Koma Zil-131 endiselt liikvel, hiljuti nähtud. Hääle järgi küll käigukastis midagi valesti, mingi muu käik tahab hirmsasti sisse ronida. Tegemist samat tüüpi masinaga, mis ksf Potsataja pildilgi.
Mingi elektrifirma korvtõstuk on Paides veel liikvel - Zil-131 baasil AGP-22.04.

Ja mingil meie maa jõustruktuuril on ka Poola päritolu veekahur Jelcz Hydromil kuskilt 1980test täitsa olemas, igastahes jäi see täna Ädala uulitsal sõitmas silma.

(03-02-2010, 16:33 PM)mrali Kirjutas:  See supersalajane MB veekahur tekkis alles möödunud aasta varakevadel.
Muuhulgas, ühes viimastest Saksa AutoBildidest on ka nupuke, et Berliini ja Hamburgi politseinikud saavad katsetada Rosenbaueri uut superveekahurit WAVE. Pikkus sel 10 m kanti, kõrgus 4 m, vett 10 tonni, hind "vaid" 900000 eurot..

Üks aastalt mitte päris uunikum, kuid kuulub vast ka "mida-kõike-meil-leidub" kategooriasse: japside (Tadano)/NSVLi ühistöö kraana MoAZ-546/MKTT-63 aastast 1990.

http://www.rasketehnika.ee/used/678886

Vaatasin kunagi seda kuulutust ja ei saanudki aru kas tegu külaseppade leiutisega või tehtigi selliseid ametlikult.

Eks välimus ole sel imemasinal ka selline kahe äärmuse liide - robustne mogiljovlaste veok ning suht euroopalik poolhaagis. Pealisehituse tarnis vene lehtede andmeil Tuapse masinatehasele (kes MoAZ-kraanasid tegi) terves ulatuses Tadano.

Vene saitide andmeil oli ka juhi töökeskkonnalt tegu 1980te lõpu kohta suht edumeelse asjaga - kraanakabiinis oli juba ka kompuuter olemas Big Grin Vt ka http://techstory.ru/krans/pnevmo/mktt63.htm

Eestis säilinud MoAZ-e siis: nimetet kraana, Maanteemuuseumi skreeper ning paar-kolm sõrestiknoolega kraanat MKT-40 (ühte olen ise näinud Narva karjääris ja paar teadaolevalt ka firmal nimega Kohimo).

Edit: Kui siin juba Vene kraanaehituse haruldasematele näidetele jutt läks, siis veel üks kuulutus: http://www.rasketehnika.ee/used/636832 Tegu siis Poola (Bumar-Labedy) ðassii ja Odessa kraanatehase ühisloominguga.

Nüüd kipub OT minema, aga neis MoAZ' e puna armee ka kasutas?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 49 külali(st)ne