Postitused: 23
Teemad: 21
Liitus: Mar 2009
Maine:
1
No mida sa sellest esisillast näppisid kui ei plaaninud asja lõpule viia. Sa oled need kaks polti, mis hoiavad seda kaant kinni(pildil)pooleks keeranud ja õnneks jäi tänu tihvtile külge rippuma. Võta nüüd tihvt välja ka? Siis põhimõtteliselt tuleb sild toestada ja korpuses sees olevad poldid kätte saada. Aga tihvt kätte saada on siinkohal probleemi raskem ots vist?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
22-03-2010, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2010, 23:55 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ei ole hea mõte T-40 tüüpi traktoril KYH tõstukit pidada. Sidurit piinab, poolraam nõrgake ja esisilda lõhub edaspidigi veljest alates; hüdropump paneb põntsu jaotushammasratastele. Ainus pluss- pooleksvõtmisel jääb esiosa KYH`le seisma. Kus võimalik, kasuta koppa tagumiste aiste otsas + kesktõmmitsa asemel hüdrosilinder.
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Kas sidurikäppade reguleering on võrdne?
Kas esisilla rattareduktori alumise kaane poldid on pooleks või lahti/puudu?
Ma pakun praegu puusalt, et frontaalil puudub kaitseklapp ja märga lund tõstes koormati kopp lihtsalt üle, mille tulemusena hakkasid nõrgemad kohad järele andma.
Palju seal kopas lund ka oli? Märja lume kant võib kaaluda üle tonni...
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kui käpad võrdselt reguleeritud pole siis ei tohiks ka just kõige paremini lahutada. Üldiselt jõudis Eestisse mingi aeg partii praakpolte millised läksid kas pooleks või ei pidanud keeret jpmt. Ma panustaks sellele.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Oli ka kunagi siduripoltidega jamamist - venisid välja ja üks vist läks katki ka. Tuttav meister treis uued, vist 74 klappidest, kahjuks ei mäleta enam.
Esisilla kohta niipalju: et kas tahtsid rekordit purustada? või on sul vaja tööd teha? Öeldakse,et kasuta vahel pead ka. Muud ei oskagi soovitada, kui vaata kuivem koht ja hakka lahti harutama, ikka rahulikult ja püüa võimalikult palju osi terveks jätta.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Sain ka just eile enda siduri kokku. Soovitan jägida et surveplaadi kiilupesad ei oleksid välja veninud ega kulunud. Muidu väänabki surveplaati ja korvi eraldi ja võib polte väänata. Ja kui piki kiilu enam ei liigu surveplaat siis tõmbadki jõuga mutri keermest maha või siis väänab otsa ära.Teiseks avastasin et need ümartoed/seibid mis seal reguleerimismutri all käivad võivad kinni kiiluda. Mina käiasin igatahes servad parajaks et käppade valurandi taha ei jääks. Õiget pidi peab panema ka need seibid!
Postitused: 79
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Enda arvates küll midagi valesti ei teinud. Ikka maru kergelt need esisilla poldid murdusid. Tagurpidi käiguga lükkasin ja tõstsin lund, mitte aegulti ega ka 1 käik, see vahepealne. Aeglusti oli ikka liiga aeglane, aga võibolla oleksid nad siis terveks jäänud. Kopp ju tegelikult nii pisike sinna ei jäägi eriti midagi sisse
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Kui pump annab ettenähtud 12MPa välja ja hüdrojagur peab, siis korras tihenditega YKP hakkab protestima 900 kg pealt... Aga ette on nähtud 800 kg peale reguleeritud kaitseklapp. T-40 nähti ette esisilla koormus ~700 kg ja frontaali tehasest ei soovitatud...
Praakmaterjalist poldid on võimalikud. Samuti surveketta kinnikiilumine. Aga seda ei saa neti teel diagnoosida, tuleb võtta lauale lahti ja läbi uurida...